خطای وزارت آموزش FAFSA : را به تاخیر انداخت


شنا در کاغذبازی
شنا در کاغذبازی

تأخیر دیگری برای دانشجویان آینده نگر و فعلی در انتظار نامه های جایزه کمک مالی وجود دارد. روز جمعه، وزارت آموزش و پرورش اشتباهی را در محاسبات خود برای کمک های دانشجویی فدرال اعلام کرد که منجر به تاخیر برای 200000 متقاضی می شود.

روند کمک مالی برای دانش آموزان در حال حاضر حدود سه ماه از برنامه عقب افتاده است. در ابتدا به دلیل انتشار آهسته برنامه جدید و ساده شده رایگان برای کمک دانشجویی فدرال که امسال منتشر شد، به تعویق افتاد. زمانی که محاسبات این وزارتخانه نتوانست تورم را در نظر بگیرد، بیشتر به تعویق افتاد.

هر دانشجویی که کمک مالی دریافت می کند باید هر سال فرم را پر کند. کالج ها از داده های مالی FAFSA برای تعیین میزان کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه به دانشجو استفاده می کنند. آنها هر سال اعداد را روی دانش آموزان خود اجرا می کنند، بنابراین فقط دانش آموزان آینده نگر نیستند که بازی انتظار را انجام می دهند.

اما برخی از دانش‌آموزان بیشتر از دیگران منتظر هستند – خطای اخیر بر دانش‌آموزان وابسته با دارایی تأثیر می‌گذارد. این دپارتمان می‌گوید که فرم‌های آن‌ها دوباره پردازش شده و در تاریخ بعدی به کالج‌ها ارسال می‌شود.

این خطای اخیر حدود دو هفته پس از آن رخ می دهد که کالج ها بالاخره شروع به دریافت اطلاعات مالی از وزارت آموزش کردند. اگرچه بسیاری از مدارس تعداد بسیار کمی از برنامه های کاربردی FAFSA را دریافت می کردند، دفاتر قادر به بررسی داده ها بودند. این اداره در اطلاعیه خود از دفاتر کمک های مالی خواست تا به رسیدگی به سایر درخواست ها ادامه دهند تا مدارس بتوانند در اسرع وقت بسته های کمکی را به دانش آموزان دریافت کنند.

تدوین: لورن میگاکی