برگه‌های رأی «بدون تاریخ» پنسیلوانیا توسط یک پانل مدار سوم حاکم است:


یک مقام انتخابات محلی، برگه‌های رای پستی را سازماندهی می‌کند تا برای انتخابات عمومی 2020 در وست چستر، پیا مرتب شود.

مت اسلوکام/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مت اسلوکام/AP


یک مقام انتخابات محلی، برگه‌های رای پستی را سازماندهی می‌کند تا برای انتخابات عمومی 2020 در وست چستر، پیا مرتب شود.

مت اسلوکام/AP

یک هیئت استیناف فدرال یک نبرد بالقوه دادگاه عالی ایالات متحده در مورد برگه های رای پستی پنسیلوانیا راه اندازی کرده است که می تواند نقشی در تعیین برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری امسال و سایر رقابت ها در این ایالت کلیدی داشته باشد.

هیئتی متشکل از سه قاضی از سومین دادگاه استیناف ایالات متحده روز چهارشنبه حکم داد که برگه های رای پستی که به موقع می رسد اما در پاکت هایی بدون تاریخ دست نویس توسط رأی دهندگان پنسیلوانیا یا با تاریخ نادرست می رسد، نباید شمارش شوند. تصمیم 2-1 آنها حکم دادگاه بدوی را نقض می کند.

مسئله حقوقی اصلی در مورد آنچه که اغلب «رای‌های بدون تاریخ» نامیده می‌شود این است که آیا عدم شمارش آن‌ها ناقض قانون حقوق مدنی 1964 است، که می‌گوید حق رای یک فرد را نمی‌توان برای «خطا یا کوتاهی» که «غیر مادی» است انکار کرد. تعیین صلاحیت رای دادن

طبق قانون ایالت پنسیلوانیا، تاریخ فعلی و دست‌نویس روی پاکت بازگشت الزامی است، اما این تاریخ برای تأیید واجد شرایط بودن یک شخص برای رأی دادن استفاده نمی‌شود. برای انتخابات گذشته، شمارش آرا نهایی توسط مقامات انتخابات شهرستان شامل برگه های رای است که در پاکت های برگشتی بدون تاریخ یا تاریخ نادرست می رسد.

به گفته دبیر جامعه مشترک المنافع پنسیلوانیا، در انتخابات عمومی سال 2022، مقامات بیش از 10000 برگه رای را رد کردند زیرا رای دهنده تاریخ درستی را روی پاکت برگشت ننوشته بود. بسیاری از آن رای دهندگان سالخورده هستند، از جمله گروهی از آنها که به این دعوی به رهبری کنفرانس ایالتی پنسیلوانیا NAACP پیوستند.

وکلای کمیته ملی جمهوری خواه این درخواست را به حوزه سوم هدایت کردند و اعلام کردند که انتظار دارند این نبرد حقوقی در نهایت به دادگاه عالی برسد.

به گفته آزمایشگاه اطلاعات و علوم انتخابات MIT، در انتخابات اخیر، سهم بیشتری از دموکرات ها نسبت به جمهوری خواهان از رای گیری پستی استفاده کرده اند.

مقامات پنسیلوانیا اخیراً پاکت‌های بیرونی رای‌های پستی را دوباره طراحی کردند تا به رای‌دهندگان یادآوری کنند که تاریخ فعلی را زیر امضای خود بنویسند.

ویرایش شده توسط بنجامین سواسی