بایدن در سال 2024 برای رأی دهندگان سیاه پوست در آدرس هاوارد: صحبت می کند


پرزیدنت جو بایدن در مراسم فارغ التحصیلی بهار دانشگاه هاوارد در سال 2023 در کاپیتول وان آرنا در واشنگتن دی سی، روز شنبه سخنرانی آغاز می کند.

مندل نگان/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مندل نگان/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


پرزیدنت جو بایدن در مراسم فارغ التحصیلی بهار دانشگاه هاوارد در سال 2023 در کاپیتول وان آرنا در واشنگتن دی سی، روز شنبه سخنرانی آغاز می کند.

مندل نگان/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

پرزیدنت بایدن از سخنرانی شروع در دانشگاه هاوارد برای جلب نظر رای دهندگان جوان سیاه پوست استفاده کرد و پیش نمایشی از چگونگی برنامه ریزی کمپین او برای بازیابی اشتیاق رو به کاهش از یک جمعیت کلیدی ارائه کرد.

رئیس جمهور در سخنرانی روز شنبه در یکصد و پنجاه و پنجمین مراسم آغاز به کار این مدرسه، لفاظی های مبارزات انتخاباتی خود را در سال 2020 تکرار کرد و لحظه کنونی را به عنوان “نبرد برای روح ملت ما” توصیف کرد و از فارغ التحصیلان خواست کمک کنند کشور را به عصر جدیدی از پیشرفت هدایت کنند.

او به جمعیت در کپیتال وان آرنا در واشنگتن دی سی گفت: «ما در یکی از مهم‌ترین دوران تاریخ خود با پرسش‌های اساسی در مورد خطر ملت خود زندگی می‌کنیم. آیا ما باور داریم؟ ما چه کسی خواهیم بود؟ شما در پاسخ به این سؤالات کمک خواهید کرد.”

بایدن همچنین خود را پادزهر آنچه را که به طور ضمنی افزایش تحمل در برابر نژادپرستی می‌دانست، معرفی کرد و مستقیماً به توصیف بدنام دونالد ترامپ از تظاهرات مرگبار برتری طلبان سفیدپوست در شارلوتسویل به عنوان «افراد بسیار خوب در هر دو طرف» اشاره کرد.

بایدن گفت: «نیازی نیست به شما بگویم که پیشرفت بی باک به سمت عدالت اغلب با عقب نشینی وحشیانه از سوی قدیمی ترین و شوم ترین نیروها مواجه می شود. “این به این دلیل است که نفرت هرگز از بین نمی رود.”

او افزود: «اما در بهترین روزها، به اندازه کافی از ما جرات و قلب داریم که برای بهترین های خود بایستیم، عشق را به نفرت، وحدت را به جای تفرقه، پیشرفت را به جای عقب نشینی انتخاب کنیم. برای ایستادن در برابر سم. برتری سفیدپوستان.”

حمایت رای دهندگان سیاه پوست از بایدن، کلید پیروزی او در سال 2020، همچنان در حال کاهش است

این سخنرانی تقریباً سه هفته پس از اعلام رسمی کمپین انتخاباتی مجدد بایدن در سال 2024 توسط بایدن انجام شد.

بایدن در یک اعلان ویدیویی که منعکس کننده مضامین مبارزات انتخاباتی او در سال 2020 بود، خود را فردی معرفی کرد که می تواند دولت را در عصر فراحزبی و سرخوردگی سیاسی حفظ کند.

این رای دهندگان سیاه پوست بودند که به بایدن در سال 2019 از میدان انتخاباتی پرجمعیت دموکرات ها عبور کرد و پیروزی قاطعی را در کارولینای جنوبی به او دادند.

اما نشانه‌های اولیه نشان می‌دهد که او باید این بار برای بازیابی اشتیاق خود کار کند.

آسوشیتدپرس گزارش داد که میزان محبوبیت او در میان بزرگسالان سیاه پوست پس از اینکه در چند ماه اول ریاست جمهوری اش حدود 90 درصد بود به زیر 60 درصد کاهش یافته است.

بایدن بخشی از سخنرانی روز شنبه را به فهرست کردن آنچه دولتش به عنوان دستاوردهای اصلی در پیشبرد برابری می‌داند اختصاص داد.

رئیس‌جمهور سطح بی‌سابقه قضات از نظر نژادی متفاوت را منصوب کرده است، از جمله اولین زن سیاه‌پوست قاضی دادگاه عالی، کتانجی براون جکسون. او همچنین نزدیک به 6 میلیارد دلار بودجه برای کالج‌ها و دانشگاه‌های سیاه‌پوست یا HBCU کسب کرده است، اگرچه این مبلغ هنوز 39 میلیارد دلار کمتر از آنچه او وعده داده بود است.

بایدن همچنین از انتخاب یک زن سیاه‌پوست که خود از هاوارد است، به‌عنوان معاون ریاست‌جمهوری خود دعوت کرد.

برخی از دانشجویان می گویند: «او رأی را بدیهی می داند».

حدود دوازده دانشجو در حین سخنرانی رئیس جمهور بایدن در اعتراض ایستادند.

آنا رز لایدن/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

آنا رز لایدن/گتی ایماژ


حدود دوازده دانشجو در حین سخنرانی رئیس جمهور بایدن در اعتراض ایستادند.

آنا رز لایدن/گتی ایماژ

دولت از زمان شروع به کار با دانشگاه رابطه نزدیکی داشته است: معاون رئیس جمهور کامالا هریس دانشگاه را به عنوان محل برگزاری اولین سخنرانی کمپین خود در سال 2024 انتخاب کرد که بر حقوق باروری متمرکز بود. در ژانویه، هاوارد اولین HBCU بود که با وزارت دفاع شریک شد و سالانه 12 میلیون دلار کمک مالی دریافت کرد، در یک بازه زمانی پنج ساله، برای یک آزمایشگاه تحقیقاتی.

روز شنبه، هاوارد به بایدن مدرک دکترای افتخاری ادبیات اعطا کرد. در سخنان مقدماتی، رئیس دانشگاه وین آی.آی فردریک، بایدن را به عنوان “پسر مورد علاقه بالای سنگ” با “سابقه بی بدیل برای عدالت، توانمندسازی و پیشرفت مسالمت آمیز بشریت” توصیف کرد.

اما همه جامعه هوارد این ستایش را از رئیس جمهور ندارند.

همانطور که بایدن صحبت می کرد، حدود 12 دانشجو با تابلوهایی در اعتراض به ظاهر او ایستادند.

در نامه‌ای که با مطبوعات به اشتراک گذاشته شد، دانشجویان گفتند که «بی‌نهایت از انواع خشونت‌های مداوم سفیدپوستان برتری طلبانه در ایالات متحده خشمگین و خسته شده‌اند». این گروه به نمایندگی از رئیس بخش محلی NAACP، از بایدن خواست بیش از فقط “بررسی بخواهید و مبارزه ما را مشاهده کنید.”

همانطور که یکی از دانشجویان هاوارد گفت: “فقط احساس می کنم به من کمک نمی شود. او رای را بدیهی می داند.” مجله نیویورک تایمز در روز شنبه.

بدون یک رقیب دموکرات، بایدن بر این باور است که انتخابات 2024 بار دیگر تبدیل به یک رفراندوم دوم در مورد آنچه او به عنوان “تندروهای MAGA” خوانده شده است.

نامزدهای احتمالی جمهوری خواه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، قرار بود روز شنبه درخواست خود را به رای دهندگان ارائه دهند و هر کدام در تلاش برای تضعیف حمایت دیگران در دو تظاهرات دوئل آیووا باشند. اما مراسم ترامپ در اواخر روز به دلیل هشدار شدید آب و هوا لغو شد.