کشاورزان سیاه پوست می گویند که هنوز 2 دهه پس از شکایت بزرگ: NPR با نابرابری USDA روبرو هستند


جردن لوئیس، ادی لوئیس پدر و ادی لوئیس سوم روی زمین مزرعه لوئیزیانا ایستاده اند.

ادی لوئیس


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

ادی لوئیس


جردن لوئیس، ادی لوئیس پدر و ادی لوئیس سوم روی زمین مزرعه لوئیزیانا ایستاده اند.

ادی لوئیس

نزدیک به دو دهه پیش یک شکایت دسته جمعی به رهبری کشاورزان سیاه پوست علیه وزارت کشاورزی ایالات متحده حل و فصل شد.

سپس یک اقدام دسته جمعی از بومیان آمریکایی وجود داشت.

و یکی از کشاورزان اسپانیایی تبار.

و سپس زنان کشاورز پرونده خود را تشکیل دادند.

همه آنها طی سالها نمونه های مختلف مدعی شدند که وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا با ممانعت از دسترسی آنها به وام های کم بهره و خدمات وام، برنامه های کمک مالی و کمک، تبعیض علیه آنها اعمال کرده است و صدها میلیون دلار خسارت اقتصادی و زمین های بی سابقه به آنها وارد کرده است. ضرر از طریق سلب مالکیت

اما دو دهه بعد، علیرغم اینکه در خط مقدم یک پرونده مهم علیه USDA قرار داشتند، کشاورزان سیاه پوست استدلال می کنند که هنوز بسیار عقب مانده اند.

ادی لوئیس، کشاورز نیشکر در لوئیزیانا گفت: «ما هنوز در حال مبارزه هستیم. ما تا حدی در حال مبارزه هستیم که در حال انقراض هستیم.»

سپس، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا با هدفی ناشناخته به قدرت رسید: ایجاد عدالت در کشاورزی.

کاندیدای وقت آمریکا در طرح خود برای مناطق روستایی آمریکا اظهار داشت: «برای بیش از 100 سال، وزارت کشاورزی آمریکا برای کاهش بار نابرابری سیستماتیک کشاورزان سیاه‌پوست، قهوه‌ای و بومی کار چندانی انجام نداد و اغلب محل بی‌عدالتی بود». بایدن با اشاره به دعوای دسته جمعی و شکایت های بزرگ کشاورزان، قول داد که روش های حمایت از کشاورزان را در وزارت کشاورزی ایجاد کند.

به عنوان بخشی از این طرح، وزارت کشاورزی کمیسیون سهام ایجاد کرد. و کنگره به رهبری سناتور دموکرات کوری بوکر از نیوجرسی و رافائل وارنوک از جورجیا برنامه بزرگ کاهش بدهی را تصویب کرد.

اما مدافعانی که کشاورزان رنگین پوست را نمایندگی می کنند می گویند که باید کارهای بیشتری انجام شود.

دریک جانسون، رئیس NAACP که عضو کمیسیون سهام است، در مورد USDA گفت: “این یک غول یک عملیات است.” “بسیاری از جوامع، به ویژه جوامع آفریقایی-آمریکایی، از درک نحوه هدایت بسیاری از پیشنهادات وزارت خارجه نادیده گرفته شده اند. [Agriculture] و واقعاً از فرصت‌هایی برای بیرون آمدن از آن برای بهبود کیفیت زندگی خود استفاده کنید.”

اصلاح یک تاریخ آسیب دیده

کشاورزان سیاه پوستی که باید از شکایت ها تسکین می یافتند، می گویند که همه شهرک ها به دست آنها نرسید، که منجر به از دست دادن سریع زمین، بدهی های شدید و سابقه بی اعتمادی به این بخش شد که کشاورزان را از دستیابی به سرمایه و برنامه های مورد نیاز برای ایجاد کسب و کار عقب انداخت. رشد کردن

در طول 100 سال، بر اساس داده‌ها برای پیشرفت، میزان زمین‌های کشاورزی متعلق به سیاه‌پوستان 90 درصد کاهش یافت، زیرا نرخ‌های بالاتر رد وام و اعتبار، عدم حمایت قانونی و صنعتی و «اقدامات خشونت‌آمیز و ارعاب آشکار» است. “

بر اساس سرشماری کشاورزی سال 2017، آخرین مجموعه داده فدرال در مورد جمعیت شناسی زمین های کشاورزی آمریکا، تنها 48697 تولیدکننده سیاه پوست هستند که حدود 1.4 درصد از 3.4 میلیون تولیدکننده کشور را تشکیل می دهند. اکثریت آنها در ایالات جنوب شرقی و میانی اقیانوس اطلس زندگی می کنند.

پس از جنگ داخلی، دولت فدرال به سیاه پوستان وعده “40 هکتار و یک قاطر” دریافت کرد، وعده ای که هرگز عملی نشد.

مدافعان می گویند ناتوانی کشاورزان سیاه پوست برای شروع، و بعداً کاهش شدید جمعیت، تا حدی به دلیل آن چیزی است که آنها آن را تبعیض آمیز USDA می نامند. شیوه های وام دهی، و اغلب تعصبات خاص افسران وام.

لوئیس گفت: «آنها هرگز هیچ نوع کمکی به ما نکردند.

این تبعیض سیستماتیک در مرکز دعوای حقوقی پیگفورد علیه گلیکمن در سال 1999 قرار داشت که منجر به تسویه حساب 1.25 میلیارد دلاری برای کشاورزان سیاه پوست در سال 2010 شد – اگرچه برخی از کشاورزان می گویند که هرگز تسویه حساب خود را دریافت نکرده اند.

بی. ری جفرز، مدیر بخش، گفت: “چند سال پیش، ما شبکه کشاورز رنگ را تشکیل دادیم تا علیه برخی از این مسائل، نه تنها سیاست، بلکه برای کمک به آنها با کمک های بلاعوض برای حمایت از عملیات آنها و دوام بیشتر آنها کار کنیم.” شبکه کشاورزان رنگ در بنیاد بین المللی پیشرفت روستایی-ایالات متحده آمریکا. “تاریخ سال ها و دهه ها تبعیض علیه BIPOC، و به ویژه کشاورزان سیاه پوست، به خوبی مستند شده است.”

کنگره چندین جلسه استماع در مورد این موضوع برگزار کرده است. آخرین مورد در سال 2020 به میزبانی کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان بود.

جفرز گفت که از کشاورزانی شنیده است که تا به امروز در دسترسی به افسران وام محلی خود و وام ها و برنامه های USDA با مشکل مواجه هستند.

جفرز گفت: “آژانس خدمات مزرعه برای کشاورزانی وجود داشت که نمی توانستند وام سنتی در بانک سنتی دریافت کنند. آنها گزینه بعدی یا آخرین گزینه خواهند بود.” “آنها در واقع در قوانین کار با این کشاورزان آزادی عمل دارند و ما می شنویم که این قوانین فقط برای بیشتر کشاورزان سفیدپوست اعمال می شود.”

موانع دسترسی به برنامه ها از انکار نادرست، کاغذبازی دست و پاگیر، تا ناتوانی در دانستن اینکه متقاضیان می توانند برای شروع واجد شرایط باشند، متغیر است.

شکایت ها مانع طرح بایدن می شود

به عنوان بخشی از طرح نجات آمریکا، لایحه کمک به بیماری همه گیر در اوایل سال 2020، قانونگذاران 5 میلیارد دلار را برای کاهش بدهی و لغو برای کشاورزان رنگین پوست تصویب کردند. این قانون به طور خاص کشاورزان «مستضعف اجتماعی» یا آمریکایی های آفریقایی تبار، اسپانیایی تبارها، آسیایی-آمریکایی ها و بومیان آمریکایی را هدف قرار می داد، اما زنان سفیدپوست را مستثنی می کرد.

اما این برنامه به سرعت با حدود 12 شکایت، از جمله یکی از تگزاس به رهبری استیون میلر، مشاور رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و سید میلر، کمیسر کشاورزی فعلی ایالت، مسدود شد. آنها استدلال کردند که این برنامه به دلیل سفیدپوست بودن علیه آنها تبعیض آمیز است.

در اقدامی غیرمعمول، وزارت دادگستری اجازه داد تا مهلت تجدیدنظرخواهی در مورد احکامی که برنامه را متوقف کرده بود، کاهش یابد و تصمیم گرفت که نبرد دادگاه را در سطح محلی ادامه دهد.

ماریسا پری، دبیر مطبوعاتی وزارت کشاورزی آمریکا، گفت: «دولت به شدت از این برنامه در دادگاه‌ها دفاع کرد، اما به دلیل این دستورات، 5 میلیارد دلار ارائه شده در ARPA ثابت ماند. این دعوا احتمالاً برای سال‌ها حل نمی‌شد.»

این امر هرگونه راه حل به موقع را در اختیار کنگره گذاشت، که این اختیار را دارد که هر برنامه ای را که مجوز می دهد لغو یا اصلاح کند.

به‌عنوان بخشی از قانون کاهش تورم، اعضا در ماده‌ای که لغو شد و برنامه اصلی را با 3.1 میلیارد دلار کاهش بدهی برای «وام‌گیرندگانی که از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند» جایگزین کرد که شامل وام‌گیرندگان سفیدپوست نیز می‌شود. آنها همچنین 2.2 میلیارد دلار برای کشاورزانی که با تبعیض مواجه شده اند اضافه کردند.

پرداخت های تحت این برنامه در پاییز آغاز شد.

برای برخی از کشاورزان، این به معنای لغو کامل است. برای دیگران، این به معنای کمک جزئی است، حتی پس از اینکه یک سال پیش به آنها قول لغو کامل داده شد.

لوئیس گفت: “آنها اساساً برنامه های جدیدی ارائه کردند که به نفع سفیدپوستان است، اما از کشاورزان سیاه پوست اساساً برای دریافت کمک به کشاورزان سفیدپوست نیز استفاده کردند و ما به آنها کمک می کنیم تا آن را دریافت کنند.” “و ما هنوز بدون کمک گیر کرده ایم.”