ماشین پلیس ویژه میامی برای ماه تاریخ سیاه‌پوستان واکنش‌های منفی به همراه داشت: NPR


خودروی گشتی با موضوع ماه تاریخ سیاه روز پنجشنبه در مقابل محوطه پلیس سیاه شهر و موزه دادگاه، که اولین نسل از نیروهای اجرای قانون سیاه‌پوستان در میامی را گرامی می‌دارد، رونمایی شد.

اداره پلیس میامی


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اداره پلیس میامی


خودروی گشتی با موضوع ماه تاریخ سیاه روز پنجشنبه در مقابل محوطه پلیس سیاه شهر و موزه دادگاه، که اولین نسل از نیروهای اجرای قانون سیاه‌پوستان در میامی را گرامی می‌دارد، رونمایی شد.

اداره پلیس میامی

زمانی که مقامات میامی از خودروی ویژه پلیس رونمایی کرد به مناسبت ماه تاریخ سیاه، با تشویق و تشویق شدید روبرو شد. اما ثابت شد که این هیاهو زیاد دوام نیاورد.

این رزمناو تازه طراحی شده از زمان اولین نمایش خود در روز پنجشنبه مورد انتقاد قرار گرفته است و منتقدان آن را با توجه به ضرب و شتم وحشیانه تایر نیکولز توسط افسران پلیس در ممفیس، تن در ماه گذشته، ناشنوا و بی‌وقت خوانده‌اند. دیگران آن را به عنوان یک حرکت توخالی برای به حداقل رساندن مبارزات جامعه سیاهان توصیف کردند.

دوتی جوزف، نماینده ایالت فلوریدا که در بخش‌هایی از میامی خدمت می‌کند، به NPR گفت: «ماشین پلیس میامی با برجسته کردن قاره‌ای اشتباه، نشانه جشن گرفتن تاریخ سیاه‌پوستان را از دست می‌دهد.

این رزمناو – همراه با نشانی با موضوع ماه تاریخ سیاه – روز پنجشنبه در مقابل محوطه پلیس سیاه شهر و موزه دادگاه عمومی منتشر شد. چند روز قبل، ماشین گشت دیگری که برای جشن گرفتن تاریخ سیاه پوستان طراحی شده بود، در کلمبوس، اوهایو با واکنش شدید مواجه شد.

در میامی، این اولین بار نیست که مجریان قانون یک رزمناو مضمون ایجاد می کنند. خودروهای گشت ویژه ای برای ماه آگاهی از سرطان سینه، آگاهی از اوتیسم و ​​ماه میراث اسپانیایی ساخته شده است.

گروهبان پلیس میامی: “طبق سنت، ما افسران و اعضای زیادی پیش ما آمده اند و می گویند “هی چطور است که ما برای تاریخ سیاه پوست نداریم.” استنلی ژان پوکس روز جمعه در یک میزگرد در پاسخ به این انتقاد گفت.

وی افزود که هیچ دلار مالیاتی برای تامین مالی کشتی رزمناو پرداخت نشده است و در عوض، توسط انجمن خیریه پلیس جامعه میامی پرداخت شده است.

هنرمند می گوید طراحی رزمناو در مورد اتحاد و ادای احترام به آفریقا بود

برخلاف ماشین پلیس معمولی میامی که عمدتاً سفید با نوار سبز تیره و حروف زرد است، این نسخه ویژه مشکی با نوارهای قرمز، زرد و سبز پوشانده شده است – رنگ‌هایی که معمولاً برای نشان دادن همبستگی پان آفریقایی استفاده می‌شوند.

این خودرو همچنین با چهار مشت بلند شده، طرح کلی قاره آفریقا و عبارت “پلیس میامی از ماه تاریخ سیاه پوستان حمایت می کند” تزئین شده است.

Lavish N Looney (Lump)، هنرمند ساکن میامی که طراحی ویژه ماشین گشت را ایجاد کرد، گفت که اتحاد و ادای احترام به آفریقا موضوع اصلی این اثر هنری است. او گفت که قبل از نهایی شدن نسخه، چندین طرح را پشت سر گذاشته است و افزود که پیش نویس های قبلی شامل تصاویری از مارتین لوتر کینگ جونیور و رئیس جمهور سابق باراک اوباما بود.

لامپ گفت که علیرغم برخی واکنش‌ها، در کنار ماشین پلیس ایستاده است.

لامپ به NPR گفت: “دو چیز می توانند در یک زمان وجود داشته باشند.” در حالی که افسران پلیس و غیرنظامیان برای جشن گرفتن تاریخ سیاه‌پوستان گرد هم می‌آیند، ممکن است کار بیشتری بین اداره پلیس و غیرنظامیان انجام شود.»

لامپ گفت که در جامعه‌ای بزرگ شده است که مردم آن «طرفدار پلیس نیستند»، بنابراین او می‌داند که ماشین‌های گشت می‌توانند ترسناک باشند. امید او این است که این رزمناو برای اعضای جامعه قابل دسترس تر باشد.

منتقدان اداره پلیس را به نادیده گرفتن مسائل واقعی که برای جامعه سیاه پوستان اهمیت دارد متهم می کنند

با این حال، برخی تلاش‌های شهر را غیرصادقانه می‌دانستند و استدلال می‌کردند که این تلاش‌ها مسائل واقعی جامعه سیاه‌پوستان را نادیده می‌گیرد، مانند ممنوعیت ایالتی که یک دوره تحصیلی پیشرفته مطالعات آفریقایی آمریکایی در دبیرستان‌ها را ممنوع می‌کند.

جوزف، قانونگذار ایالتی، گفت: «هرچقدر هم که این اشتباه تاسف بار باشد، جامعه سیاه پوست ماهی بزرگتری برای سرخ کردن دارد. “اگر هر یک از مقامات منتخب ادعا می کند که “دوست” هر سیاه پوست یا جامعه سیاه پوست به طور کلی است، اکنون زمان سکوت نیست.”

دیگران در رسانه های اجتماعی خاطرنشان کردند که شهر در مورد مرگ آنتون کوپر که در ماه مارس توسط پلیس میامی به ضرب گلوله کشته شد، سکوت کرده است. دفتر دادستانی ایالت میامی داد گفت که علیه افسر دخیل در تیراندازی اتهامی نخواهد داشت.

ماشین گشت برای بزرگداشت اولین افسران پلیس سیاهپوست میامی در دوران جداسازی طراحی شده است

مقامات پلیس میامی گفتند که رزمناو پیام خاصی داشت: این برای تجلیل از اولین افسران سیاهپوست شهر بود که برخی از آنها در مراسم رونمایی این هفته شرکت کردند.

مانی مورالس، رئیس پلیس میامی روز جمعه گفت: «این روش ما برای قدردانی از پنج افسر اولی است که در سال 1944 از بی عدالتی، تعصب، مقاومت رنج بردند و همچنان به این درخواست پاسخ دادند.»

میامی تا سال 1944 افسران پلیس سیاهپوست را استخدام نکرد. نسل اول افسران پلیس سیاه پوست در یک خانه ایستگاه جداگانه کار می کردند که شامل یک دادگاه ویژه برای قضات سیاه پوست بود.

در آن زمان، افسران سیاه پوست فقط مجاز به دستگیری غیرنظامیان سیاه پوست بودند و هیچ اختیاری بر ساکنان سفیدپوست نداشتند. تا اینکه در سال 1963 بود که نیروهای اجرای قانون سیاه‌پوستان سرانجام در مقر اصلی پلیس شهر ادغام شدند و این حوزه لغو شد و بعداً به یک موزه یادبود تبدیل شد.

ستوان رامون کار گفت که او برخی از انتقادات مربوط به زمان بندی را درک می کند، اما از مقاصد پشت رزمناو مضمون دفاع می کند.

کار می‌گوید: “این ربطی به بی‌احترامی بودن، شرم‌آور بودن نداشت. این چیزی شبیه مایه افتخار ما بود و هنوز هم هست.”

کریستین کینگ، کمیسر شهر، که نماینده منطقه ای است که خودرو در آن رونمایی شد، به NPR گفت که معتقد است این خودرو با حسن نیت طراحی شده است و اضافه کرد که بیش از یک سال در دست ساخت بوده است.

کینگ گفت: “هدف احترام و احترام به افسران پلیس سیاه پوست و خدمات آنها است. با این حال، من درک می کنم که کشور ما در سوگ است و رونمایی در زمان مناسبی نیست.”