تقویم اولیه حزب دموکرات در سال 2024 در رای حساس حزب تصویب شد: NPR


مردم در جلسه زمستانی کمیته ملی دموکرات 2023 در فیلادلفیا، پنسیلوانیا در 3 فوریه 2023 تشویق می کنند.

اندرو کابالرو-رینولدز/AFP از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اندرو کابالرو-رینولدز/AFP از طریق گتی ایماژ


مردم در جلسه زمستانی کمیته ملی دموکرات 2023 در فیلادلفیا، پنسیلوانیا در 3 فوریه 2023 تشویق می کنند.

اندرو کابالرو-رینولدز/AFP از طریق گتی ایماژ

اعضای کمیته ملی دموکرات ها با اکثریت قاطع به تغییر تقویم اولیه ریاست جمهوری این حزب رأی دادند و اعضای حزب آیووا را از فهرست اولیه ایالت ها بیرون آوردند و انتخابات مقدماتی را در کارولینای جنوبی، نوادا، جورجیا و میشیگان تقویت کردند.

رای روز شنبه که یک گردهمایی سه روزه در فیلادلفیا برگزار شد، پیشنهادی را که کمیته قوانین و مقررات (RBC) در ماه دسامبر ارائه کرد را تصویب کرد و رسماً آنچه را که بسیاری از دموکرات‌ها مدت‌ها خواستار آن بودند، تثبیت کرد: ارتقای ایالت‌هایی که بیشتر منعکس‌کننده دموکرات‌ها هستند. تنوع حزب

جیمی هریسون، رئیس DNC، پیش از رای‌گیری گفت: “مردم، حزب دموکرات شبیه آمریکا است و این پیشنهاد نیز شبیه است.”

RBC توصیه خود را پس از انجام یک فرآیند طولانی ارائه کرد که در آن ایالت‌های علاقه‌مند به یکی از نقاط مطلوب در پنجره اولیه، کمیته را در زمینه‌های تنوع، دسترسی رای‌دهندگان و رقابت در یک انتخابات عمومی مطرح کردند.

بر اساس پیشنهاد تصویب شده، که خود پرزیدنت بایدن در نامه ای به RBC در دسامبر از آن حمایت کرد، تقویم ریاست جمهوری 2024 کارولینای جنوبی را در 3 فوریه در جایگاه اول قرار می دهد و به دنبال آن نیوهمپشایر و نوادا مشترکاً این شماره را به اشتراک می گذارند. 2 اسلات در 6 فوریه، سپس جورجیا در 13 فوریه و میشیگان در 27 فوریه.

این تقویمی است که از بسیاری جهات به کشورهایی که در سال 2020 به هدایت بایدن به کاخ سفید کمک کردند، پاداش می دهد، از جمله کارولینای جنوبی، که به شدت شانس ریاست جمهوری بایدن را تغییر داد.

تراو رابرتسون، رئیس حزب دموکرات کارولینای جنوبی، گفت: “این روز بزرگی برای ایالت کارولینای جنوبی است و من می گویم نه فقط کارولینای جنوبی، بلکه منطقه ما.” این نشانه روشنی است که DNC دیگر جنوب را بدیهی نمی‌داند.»

اما تغییرات گسترده تقویم بدون مانع نیستند – و آنها به شکل سؤالات برجسته ای در مورد اینکه آیا نیوهمپشایر و جورجیا می توانند خواسته های تحمیل شده توسط حزب ملی را برآورده کنند، مطرح می شوند.

دموکرات‌های نیوهمپشایر استدلال می‌کنند که در موقعیت «بدون برد» قرار دارند.

اعضای هیأت‌های دموکرات آیووا و نیوهمپشایر با انرژی مخالفت خود را با تقویم جدید روز شنبه قبل از رأی‌گیری رسمی اعلام کردند.

ریتا هارت، رئیس حزب دموکرات آیووا گفت: «من قویاً از رئیس جمهورمان حمایت می کنم و از اصولی که تقویم را هدایت می کند، حمایت می کنم. اما من نمی‌توانم از پیشنهادی حمایت کنم که حمایت حزب دموکرات را در ایالت من و کل بخش میانی کشور کاهش دهد.»

جوآن داودل، یکی از اعضای RBC از نیوهمپشایر، گفت: «رای مخالف قلبم را شکست. [Biden’s] تقویم پیشنهادی.”

او گفت: “من با همکارانم موافقم که ضروری است که ما در روند انتخابات ریاست جمهوری خود صداهای مختلفی را بلند کنیم.” “وقتی برخی از اعضا می گویند که ما ناامید هستیم یا با دفاع از نیوهمپشایر به آنها حمله می کنیم، مایوس کننده است. ناامید کننده است که DNC قرار است ما را مجازات کند علیرغم این واقعیت که ما توانایی تغییر یکجانبه ایالت را نداریم. قانون.”

دموکرات‌های نیوهمپشایر، که نسل‌ها اولین انتخابات مقدماتی این کشور را حق اصلی خود می‌دانستند، اصرار دارند که پیروی از دستورات راهپیمایی DNC در برنامه اولیه به آنها بستگی ندارد. آنها به قانون ایالتی اشاره می کنند که به وزیر امور خارجه، که در حال حاضر یک جمهوری خواه است، این اختیار را می دهد که تاریخ انتخابات مقدماتی را تغییر دهد تا از جایگاه خود در میان ملت ها محافظت کند.

داودل گفت: «این درباره تاریخ نیوهمپشایر یا غرور ما نیست. “این در مورد قوانین ایالتی است.”

DNC نه تنها از ایالت‌ها می‌خواهد که در اولین پنجره اولیه انتخابات مقدماتی را در تاریخ‌های مشخص شده توسط حزب ملی برگزار کنند، بلکه دسترسی گسترده‌تری به رای‌دهندگان را نیز اجرا کنند – چیزی که دموکرات‌های نیوهمپشایر می‌گویند غیرممکن سیاسی است.

حزب دموکرات نیوهمپشایر که مدتهاست انجام خواهد شد، گفت: «ما در سطح ایالتی سه گانه جمهوری خواه داریم که جمهوری خواهان فرمانداری، مجلس نمایندگان و سنا را کنترل می کنند، و همه آنها به وضوح و رنگارنگ گفته اند که این مفاد غیر شروع کننده است و انجام نخواهد شد. رئیس حزب، ری باکلی، جمعه به خبرنگاران گفت.

او گفت: «ما در موقعیت غیرممکن و بدون برد قرار داریم. “ما می دانیم که نیوهمپشایر همچنان اولین انتخابات مقدماتی کشور را برگزار خواهد کرد، چه DNC آن را تایید کند یا نه.”

اما اگر این اتفاق بیفتد – که باکلی تاکید کرد یک امر فرضی نیست بلکه یک احتمال است – قوانین DNC فعال خواهند شد و عواقب آن برطرف خواهد شد.

Mo Elleithee عضو RBC به NPR گفت: «این اولین بار نیست که ایالت ها سعی می کنند از خط عبور کنند. “امیدوارم به این نتیجه نرسد. اما من فکر می کنم که DNC احتمالا بهتر از همیشه برای اجرای این تقویم آماده است.”

در ماه دسامبر، DNC اقدامات اجرایی را که آماده انجام آن است، تشریح کرد. اگر ایالتی – مانند نیوهمپشایر – الزامات را برآورده نکند و به هر حال مقدماتی خود را زودتر برگزار کند، آن ایالت به طور خودکار نیمی از نمایندگان خود را از دست می دهد.

نامزدهای ریاست جمهوری همچنین از تبلیغات انتخاباتی – که شامل گذاشتن نام خود در برگه رای است – در هر ایالتی که خارج از پنجره تایید شده توسط DNC باشد، منع خواهند شد.

باکلی گفت: “DNC می تواند هر کاری را که مایل است انجام دهد.” اما عجیب به نظر می رسد که ما برای انجام کاری که کاملاً خارج از کنترل ماست، مجازات شویم.»

هر دو نیوهمپشایر و جورجیا تمدیدهایی را برای برآورده کردن الزامات DNC از طریق فرآیند معافیت تا اوایل تابستان دریافت کرده‌اند.

وقتی از باکلی پرسیده شد که عملاً چه چیزی از هم اکنون تا آن زمان تغییر خواهد کرد، باکلی گفت که تمدید “به ما پیشنهاد شد و ما آن را به عنوان شاخه زیتون در نظر گرفتیم که گزینه ای برای گفتگوی بیشتر و تلاش برای انجام این کار وجود خواهد داشت.”

مبارزات انتخاباتی عمومی که توسط دموکرات های نیوهمپشایر راه اندازی شده است، اعصاب بسیاری از وفاداران حزب را تحت تأثیر قرار داده است

اظهارات داودل و باکلی در بحبوحه خشم برخی از اعضای DNC بیان می‌شود که با نبرد سخت سیاسی نیوهمپشایر موافق هستند اما از ماهیت عمومی شکایات خود ناامید شده‌اند.

سناتورهای آمریکایی دموکرات این ایالت اخیراً به نشانه اعتراض از برگزاری جشن کنگره در کاخ سفید صرف نظر کرده و قول داده اند که انتخابات مقدماتی مانند همیشه ادامه خواهد داشت. گروهی از دموکرات ها، از جمله جان لینچ، فرماندار سابق، به بایدن هشدار دادند که تقویم جدید می تواند بر کمپین انتخاب مجدد رئیس جمهور تأثیر بگذارد. استیو شورتلف، رئیس پیشین مجلس نمایندگان دموکرات نیوهمپشایر تا آنجا پیش رفت که گفت در صورت از دست دادن جایگاه اول خود، به دنبال نامزد دیگری برای حمایت خواهد بود.

الیتی گفت: “ما متوجه شدیم – آنها یک مجلس قانونگذاری جمهوری خواه دارند، آنها یک فرماندار جمهوری خواه دارند.” من مشتاقانه منتظرم که ببینم آنها همان میزان انرژی را برای مبارزه با ما به کار می برند.”

رئیس جمهور بایدن و معاون رئیس جمهور هریس عصر روز جمعه در فیلادلفیا در کمیته ملی دموکرات سخنرانی کردند. بایدن DNC را تشویق کرده است که تقویم اولیه جدیدی را برای سال 2024 تصویب کند که ایالت هایی با رای دهندگان متنوع تر را ارتقا دهد.

تیموتی آ. کلری/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

تیموتی آ. کلری/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


رئیس جمهور بایدن و معاون رئیس جمهور هریس عصر روز جمعه در فیلادلفیا در کمیته ملی دموکرات سخنرانی کردند. بایدن DNC را تشویق کرده است که تقویم اولیه جدیدی را برای سال 2024 تصویب کند که ایالت هایی با رای دهندگان متنوع تر را ارتقا دهد.

تیموتی آ. کلری/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

دموکرات‌های جورجیا امیدوارند جمهوری‌خواهان را متقاعد کنند که مقدماتی خود را بالا ببرند

الیتی گفت جورجیا که در دو دوره انتخابات گذشته در ارائه سنای ایالات متحده برای دموکرات ها بسیار مهم بوده است، “یکی از قانع کننده ترین طرح ها را در بین تمام ایالت هایی که وارد شده اند” ارائه کرده است.

او گفت: «آنها به نوعی همه معیارها را برآورده می کنند و واقعاً در چارچوبی که ما در مورد ارزش ها و عواملی که به آنها اهمیت می دهیم، قرار می گیرند. آنها گرم وارد شدند، قوی وارد شدند و تاثیرگذار بودند.»

اما مانند نیوهمپشایر، جورجیا نیز با چالش های مهمی در برآوردن الزامات DNC مواجه است، زیرا جمهوری خواهان در آنجا نیز دولت ایالتی را کنترل می کنند.

کمیته ملی جمهوری خواه ترکیب ایالت های اولیه خود را حفظ کرده است: آیووا، نیوهمپشایر، نوادا و کارولینای جنوبی. برد رافنسپرگر، وزیر امور خارجه جورجیا، جمهوریخواه، گفته است که انتخابات مقدماتی هر دو حزب باید در یک روز برگزار شود تا هزینه های برگزاری انتخابات به حداقل برسد.

وندی دیویس، یکی از اعضای DNC از جورجیا، گفت که دموکرات های ایالتی اکنون باید برای متقاعد کردن رهبران جمهوری خواه تلاش کنند که [moving the primary up] برای کشور ما خوب است، نه فقط برای جو بایدن.”

دیویس به توجه بیش از اندازه ای که ایالت ها در زمان ورود به پنجره اولیه دریافت می کنند، همراه با مزیت اقتصادی عمده ای که با میزبانی یک دوره مقدماتی اولیه به دست می آید، اشاره می کند.

او به NPR گفت: “هزینه های کمپین در آنجا وجود دارد. از مردم آیووا بپرسید که بیل های برفی می فروشند – آنها در یک سال جمعی بیشتر از هر زمان دیگری بیل برفی می فروشند.”

او گفت: “پول های زیادی برای رادیو و تلویزیون با پست مستقیم، خانه ها برای خرید تابلوهای حیاط، همه چیزهایی که در یک کمپین به آنها فکر می کنید خرج می شود.” “واقعیت در شهر من، برای مثال، که 35000 نفر در رم، جورجیا است – افرادی که برای ریاست جمهوری نامزد می شوند، تبلیغات رادیویی را در ایستگاه های رادیویی کوچک ما می خرند. این هجوم درآمدی است که اگر در سه شنبه فوق العاده باشیم، ما می توانیم نگیر.”

اما درست مانند دموکرات ها، جمهوری خواهان نیز ممکن است با مجازات های خود، از جمله از دست دادن نمایندگان، به دلیل برگزاری دور از نظم اولیه خود مواجه شوند.

تقویم جدید در سنگ تنظیم نشده است

DNC مجدداً در ماه ژوئن تشکیل جلسه خواهد داد تا وضعیت جورجیا و نیوهمپشایر در برآوردن الزامات حزب را بررسی کند.

بایدن DNC را تشویق کرده است که هر چهار سال یک بار روند ارزیابی ایالت ها را برای پنجره اولیه بازبینی کند.

الیتی گفت که تقویم کنونی “برای رقابتی که در آن یک رئیس جمهور فعلی دموکرات بدون مخالفت جدی برای انتخاب مجدد شرکت می کند، بسیار منطقی است.”

بایدن هنوز رسماً نامزدی مجدد خود را اعلام نکرده است.

الیتی گفت: «ممکن است در سال 2028 زمانی که میدان باز گسترده ای داریم، تقویم منطقی نباشد. “و بنابراین ما تصمیم خواهیم گرفت که چه چیزی در آن محیط منطقی است. انجام این کار اکنون سابقه ای را ایجاد می کند که می توانیم آن را در حرکت رو به جلو انجام دهیم، زمانی که قرار است تاثیر بیشتری داشته باشد.”

رابرتسون از حزب دموکرات کارولینای جنوبی گفت که بررسی مجدد تقویم در هر دوره حیاتی است.

او گفت: واقعیت این است که تنها راه زنده ماندن، ارزیابی، تطبیق و تغییر است.