رئیس جمهور بایدن اعلام کرد که برای انتخاب مجدد در سال 2024 نامزد می شود:


پرزیدنت بایدن پس از سخنرانی در مورد دستور کار اقتصادی خود در سالن اتحادیه در آکوک، Md.، در 19 آوریل با اعضای اتحادیه دست می دهد.

پاتریک سمنسکی/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

پاتریک سمنسکی/AP


پرزیدنت بایدن پس از سخنرانی در مورد دستور کار اقتصادی خود در سالن اتحادیه در آکوک، Md.، در 19 آوریل با اعضای اتحادیه دست می دهد.

پاتریک سمنسکی/AP

پس از ماه‌ها اشاره به یک پیشنهاد احتمالی، پرزیدنت بایدن روز سه‌شنبه رسماً اعلام کرد که در انتخابات 2024 برای دومین بار به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده تلاش خواهد کرد.

“وقتی چهار سال پیش برای ریاست جمهوری نامزد شدم، گفتم ما در نبردی برای روح آمریکا هستیم. و هنوز هم هستیم. سوالی که با آن روبرو هستیم این است که آیا در سال های آینده آزادی بیشتری داریم یا آزادی کمتری داریم. حقوق بیشتر یا کمتر.»

این ویدئو تصاویری از شورش‌های 6 ژانویه در ساختمان کنگره را با اعتراضات به تصمیم دادگاه عالی مبنی بر لغو حقوق سقط جنین پیوند می‌دهد.

بایدن با ۸۰ سالگی مسن‌ترین فردی است که به عنوان رئیس‌جمهور خدمت می‌کند، نقطه‌ای که دموکرات‌ها را به وقفه می‌اندازد و در برخی مواقع این سوال را مطرح می‌کند که آیا او بهترین شانس را برای پیروزی به آنها می‌دهد یا خیر. اما بعید است که معاون سابق رئیس جمهور و سناتور قدیمی دلاور با چالش جدی برای نامزدی روبرو شود.

رای دهندگان دموکرات دموکرات شروع به ادغام در اطراف رئیس جمهور کردند، زیرا قصد وی برای نامزدی آشکار شد.

نیمی از دموکرات‌ها و مستقل‌های متمایل به دموکرات در یک /PBS در فوریه گفتند NewsHour/نظرسنجی ماریست نشان می دهد که آنها شانس بیشتری با بایدن نسبت به شخص دیگری داشتند. این وضعیت کمی قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای 2022 بود، زمانی که اکثریت گفتند فکر می‌کنند با شخص دیگری شانس بهتری دارند.

با این حال، آن جایگزین هرگز ظاهر نشد. به عنوان مثال، معاون رئیس جمهور هریس و وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، به طور مداوم رتبه های مطلوبیت بدتری داشته اند.

ورود بایدن اکنون یک مسابقه مجدد احتمالی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا ایجاد می کند، که در ماه نوامبر اعلام کرد که یک نامزدی دیگر نیز خواهد داشت. انتظار می رود ترامپ با یک رقابت مقدماتی قدرتمند روبرو شود، اگرچه او همچنان نامزدی است که باید شکست بخورد.

رونا مک دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان در بیانیه ای گفت که بایدن “خارج از ارتباط” است و او را به خاطر تورم، نرخ جرم و جنایت و قاچاق فنتانیل مقصر دانست.

پرزیدنت بایدن در 18 آوریل در باغ رز کاخ سفید در مورد تلاش ها برای افزایش دسترسی به مراقبت از کودکان صحبت می کند.

پاتریک سمنسکی/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

پاتریک سمنسکی/AP


پرزیدنت بایدن در 18 آوریل در باغ رز کاخ سفید در مورد تلاش ها برای افزایش دسترسی به مراقبت از کودکان صحبت می کند.

پاتریک سمنسکی/AP

یک مقام مستقر آسیب پذیر

این اعلامیه چهار سال پس از آغاز کارزار انتخاباتی بایدن در سال 2020 منتشر می شود – که او همچنین از طریق ویدئو اعلام کرد. اما برخلاف سال 2020، زمانی که 19 نامزد دیگر در رقابت های پرجمعیت حضور داشتند، انتظار نمی رود بایدن با هیچ مشکل جدی روبرو شود. رقبای دموکرات این بار.

پیروزی بایدن در سال 2020 تا حد زیادی بازتابی از ضدیت بخش قابل توجهی از کشور نسبت به ترامپ و خشم نسبت به مدیریت نادرست دولت ترامپ با همه‌گیری ویروس کرونا بود.

اما همه‌گیری تا حد زیادی در آینه دید سیاسی است و اقتصاد نامطمئن به عنوان نگرانی اصلی آمریکایی‌ها غالب است. اقتصاد منطقه آسیب پذیری برای بایدن است. مارس/PBS NewsHour/نظرسنجی ماریست نشان داد که تنها 38 درصد از مدیریت او در اقتصاد، از جمله تنها 28 درصد از مستقل‌ها، تأیید می‌کنند.

در مجموع، محبوبیت بایدن، مانند محبوبیت ترامپ قبل از او، در رتبه پایین 40 ساله ها عقب مانده است. پس از خروج بی نظم از افغانستان، چندین ماه از اولین سال ریاست جمهوری او گذشت.

در ماه‌های اخیر، دیدگاه‌های بایدن تثبیت شده است، اما او در این دوره فراحزبی در موقعیت ضعیفی قرار دارد.

بانوی اول جیل بایدن در حالی که او و رئیس جمهور بایدن در 6 آوریل به سمت مارین وان می روند، دست تکان می دهد.

پاتریک سمنسکی/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

پاتریک سمنسکی/AP


بانوی اول جیل بایدن در حالی که او و رئیس جمهور بایدن در 6 آوریل به سمت مارین وان می روند، دست تکان می دهد.

پاتریک سمنسکی/AP

«روح ملت ما» در مقابل «کار را تمام کن»

بایدن مدت‌هاست که خانواده‌اش را به خاطر تشویق او به نامزدی در سال 2020، زمانی که ترامپ را شکست داد، قدردانی می‌کند – پیروزی که ترامپ با استناد به ادعاهای نادرست تقلب در رأی‌دهی، از پذیرش آن امتناع کرد.

ویدئوی سال 2024 بایدن تصویری از ترامپ در کنار ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، یک متحد سابق و اکنون رقیب احتمالی در رقابت‌های جمهوری‌خواه – به همراه تصویری از نماینده مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری‌خواه را نشان می‌دهد. – همانطور که بایدن آنچه را که او «افراطی‌های MAGA» می‌خواند توصیف می‌کند که به گفته او «دیکته می‌کنند که زنان چه تصمیماتی در زمینه مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند اتخاذ کنند، کتاب‌ها را ممنوع می‌کنند و به مردم می‌گویند که آنها می‌توانند دوست داشته باشند. همه اینها در حالی که امکان رای دادن را برای شما دشوارتر می‌کنند. “

بایدن اولین کمپین انتخاباتی خود را با این استدلال که ترامپ احساسات نژادپرستانه و ضد دموکراسی را برانگیخته است، بر بستری برای مبارزه برای “روح ملت ما” اجرا کرد که به کشور آسیب می رساند.

در آن سال، بایدن توانست با پشت سر گذاشتن پنسیلوانیا، میشیگان، ویسکانسین، جورجیا و آریزونا، ریاست جمهوری را تضمین کند – ایالاتی که در سال 2016 به ترامپ رفته بود.

بایدن اعلامیه کمپین انتخاباتی روز سه‌شنبه را با عبارت «بیایید کار را تمام کنیم» به پایان رساند، جمله‌ای که برای اولین بار در سخنرانی خود در سال جاری آزمایش کرد.

بایدن این عبارت را 12 بار در طول سخنرانی در ماه فوریه تکرار کرد و با اشاره به بازسازی طبقه متوسط، محدود کردن هزینه انسولین، گسترش Medicaid، اقدام در مورد تغییرات آب و هوا، افزایش مالیات بر میلیاردرها، تقویت اجرای ضد انحصار، دریافت مسکن مقرون به صرفه تر، تامین مالی برای پیش فروش جهانی -K، افزایش فرصت های شغلی حرفه ای، فشار برای اصلاح پلیس و ممنوعیت سلاح های تهاجمی.

پرزیدنت بایدن در 14 آوریل در خارج از کلیسای جامع سنت مورداک در بالینا، ایرلند، سخنرانی می کند.

پاتریک سمنسکی/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

پاتریک سمنسکی/AP


پرزیدنت بایدن در 14 آوریل در خارج از کلیسای جامع سنت مورداک در بالینا، ایرلند، سخنرانی می کند.

پاتریک سمنسکی/AP

چشم انداز بایدن

روز سه‌شنبه، بایدن همچنین برخی از اعضای کلیدی تیم مبارزات انتخاباتی خود را معرفی کرد: جولی چاوز رودریگز، مدیر کمپین انتخاباتی، که در اولین دوره ریاست جمهوری بایدن در کاخ سفید نقشی در فرمانداران و شهرداران داشته است، و کوئنتین فولکس، معاون اصلی مدیر کمپین انتخاباتی، که مدیریت انتخابات را بر عهده داشت. مبارزات انتخاباتی سناتور رافائل وارنوک، D-Ga.، در سال 2022.

بایدن از اولین روزهای ریاست جمهوری خود گفته بود قصد دارد برای دومین دوره نامزد شود. اما حتی رای دهندگان دموکرات نیز نسبت به او گرم نبودند. محبوبیت بایدن در سال گذشته به دلیل نگرانی در مورد خروج از افغانستان و سپس افزایش قیمت های مصرف کننده کاهش یافت.

اما چشم انداز بایدن پس از انتخابات میان دوره ای بهبود یافت. دموکرات‌ها عملکرد بهتری نسبت به پیش‌بینی‌ها داشتند، عمدتاً به دلیل فعالیت‌های پیرامون حقوق سقط جنین پس از تصمیم دادگاه عالی برای لغو. رو در مقابل وید – و به دلیل سمی بودن بسیاری از نامزدهای مورد حمایت ترامپ در ایالت ها و مناطق رقابتی.

سیاست‌های بایدن تا حد زیادی محبوب بوده‌اند، از جمله اقدامات آب و هوایی و مراقبت‌های بهداشتی در قانون کاهش تورم، و صورت‌حساب‌های مخارج دو حزبی برای زیرساخت‌ها و طرح‌های نیمه‌رساناها. این به او کمک کرد تا یک مورد قوی برای خودش درست کند لیس اسمیت، استراتژیست دموکرات، مشاور پیت بوتیگیگ در پیشنهاد سال 2020 گفت: 2024.

اسمیت گفت: «جو بایدن یکی از موفق ترین دو سال اول هر رئیس جمهور در تاریخ اخیر را داشته است. او در هر مرحله از کار برکنار شده و تخفیف داده شده است، و هنوز هم بیش از حد انتظارات عمل کرده است.

جیم مسینا، که مدیر کمپین انتخاباتی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2012 بود، گفت: این به ویژه در صورتی که ترامپ نامزد جمهوری خواهان باشد، احتمالا درست است.

مسینا درباره احتمال دیدار مجدد بایدن و ترامپ گفت: «ما قبلاً این رقابت را داشتیم. و ترامپ اکنون به میزان قابل توجهی ضعیف‌تر شده است.»

داستان صوتی توسط لکسی شاپیتل.