آرون راجرز آماده تبدیل شدن به جت نیویورک: است


آرون راجرز، مدافع NFL، پس از 18 فصل، گرین بی پکرز را ترک می کند. او در سال 2023 با نیویورک جتز بازی خواهد کرد.

کوین هریس/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

کوین هریس/گتی ایماژ


آرون راجرز، مدافع NFL، پس از 18 فصل، گرین بی پکرز را ترک می کند. او در سال 2023 با نیویورک جتز بازی خواهد کرد.

کوین هریس/گتی ایماژ

پس از ماه‌ها مذاکره تجاری، آرون راجرز که چهار بار MVP NFL شد، گرین‌بی پکرز را به مقصد نیویورک جتس ترک کرد، اگرچه معامله هنوز کاملاً نهایی نشده است.

برایان گوتکونست، مدیر کل پکرز گفت خبرنگاران طی یک کنفرانس خبری بعدازظهر دوشنبه که تیم‌ها حدود 6 روز است در تلاش برای دستیابی به این توافق هستند، اما “هنوز کارهایی وجود دارد که باید انجام شود.”

او اضافه کرد که انتظار دارد تا چند روز دیگر حل شود.

این حرکت تنها چند روز قبل از درفت NFL 2023 انجام می شود.

را میلواکی ژورنال سنتینل گزارش می دهد که این معامله به معنای گرین بی 11 انتخاب برای ورود به درفت خواهد داشت. از روز دوشنبه، آنها “یک انتخاب در دور اول، دو در دور دوم، یکی در سوم، یکی در چهارم، یکی در پنجم، یک در دور ششم و چهار در دور هفتم” دارند.

کوارتربک 39 ساله مدتی بود که در مورد ناامیدی خود از بازی برای پکرز صحبت می کرد و می گفت که باید بیشتر در جهت هدایت تیم دخالت می کرد. و او به صراحت در مورد برنامه های خود برای نقل مکان به جت ها صحبت کرد.

او ماه گذشته در یکی از اپیزودهای این سریال گفت: “من به صراحت اعلام کردم که قصدم بازی و بازی برای نیویورک جتس است.” نمایش پت مک آفیو افزود که او “هیچ چیزی را نگه نمی دارد.”

او در آن زمان گفت که پکرها نیز می‌خواستند “به جلو بروند و این را با کلمات بسیار به من اطلاع دادند.”

مطابق با آدام شفتر از ESPN، انتظار می رود راجرز شماره 12 را که به مدت 18 سال برای تیم ویسکانسین پوشیده بود کنار بگذارد – حتی اگر جو نامات، جتی که این شماره را در نیویورک بازنشسته کرد، پیشنهاد داده بود که شماره 12 را برای این ستاره بازنشسته کند. در عوض، راجرز شماره 8 را که در دوران بازی در کالج به تن می کرد، بر تن خواهد کرد. دانشگاه کالیفرنیا، برکلی