نامزد بایدن برای ریاست FAA پس از انتقاد جمهوری خواهان: کنار رفت


فیلیپ واشنگتن، نامزد مدیریت اداره هوانوردی فدرال، در برابر کمیته بازرگانی، علم و حمل و نقل سنا، در کنگره در واشنگتن، چهارشنبه، 1 مارس 2023 شهادت می دهد.

J. Scott Applewhite/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

J. Scott Applewhite/AP


فیلیپ واشنگتن، نامزد مدیریت اداره هوانوردی فدرال، در برابر کمیته بازرگانی، علم و حمل و نقل سنا، در کنگره در واشنگتن، چهارشنبه، 1 مارس 2023 شهادت می دهد.

J. Scott Applewhite/AP

ویلمینگتون، دل. – انتخاب جو بایدن، رئیس جمهور برای اداره اداره هوانوردی فدرال، نامزدی خود را پس گرفت، پس از آن که فیلیپ واشنگتن، مدیر عامل فرودگاه بین المللی دنور، ظاهراً فاقد حمایت کافی در سنا بود.

وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، شنبه شب در توییتی خروج واشنگتن را تایید کرد و او را “نامزد عالی” خواند و حملات ناشایست و حزبی را مقصر دانست.

جمهوری خواهان در مخالفت با واشنگتن متحد بودند و او را به دلیل تجربه محدود هوانوردی فاقد صلاحیت می خواندند. دموکرات‌ها و مستقل‌های متحد هنوز ممکن است نامزدی را به پایان برسانند، اما سناتورهای کلیدی طرف آنها از حمایت از گزینه بایدن خودداری کردند.

زمانی که ماریا کانتول، رئیس کمیته بازرگانی سنا، رئیس کمیته بازرگانی سنا، در روز چهارشنبه گذشته به طور ناگهانی رأی گیری برنامه ریزی شده را لغو کرد، به نظر می رسد سرنوشت واشنگتن حل و فصل شده است – نشانه ای از کمبود آرای کافی برای حذف نامزدی از کمیته. او گفت که برخی از سناتورها خواهان اطلاعات بیشتر درباره واشنگتن هستند.

سناتور Kyrsten Sinema از آریزونا، که تا زمانی که در دسامبر به استقلال تبدیل شد، دموکرات بود، و جان تستر، دموکرات میانه رو از مونتانا، از بیان نحوه رأی دادن خودداری کردند. یک فرد آشنا به این موضوع به آسوشیتدپرس گفت که سیما نامزدی را متوقف کرده و مخالفت خود را نشان داده است. این شخص مجاز به بحث عمومی در مورد این روند نبود و اصرار داشت که نامش فاش نشود.

قبل از اینکه کاخ سفید یک نامزد جدید را معرفی کند، احتمالاً از سینما، تستر و سایر میانه‌روها تضمین حمایت می‌خواهد.

FAA از مارس 2022 فاقد یک مدیر تایید شده توسط سنا است. این آژانس در تلاش است تا به آمریکایی ها اطمینان دهد که سفر هوایی با وجود افزایش تماس های نزدیک بین هواپیماها در سال جاری، ایمن است. این کشور همچنین در حال مبارزه با فناوری پیری است که در ژانویه شکست خورد و برای مدت کوتاهی همه پروازها را در سراسر کشور لغو کرد. و پس از تایید هواپیماهای بوئینگ سقوط کرده در سال های 2018 و 2019 همچنان در تلاش است تا اعتبار خود را ترمیم کند.

بوتیگیگ شنبه شب در توییتر نوشت: «اف ای ای به یک مدیر تایید شده نیاز دارد و تجربه حمل و نقل و نظامی فیل واشنگتن او را به یک نامزد عالی تبدیل کرده است». “حملات حزبی و موانع رویه ای که او با آن روبرو شده است شایسته نیست، اما من به تصمیم او برای عقب نشینی احترام می گذارم و از خدمات او سپاسگزارم.”

واشنگتن آژانس های ترانزیت در دنور و لس آنجلس را اداره می کرد، اما تنها تجربه او در زمینه حمل و نقل هوایی، خدمت به عنوان مدیر عامل فرودگاه دنور برای کمتر از دو سال است. با این حال، او پیوندهای قوی با دولت دارد – او تیم انتقال بایدن در سال 2020 را برای وزارت حمل و نقل، که شامل FAA است، رهبری کرد.

بایدن ژوئیه گذشته واشنگتن را نامزد کرد، اما به مدت هشت ماه جلسه استماع کمیته برگزار نشد. جمهوری خواهان به رزومه او حمله کردند و به افشای اطلاعاتی مبنی بر اینکه نام او در احکام بازرسی مربوط به تحقیقات فساد در لس آنجلس آمده بود، دست یافتند. واشنگتن گفت که او هیچ کار اشتباهی انجام نداده است و مجری قانون با او تماسی نداشته است.

این آژانس توسط یک مدیر موقت، بیلی نولن، خلبانی که مشاغل ایمنی در سه شرکت هواپیمایی و FAA داشته است، هدایت می شود. سناتور تد کروز، از تگزاس، که مخالفان واشنگتن را رهبری می کرد، گفت که نولن می تواند حمایت دو حزب را به دست آورد.

کروز شنبه شب در بیانیه‌ای گفت فقدان تجربه لازم واشنگتن آشکار است.

او گفت: «با توجه به چالش‌های مهمی که FAA با آن مواجه است، این زمان برای مدیری که به آموزش در حین کار نیاز داشت، نبود. دولت بایدن اکنون باید سریعاً فردی را به عنوان رئیس FAA معرفی کند که پیشینه هوانوردی گسترده ای داشته باشد، بتواند حمایت گسترده دو حزبی را در سنا کسب کند و امنیت عمومی پرواز را حفظ کند.»