برخی از برنامه های USDA در بی عدالتی غرق شده اند. گزارش نهایی یک پانل تغییراتی را ارائه می دهد:


هندی کندی، موسس تعاونی AgriUnity، گاوهای خود را در 20 آوریل 2021 در مزارع HK در کاب تاون، گا. می شمارد. این تعاونی گروهی از کشاورزان سیاه پوست است که برای افزایش شانس موفقیت با کنار هم قرار دادن منابع خود برای کاهش هزینه های سربارشان تشکیل شده اند.

مایکل ام سانتیاگو/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مایکل ام سانتیاگو/گتی ایماژ


هندی کندی، موسس تعاونی AgriUnity، گاوهای خود را در 20 آوریل 2021 در مزارع HK در کاب تاون، گا. می شمارد. این تعاونی گروهی از کشاورزان سیاه پوست است که برای افزایش شانس موفقیت با کنار هم قرار دادن منابع خود برای کاهش هزینه های سربارشان تشکیل شده اند.

مایکل ام سانتیاگو/گتی ایماژ

کمیسیون سهام ایجاد شده توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده بیش از 60 توصیه را منتشر کرده است که می گوید در نهایت انصاف بیشتری را برای سیاست های مؤثر بر کشاورزی و روستایی آمریکا به ارمغان می آورد.

این وزارتخانه نظارت گسترده ای بر سیاست هایی دارد که نه تنها بر یارانه های کشاورزی تأثیر می گذارد، بلکه به طور گسترده ای از برنامه های کمک تغذیه و پروژه های توسعه روستایی، مانند آب و برق، پهنای باند و خانه سازی استفاده می کند.

رهبران کمیسیون، آرتورو رودریگز، رئیس بازنشسته کارگران مزرعه یونایتد و ارتارین کازین، سفیر سابق امنیت غذایی ایالات متحده و مدیر اجرایی برنامه جهانی غذای سازمان ملل، در پایان کمیسیون نوشتند: «بسیاری از مسائل و توصیه‌هایی که ما شناسایی کردیم، جدید نیستند. گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد با این حال، آنها نیازمند تعهد مجدد USDA برای بهبود فرآیندهای تجاری مشتری و رسیدگی به نابرابری‌های تاریخی هستند که تأثیرات آن تا کنون ادامه دارد.»

این گزارش نهایی مبتنی بر توصیه‌های موقتی است که کمیسیون در سال گذشته ارائه کرد، زمانی که یک مجموعه اولیه از 32 تغییر را منتشر کرد که معتقد بود USDA می‌تواند آغازگر آن باشد، از جمله تسهیل شرایط برای کشاورزان برای برنامه‌های حفاظت و دسترسی بیشتر به زبان.

تورس اسمال، معاون وزیر کشاورزی، اولین لاتینی که در این موقعیت حضور داشت، گفت: «نگاه کردن به اشتباهات و تشخیص اینکه کجا نقطه را از دست می دهیم کار آسانی نیست، اما کمیسیون سهام این کار را در USDA هدایت می کند. “وزیر ویلساک و معاون سابق وزیر جول برونا، کمیسیون سهام را راه اندازی کردند تا آینده ای عادلانه تر و عادلانه تر برای همه کسانی که در کشاورزی مشارکت دارند بسازند. امروز روز مهمی است زیرا ما گزارش نهایی را دریافت می کنیم و تلاش های اساسی هر یک از اعضای سهام خود را به رسمیت می شناسیم. کمیسیون و کمیته های فرعی، و متعهد به کار پیش رو».

کمیسیون چه چیزی را توصیه می کند؟

کمیسیون حقوق و دستمزد USDA از یک فرمان اجرایی بایدن در سال 2022 – و متعاقب آن بودجه کنگره – ایجاد شد که از ادارات فدرال خواست تا به عدالت نژادی و جوامع محروم بپردازند. در اصل توسط بروناو معاون وزیر سابق وزارت کشاورزی آمریکا تا زمان خروج او در فوریه گذشته رهبری می شد. او اولین زن سیاه پوستی بود که چنین نقش بالایی در این بخش داشت.

این گروه در پاییز گذشته برای رأی گیری در مورد 66 توصیه که به بسیاری از موضوعاتی که وزارتخانه را در خط مقدم گفتگوهای ملی قرار داده است، از جمله نگرانی در مورد مالکیت چینی ها بر زمین های کشاورزی ایالات متحده و مسائل مربوط به دسترسی به سهام برای وام های کشاورزی کم بهره، رای گیری کرد. این توصیه ها از مراقبت از کشاورزان تا اجرای برنامه های کمک تغذیه و افزایش توسعه مسکن را شامل می شود.

از جمله جدیدترین توصیه های کمیسیون عبارتند از:

  • سیاست های برنامه مسکن روستایی USDA را اصلاح کنید تا نسبت به اشکال جایگزین و نوآورانه ساخت مسکن، مانند چاپ سه بعدی و مدولار بازتر باشد.
  • مقررات بودجه جاری “یک و انجام” را حذف کنید که جوامع روستایی را از دسترسی به کمک هزینه های گسترش پهنای باند بیشتر و وام های کم بهره برای حمایت از پهنای باند محروم می کند – و اجازه می دهد بودجه اضافی USDA برای جوامعی که پهنای باند در حال حاضر استانداردهای فدرال را برآورده نمی کند.
  • برای تبدیل شدن به فروشندگان تایید شده SNAP و حفظ واجد شرایط بودن از کسب و کارهای کوچک، به ویژه آنهایی که متعلق به جوامع کم نمایندگی هستند، حمایت کنید – و از رویکردهای نوآورانه برای بهبود دسترسی به بیابان های دسترسی به غذا/SNAP و ترویج سیستم های غذایی محلی حمایت کنید.
  • اجرای تغییرات پیشنهادی در بسته های غذایی برنامه تغذیه مکمل ویژه برای زنان، نوزادان و کودکان (WIC) برای حمایت بهتر از دسترسی بهتر به غذاهای مناسب فرهنگی؛
  • وزیر USDA را به عنوان عضو دائمی کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده اضافه کنید، کمیته ای که صلاحیت بررسی، تایید یا رد هرگونه خرید زمین پیشنهادی ایالات متحده توسط کشورهای دیگر را دارد که ممکن است باعث ایجاد نگرانی های ملی شود.
  • با در دسترس قرار دادن بودجه به عنوان خط اعتباری یا کمک مالی قبل از خرید، از تأمین مالی عادلانه برای پروژه های دسترسی به زمین و انتقال تحت رهبری جامعه اطمینان حاصل کنید.

همچنین ده‌ها توصیه دیگر وجود دارد که شامل حمایت از تلاش‌هایی است که به ایجاد مسیری برای شهروندی برای کارگران مزرعه‌دار کمک می‌کند، انجام تحقیقات در مورد نحوه اجرای برنامه‌های مختلف کمک هزینه و وام USDA، توصیه در مورد محل افزایش کارکنان در صورت دریافت بودجه از جانب کنگره، گسترش دسترسی به زبان. برای برنامه های USDA و موارد دیگر.

این گزارش تلاش می کند تا به گذشته تبعیض آمیز گسترده تری بپردازد

پرزیدنت بایدن تا حدودی با این وعده که عدالت را برای کشاورزی و احیای اقتصاد روستایی به ارمغان خواهد آورد، کمپین انتخاباتی کرد. پس از گزارش موقت سال گذشته، USDA اولین افسر ارشد تنوع و شمول خود را استخدام و تأسیس کرد و ارتباط گسترده خود با کشورهای قبیله ای، ابتکارات عدالت اقلیمی و تلاش جدید خود را برای کمک به افرادی که مهارت انگلیسی محدودی دارند، به برنامه ها و منابع USDA و همچنین دسترسی به برنامه ها و منابع USDA تبلیغ کرد. مطالب اطلاعاتی برای غیرشهروندان

نزدیک به دو دهه پیش، یک شکایت دسته جمعی به رهبری کشاورزان سیاه پوست علیه USDA حل و فصل شد. سپس یک اقدام دسته جمعی از بومیان آمریکایی، کشاورزان اسپانیایی تبار و کشاورزان زن انجام شد. حتی پس از شکایت از سوی گروه های اقلیت، بسیاری دیگر، از جمله کشاورزان کوچکتر و همچنین کشاورزان جوان و تازه کار، می گویند که دائماً از برنامه ها و ساختار وزارت کشاورزی ایالات متحده کنار گذاشته می شوند.

آنها می گویند که موانع دسترسی به برنامه ها شامل انکار نادرست، کاغذبازی دست و پا گیر و فقدان ارتباطات واضح در مورد آنچه متقاضیان می توانند برای شروع واجد شرایط باشند، می شود.

در واقع، تجزیه و تحلیل از سال گذشته نشان می دهد که در دو سال اول دولت بایدن، کشاورزان سیاه پوست و آسیایی کمترین موفقیت را در دریافت وام مستقیم داشتند.

طرفداران کشاورزان رنگین پوست استدلال کرده اند که رد و انصراف اغلب به این دلیل اتفاق می افتد که فرآیند درخواست چند مرحله ای بیش از حد دست و پا گیر و گیج کننده است. کسانی که خانواده‌هایشان تجربه نسلی و منابع خارجی طولانی مدت برای هدایت بوروکراسی فدرال دارند، از آن عبور می‌کنند. و این عدم دسترسی به عنوان یکی از دلایل کاهش شدید زمین‌های کشاورزی مخصوصاً متعلق به سیاه‌پوستان در قرن‌های گذشته شناخته می‌شود.

در گزارش نهایی، کمیسیون عدالت توصیه هایی را برای رسیدگی به برخی از موانع زبانی، موانع اعتباری و مسائل اثبات مالکیت نسلی زمین که منجر به تبعیض نیز شده است، ارائه می کند.

اگرچه USDA سعی کرده است بر کار با این گروه‌های اغلب کنار گذاشته شده تأکید کند، انتقادها همچنان ادامه دارد. یک برنامه نژادپرستانه برای لغو بدهی کشاورزان رنگین پوست پس از طرح دعواهای حقوقی با حمایت گروه های محافظه کار باعث توقف این برنامه در دادگاه ها شد. یک برنامه 3 میلیارد دلاری با هدف کمک به کشاورزان و دامداران در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای سهمی دارد، اما USDA همچنان با بی اعتمادی مواجه است.

کنگره همچنین 2.2 میلیارد دلار برای وزارت کشاورزی ایالات متحده برای پرداخت به کشاورزانی که می توانند نشان دهند مورد تبعیض قرار گرفته اند، اختصاص داده است. کشاورزان تا اوایل این ماه فرصت داشتند درخواست دهند.