برچسب های غذاهای دریایی، فشار چشم، روابط خواهر و برادر:


ویراستاران Life Kit برخی از نکات مورد علاقه ما را از قسمت‌های مارس ما به اشتراک می‌گذارند: نحوه برخورد با درخواست‌های انعام غیرمنتظره، نحوه تمیز کردن سریع خانه‌ای کثیف و میزان نور خورشید که برای پرورش سبزیجات سبز برگ نیاز دارید.

تصاویر توسط رینا تاکاهاشی برای ; بکی هارلان; کلاژ توسط


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

تصاویر توسط رینا تاکاهاشی برای ; بکی هارلان; کلاژ توسط


ویراستاران Life Kit برخی از نکات مورد علاقه ما را از قسمت‌های مارس ما به اشتراک می‌گذارند: نحوه برخورد با درخواست‌های انعام غیرمنتظره، نحوه تمیز کردن سریع خانه‌ای کثیف و میزان نور خورشید که برای پرورش سبزیجات سبز برگ نیاز دارید.

تصاویر توسط رینا تاکاهاشی برای ; بکی هارلان; کلاژ توسط

نکته مهم در مورد کار بر روی Life Kit این است که ویراستاران و تهیه کنندگان می توانند انواع هک های زندگی را انتخاب کنند که زندگی روزمره ما را بهبود می بخشد، در هزینه ها صرفه جویی می کند و روابط ما را بهبود می بخشد.

در اینجا 9 نکته تخصصی از قسمت‌های مارس ما وجود دارد که ما بسیار هیجان‌زده بودیم تا آنها را به اشتراک بگذاریم – و در زندگی روزمره خود به کار گرفته شد.

ماست یونانی منبع عالی پروتئین است. حدود 17 گرم در هر ¾ فنجان سرو دارد. می توانید آن را به صورت ساده میل کنید، رویه های شیرین یا خوش طعم اضافه کنید یا در اسموتی بریزید. راشل پوجدنیک، دانشمند علوم تغذیه و ورزش، محققی در استنفورد می گوید: “این فوق العاده همه کاره و سرشار از پروتئین کازئین است که دیر هضم می شود، که شما را سیر نگه می دارد و در عین حال سنتز پروتئین عضلانی را نیز تقویت می کند.” دارو.

هنگام مسافرت با نوزاد یا کودک نوپا، یک حوله حمام تیره رنگ بسته بندی کنید. Judith Heise شنونده Life Kit می گوید: “این یک پتو است، برای مرتب کردن وسایل است، یک سفره است، این یک روکش آفتاب است، از ته سرسره های داغ محافظت می کند، تاب ها را خشک می کند. این یک نیروگاه چند کاره است.”

هنگام خرید ماهی تحت تأثیر برچسب غذاهای دریایی مانند «صید وحشی» و «مزرعه پرورش یافته» قرار نگیرید.. فقط به این دلیل که یک ماهی “پرورش شده در مزرعه” است، به این معنی که در یک قلم یا مخزن پرورش یافته است، به این معنی نیست که نسبت به سایر غذاهای دریایی پایدارتر است. همین امر در مورد ماهی «صید وحشی» یا از زیستگاه طبیعی خود صید می شود. جنیفر دیانتو کمرلی از آکواریوم خلیج مونتری در مونتری، کالیفرنیا، می‌گوید مهم‌ترین عامل تأثیر آن بر محیط‌زیست است.

اگر بدهی زیادی دارید، با طلبکاران خود تماس بگیرید و ببینید که آیا می توانند پرداخت ها یا نرخ بهره شما را کاهش دهند. مونیک وایت، مشاور اعتباری و رئیس جامعه در Self Financial, Inc، می‌گوید فقط وضعیت خود را توضیح دهید. مهربان باشید و ببینید که آنها می‌توانند چه کاری برای شما انجام دهند. گاهی اوقات زیاد است.

اگر کسب و کاری که انتظار ندارید انعام بخواهید، ناگهان از شما انعام می خواهد، چه کاری باید انجام دهید.? این شما هستید که تصمیم می گیرید انعام بدهید یا نه و چه مقدار، اما شوبهرانشو سینگ، استاد بازاریابی در دانشگاه جانز هاپکینز، دوست دارد انعام 10% بدهد. اگر مؤسسه ای درخواست انعام می کند، اغلب نشانه آن است که کارگران آنجا حداقل دستمزد دریافت نمی کنند. بنابراین خوب است که در کنار گذاشتن چیزی اشتباه کنیم.

برای کمک به جلوگیری از خستگی چشم در محل کار، مطمئن شوید که بالای صفحه کامپیوتر شما در سطح چشم یا درست زیر آن قرار دارد.. به این ترتیب سر و گردن خود را در یک زاویه ناخوشایند قرار نمی دهید. کنتراست صفحه نمایش خود را افزایش دهید و روشنایی آن را با سطح نور اطراف خود مطابقت دهید، بنابراین چشمان شما برای دیدن صفحه به سختی کار نمی کنند.

به سرعت یک خانه درهم و برهم را مرتب کنید (با حداقل تلاش). با کیسه زباله در خانه بگردید و همه زباله ها را جمع کنید. سپس به اطراف بروید و همه ظروف را جمع کنید – مانند لیوان های آبی روی میز کنار تخت خود – و آنها را در سینک قرار دهید. سپس با یک مانع به اطراف بروید و لباس های کثیف را جمع آوری کنید.

نگران بیرون آوردن سطل زباله، شستن ظروف یا شستن لباس ها نباشید تا بعدا که انرژی بیشتری دارید.

می خواهید غذا پرورش دهید اما نور زیادی دریافت نمی کنید؟ برو دنبال یه چیز برگ دار. هر گیاهی به یک تن آفتاب نیاز ندارد. یولاندا بورل، صاحب مزرعه و باغ گرده افشان در اوکلند، کالیفرنیا، یک قانون ساده برای نور خورشید دارد: “اگر میوه گیاه را بچینید، به آفتاب بیشتری نیاز دارد. اگر فقط برگ ها را می خورید، پس به آفتاب کمتری نیاز داری.” بنابراین گوجه فرنگی، کدو و خیار برای رسیدن به آفتاب نیاز دارند. سبزی های برگ دار، نه چندان.

اشکالی ندارد که با خواهر و برادر خود رابطه نزدیکی نداشته باشید. اگر سر خود را به دیوار می‌کوبید و سعی می‌کنید بفهمید که چگونه بسیار نزدیک باشید، شاید بهتر باشد انتظارات خود را کاهش دهید. ندرا گلاور تواب، یک درمانگر مجاز و نویسنده درام رایگان: راهنمای مدیریت روابط ناسالم خانوادگی.

جفری گریف، یکی از نویسندگان این کتاب، می گوید: رابطه خواهر و برادری بیشتر شبیه کتابی است که با هم می نویسید. روابط خواهر و برادر بزرگسال. با این سوال شروع می شود که من در این داستان کی هستم؟ من می خواهم چه نوع خواهر و برادری باشم؟

داستان دیجیتال توسط ملاکا غریب نوشته شده و کلر ماری اشنایدر آن را ویرایش کرده است. ویرایشگر تصویری بک هارلان است. ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم. یک پست صوتی به شماره 202-216-9823 برای ما ارسال کنید یا به ما در LifeKit@npr.org ایمیل بزنید.

به Life Kit گوش دهید پادکست های اپل و Spotify، و برای ما ثبت نام کنید خبرنامه.