مجلس ایالات متحده پول برای اجرای قانون مهاجرت را افزایش می دهد:


یک مامور گشت مرزی ایالات متحده در نزدیکی حصار مرزی ایستاده است که از میان تپه های شنی امپراتوری در کالیفرنیا امتداد دارد.

جان مور/ گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جان مور/ گتی ایماژ


یک مامور گشت مرزی ایالات متحده در نزدیکی حصار مرزی ایستاده است که از میان تپه های شنی امپراتوری در کالیفرنیا امتداد دارد.

جان مور/ گتی ایماژ

اعتبارات بودجه 2024 شامل افزایش پول برای مهاجرت و اجرای مرزها می شود.

روز جمعه، مجلس نمایندگان بسته دو حزبی 1.2 تریلیون دلاری را برای باز نگه داشتن دولت تصویب کرد. این یک چرخش سخت برای سنا برای رای دادن به آن قبل از نیمه شب باقی می گذارد.

در این بودجه، مجلس نمایندگان تحت سلطه جمهوری خواهان بر تمایل خود برای افزایش هزینه ها برای مهار مهاجرت غیرقانونی در مرز ایالات متحده و مکزیک تاکید کرد. با افزایش گذرگاه‌های غیرقانونی، کاخ سفید از کنگره خواسته است تا این تلاش‌ها را تامین مالی کند. تاکنون، تمام تلاش‌ها برای تأمین مالی بیشتر امنیت مرزها شکست خورده است.

در اینجا برخی از نکات برجسته بسته وجود دارد:

  • بیش از 9.5 میلیارد دلار برای اجرای مهاجرت و گمرک (ICE). نزدیک به 5 هزار خودروی جدید پلیس.
  • برای وزارت امنیت داخلی 7500 وسیله نقلیه پلیس، پول برای کشتی های دریایی، هواپیما و سیستم های هوایی بدون سرنشین.
  • بیش از 850 میلیون دلار برای خرید کشتی های دریایی، هواپیماها و سیستم های هوایی بدون سرنشین برای گمرکات و حفاظت از مرزهای ایالات متحده (CBP). علاوه بر این، بیش از 55 میلیون دلار برای ساخت و ساز و بهبود CBP.
  • 650 میلیون دلار برای FEMA برای رفع ازدحام بیش از حد در تأسیسات نگهداری گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده کوتاه مدت. 2.5 میلیون دلار از آن ممکن است به دفتر امور سرخپوستان برای نگهداری و تعمیر جاده‌های رزرواسیون بومیان آمریکا که توسط گشت مرزی ایالات متحده استفاده می‌شود، اختصاص یابد.

این لوایح برای تصویب نیاز به حمایت دو سوم داشتند. رای نهایی: 286-134 بود.

جمهوری خواهان از افزایش تعداد تخت های بازداشت ICE و ماموران مرزی خبر می دهند.

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای در اوایل پنجشنبه این بسته را جشن گرفت: «این بسته به طور قابل توجهی بودجه سازمان‌های غیردولتی را کاهش می‌دهد که به مهاجرت غیرقانونی انگیزه می‌دهند و ظرفیت بازداشت و تعداد مأموران گشت مرزی را افزایش می‌دهد تا با سطوح لایحه بودجه مصوب مجلس و امنیت مرزها مطابقت داشته باشد. عمل کن.” مشخص نیست که منظور جانسون از سازمان غیردولتی کدام است.

این بسته اکنون به سنا می رود.