کریستی نوم، نامزد معاون ترامپ، از تیراندازی به سگش دفاع کرد:


دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، از کریستی نوم، فرماندار داکوتای جنوبی در راهپیمایی به میزبانی حزب جمهوری‌خواه داکوتای جنوبی در 8 سپتامبر در راپید سیتی، SD استقبال کرد.

اسکات اولسون/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اسکات اولسون/گتی ایماژ


دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، از کریستی نوم، فرماندار داکوتای جنوبی در راهپیمایی به میزبانی حزب جمهوری‌خواه داکوتای جنوبی در 8 سپتامبر در راپید سیتی، SD استقبال کرد.

اسکات اولسون/گتی ایماژ

کریستی نوم، یکی از رقبای معاونت ریاست جمهوری دونالد ترامپ، پس از اینکه داستان او گفت که سگی را در مزرعه خود کشته است، از خود دفاع کرد که توسط دموکرات ها و گروه های حقوق حیوانات محکوم شد.

فرماندار داکوتای جنوبی در خاطرات آتی خود، کشتن یک سگ خانوادگی “آموزش ناپذیر” را پس از یک سفر شکار توصیف می کند. روزنامه گاردین، که گفت نسخه ای از کتاب را به دست آورده است، بدون بازگشت: حقیقت در مورد آنچه در سیاست اشتباه است و چگونه آمریکا را به جلو می بریم.

به گفته نوم، “کریکت”، یک اشاره گر 14 ماهه مو سیمی، یک زن با “شخصیت تهاجمی” بود. روزنامه گاردین.

در طول یک سفر شکار قرقاول، سگ “از هیجان از ذهن خود خارج شد” و بعداً به مرغ های خانواده دیگری حمله کرد. نوئم می‌گوید وقتی او برای گرفتن کریکت رفت، سگ او را گاز گرفت.

نوم در گزیده ای نوشت: «از آن سگ متنفر بودم. این سگ برای هر کسی که با او در تماس بود خطرناک بود و به عنوان یک سگ شکاری “بی ارزش تر” بود.

او نوشت: “من متوجه شدم که باید او را زمین بگذارم.” این روزنامه نگفت که نوم چه زمانی گفته این حادثه رخ داده است.

مطابق با روزنامه گاردیننوم گفت که او این داستان وحشتناک را برای نشان دادن آمادگی خود در سیاست برای انجام کارهایی که باید انجام شود، وارد کرده است، حتی اگر “سخت، درهم و برهم و زشت” باشد.

سازمان های حمایت از حیوانات، نوم را به خاطر کشتن سگ محکوم کردند.

Wayne Pacelle، رئیس Animal Wellness Action، گفت: “هیچ بهانه منطقی و قابل قبولی برای تیراندازی Noem به یک سگ نوجوان به دلیل رفتارهای معمولی شبیه توله سگ وجود ندارد.”

او در بیانیه ای گفت: «پرورش و مراقبت از سگ صبر و مهربانی می خواهد. ده‌ها میلیون آمریکایی که سگ‌ها را می‌شناسند و دوست دارند، باید در مورد شخصی که نسبت به سگ ماده جوان ابراز نفرت می‌کند و او را می‌کشد تعجب کنند.»

کالین اوبراین، معاون ارشد شرکت مردمی برای رفتار اخلاقی با حیوانات (PETA)، فرماندار را محکوم کرد که “اجازه داده است این توله سگ خشمگین روی جوجه ها رها شود و سپس او را با تصمیم به این که شخصاً مغزش را منفجر کند به جای تلاش برای آموزش او، مجازات کند. یا یک قیم مسئولتر پیدا کنید.»

دموکرات ها همچنین نوم را به شدت مورد انتقاد قرار دادند، در حالی که آن را نمونه ای از “افراطی و خطرناک” بودن ترامپ و متحدانش دانستند.

در بیانیه ای که با تپهکمیته ملی دموکرات گفت: “اگر مقامات منتخب را می خواهید که به عنوان بخشی از تور کتاب خود تبلیغی خود درباره کشتن وحشیانه حیوانات خانگی خود لاف نمی زنند، پس به حرف صاحبان ما گوش دهید – و به دموکرات ها رای دهید.”

روز جمعه، نوم از تصمیم خود برای زمین گذاشتن سگ دفاع کرد.

او نوشت: “ما حیوانات را دوست داریم، اما تصمیمات سختی مانند این همیشه در مزرعه اتفاق می افتد.” در پستی در X متأسفانه، چند هفته پیش مجبور شدیم 3 اسب را که 25 سال در خانواده ما بودند، زمین بگذاریم.