سنا لایحه ای را تصویب کرد که برای بهبود ایمنی و خدمات هوایی برای مسافران طراحی شده است:


رهبر اکثریت سنا، چاک شومر، DN.Y، پس از جلسه استراتژی دموکرات ها در کنگره در واشنگتن در روز چهارشنبه با خبرنگاران صحبت می کند.

J. Scott Applewhite/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

J. Scott Applewhite/AP


رهبر اکثریت سنا، چاک شومر، DN.Y، پس از جلسه استراتژی دموکرات ها در کنگره در واشنگتن در روز چهارشنبه با خبرنگاران صحبت می کند.

J. Scott Applewhite/AP

واشنگتن – یک روز قبل از انقضای قانون حاکم بر اداره هوانوردی فدرال، سنا لایحه ای 105 میلیارد دلاری را تصویب کرد که برای بهبود ایمنی و خدمات مشتریان به مسافران هوایی طراحی شده است.

این لایحه دو حزبی که پس از یک سری تماس‌های نزدیک بین هواپیماها در فرودگاه‌های کشور ارائه می‌شود، با هدف افزایش تعداد کنترل‌کننده‌های ترافیک هوایی در میان کمبود، بهبود استانداردهای ایمنی و تسهیل بازپرداخت برای مشتریان پس از تاخیر یا لغو پروازها انجام می‌شود. ، از جمله اقدامات دیگر.

پس از تصویب این قانون با رای قوی 88-4، سنا تمدید یک هفته ای را تصویب کرد تا اطمینان حاصل شود که این قانون قبل از بررسی لایحه در هفته آینده منقضی نمی شود. FAA گفته است که اگر این قانون در نیمه شب جمعه منقضی می شد، باید حدود 3600 کارگر را مرخص می کرد.

این لایحه برای چند روز در این هفته پس از مخالفت سناتورهای ویرجینیا و مریلند با مقرراتی که اجازه می‌دهد روزانه 10 پرواز اضافی به مقصد و از فرودگاه ملی ریگان واشنگتن که به شدت قاچاق شده است، مخالفت کنند، متوقف شد. سناتورهای دیگر نیز سعی کردند مقررات نامرتبط را اضافه کنند و آن را فرصتی عالی برای تصویب اولویت های قانونی خود می دانستند.

اما چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، عصر پنجشنبه پس از آن که مشخص شد سناتورها نمی توانند قبل از انقضای قانون بر سر اصلاحیه های لایحه به توافق برسند، رأی گیری کرد. سپس سنا تمدید یک هفته ای را که مجلس از قبل تصویب کرده بود تصویب کرد و آن را به میز رئیس جمهور جو بایدن فرستاد.

FAA از زمانی که جت های بوئینگ را که در دو سانحه مرگبار در سال های 2018 و 2019 دخیل بودند، مورد بررسی قرار گرفته است. قانون سنا بر عملیات FAA برای پنج سال آینده نظارت می کند و چندین استاندارد ایمنی جدید را وضع می کند.

ماریا کانتول، رئیس کمیته بازرگانی سنا، D-Wash، گفت: این لایحه ثباتی را به FAA می دهد که برای انجام ماموریت اصلی خود – پیشبرد ایمنی هوانوردی – نیاز دارد و در عین حال سفر را راحت تر و قابل دسترس تر می کند.

هدف این قانون افزایش تعداد کنترل‌کننده‌های ترافیک هوایی، بازرسان ایمنی بیشتر در تأسیسات تولیدی است و FAA را ملزم می‌کند از فناوری جدیدی استفاده کند که برای جلوگیری از برخورد هواپیماها در باند فرودگاه طراحی شده است. برای کمک به بازرسان پس از حوادث ایمنی، هواپیماهای خطوط هوایی جدید نیاز به ضبط‌کننده‌های صدای کابین خلبان دارند که می‌توانند 25 ساعت صوت را ذخیره کنند، نسبت به دو ساعت کنونی.

این تلاش می‌کند تا خدمات مشتریان را برای پروازها با الزام خطوط هوایی به پرداخت بازپرداخت به مشتریان برای تاخیر پرواز – سه ساعت برای پرواز داخلی و شش ساعت برای پرواز بین‌المللی، بهبود بخشد. قانونگذاران این هفته لایحه را تغییر دادند تا دریافت بازپرداخت را برای مشتریان آسان‌تر کنند و زبانی را اصلاح کردند که بیشتر مسئولیت درخواست مشتریان را بر عهده می‌گرفت. این تغییر، لایحه سنا را با مقررات جدیدی که هفته گذشته توسط دولت بایدن صادر شد، مطابقت داد.

علاوه بر این، این لایحه خطوط هوایی را از دریافت هزینه اضافی برای خانواده ها برای نشستن در کنار هم منع می کند و حداکثر جریمه را برای خطوط هوایی که قوانین مصرف کننده را نقض می کنند، سه برابر می کند. و این امر به اداره حمل و نقل نیاز دارد که یک “داشبورد” ایجاد کند تا مصرف کنندگان بتوانند اندازه صندلی ها را در خطوط هوایی مختلف مقایسه کنند.

این قانون همچنین دسترسی مسافران دارای معلولیت را بهبود می‌بخشد، خطوط هوایی را ملزم می‌کند تا درخواست‌های صندلی برای نیازهای مربوط به معلولیت را برآورده کنند، استانداردهای آموزشی جدیدی را برای پرسنل هواپیمایی که صندلی‌های چرخدار نگهداری و نگهداری می‌کنند و اعطای کمک هزینه برای ارتقای دسترسی به فرودگاه تعیین می‌کند.

ناکامی در تصویب لایحه محبوب دو حزبی تا 10 می، آخرین شکست پس از ماه‌ها تأخیر در این اقدام بود، و توافق آخرین لحظه برای تصویب جدیدترین نمونه از تلاش کنگره برای تصویب قوانین مهمی بود که از حمایت گسترده دو حزبی برخوردار بود. .

شومر که از قانونگذاران خواسته بود تا اعتراضات خود را کنار بگذارند و در مورد این قانون به توافق برسند، پس از تصویب گفت که “تصویب این لایحه FAA بهترین کاری است که کنگره می تواند انجام دهد تا به آمریکایی ها آرامش خاطری که شایسته آن است بدهد.”

تیم کین و مارک وارنر، سناتورهای ویرجینیا، هر دو دموکرات، برای رای گیری در مورد اصلاحیه خود برای جلوگیری از پروازهای طولانی مدت اضافی در ریگان نشنال ویرجینیا فشار آورده بودند. آنها می گویند اندازه فرودگاه محدود است و در حال حاضر بسیار شلوغ است و به تماس نزدیک بین دو هواپیما در اوایل آوریل اشاره کردند که به گفته آنها “چراغ هشدار قرمز چشمک زن” است.

چندین قانونگذار غربی برای پروازهای بیشتر در فرودگاه استدلال کرده‌اند و گفته‌اند که محدودیت‌هایی برای پروازهای طولانی مدت برای مصرف‌کنندگان غیرعادلانه است. طرفدار اصلی این ماده، سناتور تد کروز تگزاس، جمهوری خواه ارشد کمیته بازرگانی سنا است که امسال برای انتخاب مجدد انتخاب شده و استدلال کرده است که سن آنتونیو باید پرواز مستقیم از فرودگاه داشته باشد. زمانی که شومر سعی کرد کمی قبل از تصویب نهایی آن را مطرح کند، کروز از رای گیری در مورد اصلاحیه کین و وارنر جلوگیری کرد.

مانند قانونگذاران، خطوط هوایی نیز در مورد ایده پروازهای اضافی در ریگان نشنال اختلاف نظر دارند. خطوط هوایی دلتا برای پروازهای بیشتر بحث کرده است، در حالی که خطوط هوایی یونایتد با یک عملیات بزرگ در فرودگاه دالس دورتر، علیه این افزایش لابی کرده است.

مجلس نمایندگان سال گذشته نسخه خود را از قانون FAA بدون پروازهای ملی ریگان اضافی پس از لابی شدید و لحظه آخری هیئت ویرجینیا تصویب کرد – رای گیری دو حزبی در مورد اصلاحیه لایحه FAA که باعث شد اعضا نه بر اساس حزب بلکه بر اساس موقعیت جغرافیایی همسو شوند. قانون‌گذاران اغلب از این فرودگاه استفاده می‌کنند، زیرا این فرودگاه نزدیک‌ترین فرودگاه واشنگتن به کاپیتول است، و کنگره مدت‌ها تلاش کرده است که در مورد مسیرهایی که به آنجا خدمات می‌دهند، نظر بدهد.

کین و وارنر در بیانیه‌ای مشترک عصر پنجشنبه، پس از اینکه کروز از رای‌گیری در مورد اصلاحیه‌شان جلوگیری کرد، گفتند: «بعضی از همکاران ما بیش از حد می‌ترسیدند که اجازه دهند کارشناسان تماس بگیرند. آنها نمی‌خواستند به مردم آمریکا نشان دهند که بیشتر از اینکه به امنیت و آسایش مسافران مسافر اهمیت می‌دهند، به تمایل چند قانونگذار برای پروازهای مستقیم اهمیت می‌دهند.

کین، وارنر و دو سناتور مریلند، بن کاردین و کریس ون هولن، دموکرات‌ها، تنها چهار سناتوری بودند که به تصویب نهایی رای منفی دادند.