11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید


آنچه در این مقاله می خوانید

چیزی که هیچ کس نمی خواهد برای او در باشگاه اتفاق بیفتد ورم معده است. خوردن میان وعده اشتباه قبل از تمرین می تواند تمرین شما را خراب کند. خوردن غذای مناسب شما و در واقع تبدیل به انرژی برای کیفیت ورزش ، به ویژه برای ورزش های طولانی مدت بسیار مهم است.

حتی اگر می دانید که نباید پیتزا ، کیک و غیره بخورید. 1 تا 2 ساعت قبل از شروع درس ، غذاهای دیگر که بسیار مهم هستند قبل از ورزش نخورید. در این مقاله ، مجله علوم ورزشی توصیه های برخی از متخصصان تغذیه را در مورد آنچه باعث بدترین سوختگی قبل از ورزش می شود و به جای آن چه بخورید توضیح می دهد.

باقیمانده

ماکارونی ، برنج و سیب زمینی منابع عالی کربوهیدرات هستند و برای اکثر افراد مفید است ، اما بهترین راه خوردن آنها سس گوجه فرنگی و بدون افزودنی است زیرا به محض شروع ورزش ، سس های خامه ای ، ادویه جات و چاشنی ها برای شما تداخل ایجاد می کند. سوزش سر دل ایجاد کرده یا ایجاد می کند.

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی می تواند سوخت مناسبی برای ورزش باشد ، اما این بدان معنا نیست که قبل از ورزش باید سیب زمینی سرخ کرده بخورید. مانوئل ویلاکورتا ، متخصص تغذیه و سخنگوی انجمن رژیم درمانی آمریکا (ADA) می گوید: “تنقلات چربی سرخ شده کند می شود.”

این واقعیت که باید قبل از ورزش از فست فود اجتناب کنید آنقدر واضح است که مجبور نیستید فکر کنید ، حتی یک میان وعده سالم و پرچرب مانند پنیر و بادام می تواند حال شما را بد کند. این به این دلیل است که چربی بسیار کمتر از کربوهیدرات و پروتئین به انرژی تبدیل می شود. علاوه بر این ، طبق گفته کلینیک مایو ، غذاهای چرب اغلب باعث نفخ می شوند که هیچ کس دوست ندارد هنگام ورزش تجربه کند.

مرغ و شکلات حاوی پروتئین بودند

11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید

ویلاکورتا می گوید: “در حالی که پروتئین یک سوخت مهم است و به عضله سازی کمک می کند ، می تواند یک شمشیر دو لبه باشد: برخی از شکلات و شکلات قبل از تمرین پروتئین بالایی دارند اما کربوهیدرات های کافی را برای این کار حذف می کنند.” سطح انرژی.

او می گوید: “پروتئین مانند چربی به سرعت وارد جریان خون نمی شود ، بنابراین ممکن است هنگام غذا خوردن احساس خستگی و لرزش کنید.” به عنوان یک قاعده کلی ، برای حفظ سطح انرژی خود ، نسبت کربوهیدرات ها و پروتئین ها باید 4 به 1 باشد. گول بازار و تبلیغات را نخورید ، پروتئین ها اغلب قند بالایی دارند. اگر به دنبال چیزی هستید که خوردن آن راحت تر باشد و چاره ای جز خوردن پروتئین ندارید ، آن را انتخاب کنید که قند و چربی کمتری دارد.

سالاد سبزیجات قبل از ورزش

یک سالاد سبک پر از سبزیجات ممکن است یک وعده غذایی عالی قبل از تمرین به نظر برسد ، اما اینطور نیست. به گفته کلینیک مایو ، کاهو ، کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم و سایر سبزیجات با فیبر بالا ، مانند آجیل و دانه ها ، منابع متداول سوء هاضمه هستند.

ویلاکورتا می گوید محتوای بالای فیبر می تواند باعث ناراحتی جدی در هنگام ورزش ، به ویژه در هنگام ورزش ، مانند دوچرخه سواری یا دویدن شود. سبزیجات علاوه بر هضم دشوار ، دارای فیبر بالا و آجیل و دانه ها دارای چربی و پروتئین هستند ، بنابراین هیچ یک از آنها کربوهیدرات کافی برای انرژی را تأمین نمی کنند.

آب میوه و ژله

نوشیدن مایعات شیرین مانند آب میوه ، نوشیدنی های ورزشی و ژله می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال شود. در حالی که این کربوهیدراتهای ساده برای تقویت شما عالی هستند ، اما انرژی پایداری را ارائه نمی دهند. آنها را با رژیم کربوهیدرات جامد ، به ویژه برای ورزش طولانی مدت ، معتدل بخورید. به طور کلی از هیدراتاسیون و مرکبات خودداری کنید ، به ویژه اگر برنامه ورزشی سنگینی دارید: آنها باعث رفلاکس اسید می شوند.

نوشیدنی های گازدار

11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید

نوشابه ها و سایر نوشیدنی های گازدار باعث ایجاد نفخ و نفخ در اکثر افراد می شود. مقدار بیش از حد قند را که معمولاً در نوشابه های گازدار وجود دارد ، به آن اضافه کنید. کارشناسان می گویند همه اینها می تواند باعث مشکلات معده شود. اگرچه تحقیقات نشان داده است که کافئین می تواند انرژی را قبل از ورزش افزایش دهد ، اما اسپرسو یا مقدار کمی چای سیاه مفیدتر از یک نوشیدنی یا نوشیدنی انرژی زا است.

سبزیجات برگ دار

در حالی که رژیم غذایی سرشار از سالاد و سبزیجات به طور طبیعی عالی است ، سبزیجات خام مانند کلم پیچ ، اسفناج و کلم بروکلی می توانند هنگام مشغله زیاد ناراحتی جدی ایجاد کنند. به دلیل داشتن فیبر زیاد ، سبزیجات برگ دار تقریباً همیشه باعث نفخ و التهاب در شکم می شوند و باعث ناراحتی می شوند.

اگر واقعاً می خواهید قبل از ورزش غذای سبک بخورید ، می توانید ترکیبی از اسموتی سبز و سالاد را انتخاب کنید. میوه های مورد علاقه خود را با نصف فنجان سبزیجات ، آب و کمی بلغور جو دوسر خشک یا گرانول مخلوط کنید.

نوشیدنی های ورزشی

ورزشکار و قهرمان مورد علاقه شما به طور مرتب جدیدترین نوشیدنی ورزشی را می نوشد ، اما اکثر مارک های موجود در بازار مواد مغذی کمی دارند و در نهایت ، قند بالایی دارند. نوشیدنی های ورزشی می توانند برخی ویتامین ها و الکترولیت ها را تأمین کنند ، اما سطوح بالای قند موجود در آنها می تواند در یک لحظه وارد دستگاه گوارش شود و باعث کندی و عدم کار شما شود. در عوض ، می توانید آب گوجه فرنگی بدون نمک بنوشید ، که دارای پتاسیم است ، فشار خون را کنترل می کند و حتی آب را به دلیل نداشتن نمک در خود نگه می دارد.

نان سبوس دار و مافین

البته خوردن نان سبوس دار بسیار خوب است اما نه زمانی که قصد ورزش دارید. کربوهیدرات هایی که عمدتا مخمر هستند و محدود به گلوتن هستند ضد التهاب هستند ، به این معنی که آب را حفظ کرده و باعث نفخ می شوند. این نان ها به شما انرژی می دهند اما عوارض جانبی آنها ارزش هزینه ای ندارد. در عوض ، می توانید از نان ذرت کم فیبر یا تورتیلا با کمی کره و برش های موز استفاده کنید.

دانه های خام

اگر قبل از شروع ورزش با یک مشت دانه خام تفریح ​​می کنید ، تنها چیزی که برای شما باقی می ماند نفخ و نفخ است. از آنجا که این دانه ها سرشار از چربی هستند ، اگر آنها را با غذاهای بدون فیبر بخورید ، می توانند شما را محدود کنند.

می توانید یک یا دو قاشق چای خوری دانه های مورد علاقه خود را با نصف فنجان بلغور جو دوسر مخلوط کرده و بخورید. این ترکیب چربی ها ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها سه شرط اساسی هستند که بدن برای عملکرد صحیح به آنها نیاز دارد.

هر چیزی که ادویه جات ترشی جات داشته باشد

هیچ کس دوست ندارد با گرفتگی عضلات و ناراحتی ورزش کند و این اتفاق می افتد اگر شب قبل از ورزش غذاهای تند مانند فلفل تند یا چیپس بخورید. هضم غذاهای سرشار از فلفل و ادویه به زمان زیادی نیاز دارد ، بنابراین به جای آماده شدن برای ورزش ، چرت می زنند! اگر می خواهید غذای خوشمزه و تند بخورید ، می توانید مرغ یا بوقلمون خشک را که سرشار از پروتئین است انتخاب کنید. فقط به یاد داشته باشید که از محصولاتی که نمک کمی دارند و هیچ افزودنی مصنوعی ندارند یا بسیار کمی دارند خرید کنید.

نقطه پایان

تحمل هر کس متفاوت است. ورزش می تواند در هضم غذا اختلال ایجاد کند ، به این معنی که غذاهایی که به طور معمول مناسب هستند ممکن است در حین ورزش با یکدیگر سازگار نباشند. مهمترین نکته در هر وعده غذایی قبل از تمرین این است که غذاهای جدید نخورید و غذاهایی را که می دانید برای شما مناسب است ، نخورید. اگر رقابت زیادی دارید یا قصد انجام تمرینات ورزشی زیاد را دارید ، حتماً رژیم غذایی قبل از تمرین خود را برای این تمرین خاص امتحان کنید تا از بروز هرگونه اتفاق ناخوشایند در وسط تمرین شما جلوگیری شود.

گردآوری و ترجمه: elmevarzesh.com
منبع:
health.usnews.com/health-news/blogs/on-fitness/2011/10/13/ بدترین-تمرینات-غذاها-آنچه -قبل-از-قبل از تمرین- نباید بخورید
womenshealthmag.com/food/worst-pre-workout-food؟cid=isynd_PV_0416


دیدگاهتان را بنویسید