«بخش شاعران شکنجه‌شده» تیلور سویفت رکوردهای جدیدی را در Spotify و وینیل ثبت کرد:


تیلور سویفت در 20 سپتامبر 2022 در سالن رایمن در نشویل روی صحنه اجرا می کند.

تری وایات/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

تری وایات/گتی ایماژ


تیلور سویفت در 20 سپتامبر 2022 در سالن رایمن در نشویل روی صحنه اجرا می کند.

تری وایات/گتی ایماژ

تیلور سوئیفت، الهه پاپ هزاره که آخرین آلبومش اکنون اولین آلبومی است که در یک هفته از یک میلیارد پخش استریم اسپاتیفای عبور کرده است، در زمینه فروش آلبوم های فیزیکی خود نیز رکورد خود را شکسته است.

او بخش شعرای شکنجه شدهکه در 19 آوریل منتشر شد، تنها پنج روز طول کشید تا در Spotify تاریخ ساز شود. و در یک حرکت معمولی بیش از حد، سوئیفت نه تنها بیشترین آلبوم وینیل را در یک هفته فروخت، بلکه فقط سه روز طول کشید تا این کار را انجام دهد. و رکوردی که شکست مال خودش بود.

بخش شعرای شکنجه شده تاکنون بیش از 700000 آلبوم فیزیکی فروخته است. سال گذشته، در مجموع حدود یک میلیون صفحه وینیل در ایالات متحده فروخته شد. نزدیک به 10 درصد از آنها متعلق به تیلور سویفت بودند.

سوئیفت سال 2023 را با پنج مورد از 10 آلبوم پرفروش وینیل سال، که پیشتاز 1989 (نسخه تیلور)، اکنون صحبت کن (نسخه تیلور) و نیمه شب ها هر یک از آنها بیش از 500000 نسخه فیزیکی فروخت.

لازم به ذکر است که دو عامل به این ارقام کمک زیادی کرده است. یکی این است که فروش LP تا اوایل دهه 1990 توسط Soundscan به طور دقیق پیگیری نمی شد. قبل از آن، ممکن است هنرمندان دیگر بیش از 700000 آلبوم فیزیکی در یک هفته فروخته باشند، اما هیچ داده ای برای اثبات آن وجود ندارد.

عامل دیگر این است که آلبوم های سوئیفت در چندین نسخه منتشر می شوند. بسیاری از سوئیفتی های هاردکور به جمع آوری همه آنها اهمیت می دهند. بنابراین، به عنوان مثال، یک نسخه وینیل شفاف از بخش شعرای شکنجه شده با آهنگ جایزه فقط در Target موجود است. سایر نسخه ها فقط از طریق وب سایت سوئیفت در دسترس هستند.

فروش همه آنها به حساب می آید شاعران شکنجه شده‘ جمع.