فلوریدا، میسوری، ویرجینیای غربی از گروه رای دهندگان ERIC: خارج می شوند


برچسبی روی تیر چراغ در مورد تقلب در رأی دهندگان در 7 نوامبر 2022 در آنکوریج، آلاسکا هشدار می دهد. آلاسکا بخشی از یک قرارداد دو حزبی متشکل از بیش از 30 ایالت است که داده های رای را به اشتراک می گذارد.

اسپنسر پلات/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اسپنسر پلات/گتی ایماژ


برچسبی روی تیر چراغ در مورد تقلب در رأی دهندگان در 7 نوامبر 2022 در آنکوریج، آلاسکا هشدار می دهد. آلاسکا بخشی از یک قرارداد دو حزبی متشکل از بیش از 30 ایالت است که داده های رای را به اشتراک می گذارد.

اسپنسر پلات/گتی ایماژ

مرکز اطلاعات ثبت نام الکترونیکی یا ERIC یک مشارکت چند ایالتی است که کارشناسان در سراسر طیف سیاسی می گویند تنها راه مطمئن و مطمئن برای ایالت ها برای به اشتراک گذاشتن داده های ثبت نام رأی دهندگان با یکدیگر است.

اما روز دوشنبه، سه ایالت تحت رهبری جمهوری‌خواهان اعلام کردند که از ERIC خارج می‌شوند – سوالاتی در مورد آینده سیستمی که تا همین اواخر یک داستان موفقیت‌آمیز دو حزبی بود، و همچنین سوالاتی در مورد اینکه چگونه این سه ایالت فهرست‌های دقیق رای‌دهندگان را بدون استفاده از آن حفظ خواهند کرد. چنین منبعی

“[ERIC] پل پیت، وزیر امور خارجه جمهوری خلق آیووا، ماه گذشته در مصاحبه ای به گفت.

اما مقامات ایالتی در فلوریدا، میسوری و ویرجینیای غربی به تعداد فزاینده‌ای از جمهوری‌خواهان پیوسته‌اند که آن را اینطور نمی‌بینند.

پس از هفته‌ها مذاکرات پرتنش بر سر تغییرات احتمالی که سازمان می‌تواند برای خشنود ساختن اعضای GOP که تا حدی به دلیل یک کمپین اطلاعات نادرست مستمر از سوی سازمان، با فشارهای اساسی در مورد ERIC مواجه شده‌اند، به‌همراه دوشنبه اعلام کردند که روند خروج را آغاز می‌کنند. راست افراطی

همین هفته گذشته، مدیر اجرایی ERIC، شین هملین، نامه‌ای سرگشاده به آن‌طور که خودش ادعا کرد، در میان اطلاعات نادرست در مورد این قرارداد، “تصحیح پرونده” منتشر کرد.

در یک بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه، کورد برد، وزیر امور خارجه فلوریدا، منصوب فرماندار جمهوریخواه ران دیسانتیس، گفت که سازمان رأی‌دهی به اندازه کافی برای حفظ حریم خصوصی داده‌ها یا «حذف تمایلات حزبی ERIC» انجام نداده است.

همین هفته پیش، یک گزارش ژانویه از اداره جرایم و امنیت انتخاباتی وزارت امور خارجه فلوریدا گفت که از داده های ارائه شده توسط ERIC برای شناسایی صدها رای دهنده که به نظر می رسید در فلوریدا و در یکی دیگر از کشورهای عضو ERIC در همان ایالت رای داده اند، استفاده کرده است. انتخابات

هاملین به تایید کرد که ERIC درخواست های سه ایالت برای استعفا را دریافت کرده است. وی در بیانیه ای افزود: «ما به کار خود از طرف کشورهای عضو باقیمانده خود در بهبود دقت فهرست رأی دهندگان آمریکا و افزایش دسترسی به ثبت نام رأی دهندگان برای همه شهروندان واجد شرایط ادامه خواهیم داد».

چگونه ERIC بوجود آمد

برای روشن بودن، برای 10 سال اول که وجود داشت، ERIC در گمنامی کار می کرد.

چهار نفر از هفت عضو ایالتی مؤسس آن تحت کنترل جمهوری خواهان بودند و اعضای آن به آرامی افزایش یافته و شامل بیش از 30 ایالت و دولت در سراسر طیف سیاسی، از رود آیلند و واشنگتن دی سی، تا کارولینای جنوبی و محافظه کار شده است. تگزاس.

این مشارکت به ایالت ها اجازه می دهد تا از داده های دولتی – از دفاتر انتخاباتی و همچنین وزارت وسایل نقلیه موتوری و اداره تامین اجتماعی – استفاده کنند و به اشتراک بگذارند تا رای دهندگان مرده را از فهرست حذف کنند، افراد معدودی را در هر انتخابات فدرال پیدا کنند که به طور غیرقانونی دو بار رای می دهند، و همچنین هنگام نقل مکان به مکان جدید، واجدین شرایط رای دادن را ثبت نام کنید.

“ERIC با یک سوال از مقامات انتخاباتی شروع کرد و آن این بود: اگر بتوانید چیزی را در انتخابات اصلاح کنید که کار شما را بهتر می کند، که شما را قادر می سازد خدمات بهتری به رای دهندگان ارائه دهید، آن چیست؟” دیوید بکر، که یک دهه پیش در موسسه خیریه Pew کار می کرد، به تاسیس ERIC کمک کرد. از تک تک مقامات انتخاباتی که از آنها پرسیدیم… گفتند ثبت نام رأی دهندگان».

بنیاد هریتیج، یک اندیشکده محافظه کار برجسته، حتی از ایالت ها برای پیوستن به ERIC تمجید می کند.

چه چیزی برای ERIC تغییر کرد

اما اوایل سال گذشته، رسانه‌های محافظه‌کار حاشیه‌ای شروع به هدف قرار دادن این سازمان کردند – و بکر، که به عنوان یک عضو هیئت مدیره بدون حق رای با این سازمان درگیر بوده است.

Gateway Pundit، یک نشریه راست افراطی، در ژانویه 2022 اولین مقاله از مجموعه مقالاتی را منتشر کرد که ERIC را به عنوان بخشی از یک توطئه لیبرال برای دزدی انتخابات منتشر کرد.

دو شرور اصلی در قلب توطئه؟ جورج سوروس میلیاردر و بکر.

بکر اکنون یک غیرانتفاعی جداگانه به نام مرکز نوآوری و تحقیقات انتخاباتی را اداره می کند که به توزیع صدها میلیون دلار کمک مالی کمک کرد که مارک زاکربرگ و همسرش پریسیلا چان در چرخه انتخابات 2020 در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا به مقامات انتخاباتی اهدا کردند.

برخی از جناح راست به این کار به عنوان مدرکی اشاره کرده اند که بکر یک فعال لیبرال است، اگرچه با بسیاری از مقامات انتخاباتی فعلی و سابق جمهوری خواه صحبت کرد که می گویند آنها در طول سال ها با بکر کار کرده اند و او را در انتخابات خود یکسان دانسته اند. کار کردن

مدت کوتاهی پس از اولین مقاله Gateway Pundit که در سال 2022 منتشر شد، لوئیزیانا اولین ایالتی شد که روند خروج از عضویت خود در ERIC را با استناد به “نگرانی های مطرح شده توسط شهروندان، سازمان های ناظر دولتی و گزارش های رسانه ای” آغاز کرد.

سایر رسانه‌های محافظه‌کار «تحقیقاتی» منتشر کردند که نشان می‌داد ERIC یک اقدام ثبت‌نام رأی دهندگان با بودجه مالیات دهندگان برای کمک به دموکرات‌ها است و کلتا میچل، وکیلی که به دونالد ترامپ در تلاش برای براندازی انتخابات 2020 کمک کرد، شروع به تمرکز بر این سازمان در پادکست خود کرد. در محافل منکر انتخابات تأثیرگذار است.

یک روز پس از ادای سوگند در ژانویه، وس آلن، وزیر امور خارجه آلاباما، پس از انتقاد از این برنامه در طول مبارزات انتخاباتی خود، نامه ای را به مرکز اطلاعات ثبت الکترونیکی از خروج این ایالت اطلاع داد.

بوچ دیل/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

بوچ دیل/AP

در ماه نوامبر، آلاباما وزیر امور خارجه جدید به نام وس آلن را انتخاب کرد که خروج از ERIC را یکی از وعده های اصلی مبارزات انتخاباتی خود قرار داده بود. آلن در اولین روز کار خود، نامه ای به مدیر اجرایی ERIC ارسال کرد و به قول خود عمل کرد.

سلف جمهوریخواه او ERIC را ستایش کرده بود.

در مصاحبه اخیر با ، آلن گفت که دفتر او در حال “تنظیم برنامه ای” برای به روز نگه داشتن لیست ثبت نام رای دهندگان ایالت خود بدون داده هایی از سراسر کشور است که قبلاً ایالت از ERIC دریافت کرده بود.

اما مقامات انتخاباتی از سراسر طیف سیاسی به گفته اند که اساساً تکرار آنچه ERIC انجام می دهد غیرممکن است و آلاباما و لوئیزیانا اکنون سوابق رأی دهندگان به روز کمتری خواهند داشت.

فلوریدا، ویرجینیای غربی و میسوری در اعلامیه‌های جداگانه خود در روز دوشنبه توضیح ندادند که چگونه صحت فهرست رأی‌دهندگان خود را بدون داده‌های ERIC حفظ خواهند کرد.