یکی دیگر از قطارهای نورفولک جنوبی در اوهایو از ریل خارج شد:


نمایی هوایی از خروج قطار جنوبی نورفولک از ریل که باعث شد بیش از 20 خودرو در روز شنبه در نزدیکی اسپرینگفیلد، اوهایو از ریل خارج شوند.

mpi34/MediaPunch/IPx/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

mpi34/MediaPunch/IPx/AP


نمایی هوایی از خروج قطار جنوبی نورفولک از ریل که باعث شد بیش از 20 خودرو در روز شنبه در نزدیکی اسپرینگفیلد، اوهایو از ریل خارج شوند.

mpi34/MediaPunch/IPx/AP

به گفته چندین آژانس ایالتی و محلی، یک قطار نورفولک جنوبی عصر روز شنبه در اسپرینگفیلد، اوهایو از ریل خارج شد و 28 واگن به صورت مورب روی ریل سر خوردند اما به کسی آسیبی نرسید.

این تصادف دومین خروج بزرگ خط ریلی از ریل در بیش از یک ماه گذشته است و در بحبوحه سوالات طولانی در مورد بهداشت محیطی و بهداشت عمومی در نزدیکی شرق فلسطین رخ می دهد، جایی که قطار حامل مواد شیمیایی سمی در 3 فوریه از ریل خارج شد.

مقامات تاکید کردند که قطار 212 واگنی که این آخر هفته از ریل خارج شد حامل مواد سمی نبوده و تهدیدی برای جامعه نیست.

هم آژانس مدیریت اضطراری شهرستان کلارک و هم آژانس حفاظت از محیط زیست اوهایو این سایت را بررسی کردند و آن را ایمن تشخیص دادند.

سخنگوی نورفولک جنوبی گفت: “هیچ خطری برای مردم وجود ندارد.” کانر اسپیل میکر در توییتر.

چارلز پترسون، کمیسر بهداشت شهرستان کلارک در یک کنفرانس مطبوعاتی یکشنبه گفت: «ما به دنبال هوای پاک، خاک تمیز و آب تمیز هستیم. چندین جارو توسط چندین تیم انجام شده است.

به گفته کریگ بارنر، مدیر کل نورفولک جنوبی برای منطقه شمالی، قطار درست خارج از محدوده شهر اسپرینگفیلد در حال حرکت به سمت بیرمنگام، آلا.

دیو ناگل، رئیس آتش نشانی اسپرینگفیلد، گفت که مقامات محلی برای ساکنان در فاصله 1000 فوتی از ریل که چهار یا پنج خانه مسکونی را تحت تاثیر قرار داد، دستور پناه گیری احتیاطی در محل را صادر کردند. این سفارش 10 ساعت بعد لغو شد.

ناگل گفت که ارزیابی اولیه از صحنه به دلیل قطع شدن خطوط برق کند شد که باعث شد 1500 نفر از ساکنان این شهرستان در روز شنبه برق بیفتند. مسیر ایالتی 41 از صبح روز دوشنبه بسته بود و آسفالت آن بر اثر این حادثه ترک خورد.

مت اسمیت، هماهنگ کننده hazmat اسپرینگفیلد، گفت که چهار تانکر تقریبا خالی در میان خودروهای خارج شده از ریل بودند که مقادیر باقیمانده مایع اگزوز دیزل و محلول آبی پلی آکریل آمید را حمل می کردند. آژانس مدیریت اضطراری اوهایو این مواد را به عنوان “محصولات صنعتی رایج که از طریق راه آهن حمل می شود” توصیف کرد.

رئیس آتش نشانی ناگل گفت که خدمه مایع خشک شده را در قسمت بیرونی یک تانکر پیدا کردند، اما تصور کردند که این لجن است که از خود خارج شده از ریل پاشیده شده است. تیم او هیچ نشتی در نفتکش ها را شناسایی نکرد.

یک قیف حاوی گلوله های PVC غیر سمی محتویات آن را روی خاک مجاور ریخته است، اما خطری برای سلامتی ندارد. آن ووگل، مدیر سازمان حفاظت محیط زیست اوهایو، گفت که تیم او برای پاکسازی در محل باقی خواهند ماند.

وگل با تشکر از آژانس های محلی برای پاسخ سریع آنها گفت: “اگر چیزی است که ما تاکنون یاد گرفته ایم، این است که شفافیت مهم است، حقایق را تشویق می کند نه اطلاعات نادرست.” ما به شرکای خوبی در افشای حقایق ادامه خواهیم داد.»

علت سقوط هنوز مشخص نیست. هیئت ملی ایمنی حمل و نقل گفت که بازرسان را به محل اعزام خواهد کرد روز یکشنبه

نورفولک ساترن هنوز هم به دلیل نقشش در سقوط هواپیما در نزدیکی شرق فلسطین که صدها هزار پوند مواد شیمیایی سمی را در شهری با 4700 ساکن در آن ریخته است، تحت بررسی است. از آن زمان برخی گزارش‌های راش‌ها و بوی بد طولانی را گزارش کرده‌اند، که جرقه‌ای برای افزایش ایمنی راه‌آهن و مسئولیت‌پذیری خطوط راه‌آهن برانگیخته است.

NTSB در گزارش اولیه خود در مورد تصادف گفت که حسگرهای راه آهن نتوانسته بودند گرمای بیش از حد یاتاقان چرخ را تشخیص دهند که در نهایت به طور کلی از بین رفت.