دولت بایدن قوانین جدیدی را در مورد نحوه استفاده دولت از هوش مصنوعی منتشر می کند:


معاون رئیس جمهور هریس شاهد امضای فرمان اجرایی رئیس جمهور بایدن در مورد هوش مصنوعی در 30 اکتبر است. در روز پنجشنبه، دولت بایدن قوانین جدیدی را در مورد نحوه اجرای AI توسط آژانس های دولتی صادر کرد.

برندان اسمیالوفسکی/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

برندان اسمیالوفسکی/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


معاون رئیس جمهور هریس شاهد امضای فرمان اجرایی رئیس جمهور بایدن در مورد هوش مصنوعی در 30 اکتبر است. در روز پنجشنبه، دولت بایدن قوانین جدیدی را در مورد نحوه اجرای AI توسط آژانس های دولتی صادر کرد.

برندان اسمیالوفسکی/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

دولت بایدن در یادداشتی که توسط دفتر مدیریت و بودجه منتشر شد، دستورالعمل‌های جدیدی را برای آژانس‌های فدرال در مورد اینکه چگونه می‌توانند و نمی‌توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند، اعلام کرد.

این یک گام مهم در تلاش برای اطمینان از استفاده ایمن از هوش مصنوعی است که شرکت های خصوصی و سایر کشورها نیز با آن دست و پنجه نرم می کنند.

پیش نویس این دستورالعمل در پاییز گذشته، پیش از سفر معاون رئیس جمهور هریس به اولین اجلاس جهانی هوش مصنوعی در بریتانیا منتشر شد. این پیش نویس پس از آن برای اظهار نظر عمومی باز شد و سپس در شکل نهایی خود در روز پنجشنبه منتشر شد.

هریس گفت که این راهنمایی “الزام آور” است و بر نیاز به دستورالعمل هایی برای اولویت دادن به منافع عمومی در مقیاس جهانی تاکید کرد.

هریس روز چهارشنبه در تماسی با خبرنگاران گفت: رئیس جمهور بایدن و من قصد داریم که این سیاست های داخلی به عنوان الگویی برای اقدام جهانی عمل کند. ما همچنان از همه کشورها می خواهیم که از راه ما پیروی کنند و در مورد استفاده دولت از هوش مصنوعی منافع عمومی را در اولویت قرار دهند.»

راهنمایی به آژانس ها سعی می کند بین مدیریت خطرات هوش مصنوعی و همچنین تشویق نوآوری تعادل ایجاد کند.

همچنین مستلزم آن است که هر آژانس یک افسر ارشد هوش مصنوعی را منصوب کند، نقشی ارشد که بر اجرای هوش مصنوعی نظارت کند. و چگونگی تلاش دولت برای افزایش نیروی کار متمرکز بر هوش مصنوعی، از جمله با استخدام حداقل 100 متخصص در این زمینه تا تابستان امسال را تشریح می کند.

شالاندا یانگ، مدیر دفتر مدیریت و بودجه (OMB) گفت: «مردم سزاوار اطمینان هستند که دولت فدرال از این فناوری به طور مسئولانه استفاده خواهد کرد.

آژانس ها تا اول دسامبر فرصت دارند تا پادمان های هوش مصنوعی را اجرا کنند

راهنمایی به آژانس‌ها می‌گوید که هر فناوری هوش مصنوعی که استفاده می‌کند باید تا تاریخ 1 دسامبر دارای پادمان‌های مناسب باشد. اگر آنها نتوانند این تضمین‌ها را فراهم کنند، باید استفاده از این فناوری را متوقف کنند، مگر اینکه بتوانند ثابت کنند استفاده از آن برای سازمان ضروری است. عملکرد آژانس

پادمان های مورد نیاز شامل ارزیابی، آزمایش و نظارت بر تأثیرات فناوری هوش مصنوعی است – اما جزئیات این فرآیند هنوز در این دستورالعمل نامشخص است.

الکس ریو گیونز، رئیس و مدیر عامل مرکز دموکراسی و فناوری، به گفت که هنوز سؤالاتی در مورد اینکه چه شرایطی برای آزمایش وجود دارد و چه کسی در دولت تخصص دارد تا این فناوری را روشن کند، دارد.

ریو گیونز گفت: “من این را به عنوان اولین گام می بینم. آنچه که بعد از آن اتفاق می افتد، راهنمای عملی بسیار دقیق و انتظارات در مورد اینکه چگونه حسابرسی موثر به نظر می رسد، برای مثال است.” “کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.”

یکی از گام‌های بعدی که ریو گیونز به آن توجه دارد، راهنمایی‌هایی است که دولت در مورد فرآیند تدارکات و الزامات برای شرکت‌هایی که دولت می‌خواهد فناوری هوش مصنوعی آنها را خریداری کند، ارائه می‌کند.

او گفت: «این واقعاً نقطه عطف زمانی است که می‌توان تصمیم‌ها و ارزش‌های زیادی گرفت و آزمایش‌های زیادی انجام داد قبل از اینکه دولت در وهله اول دلارهایی را برای سیستم هزینه کند.»

شفافیت از سوی آژانس ها امکان بررسی دقیق تر را فراهم می کند

ریو گیونز گفت که بخشی از راهنمایی های OMB در مورد شفافیت به ویژه قابل توجه است.

طبق دستورالعمل جدید، آژانس‌ها موظفند هر سال فهرستی از نحوه استفاده از هوش مصنوعی و خطرات مرتبط با آن را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند و موجودی باید در دسترس باشد. ریو گیونز گفت که این ماده “کلیدی” است.

سپس می‌توانیم سؤالاتی در مورد این که چه آزمایشی انجام دادی؟ او می‌گوید که می‌توان چشم‌ها و بررسی‌های عمومی بیشتری روی این موارد استفاده داشت، اما این به ما این امکان را می‌دهد که بتوانیم آن گفتگوی عمومی را شروع کنیم.»

با این حال، وزارت دفاع و آژانس‌های اطلاعاتی از اشتراک‌گذاری استفاده از هوش مصنوعی معاف هستند.

این راهنما می تواند “کاتالیزوری” برای استفاده بیشتر از هوش مصنوعی باشد

راهنمای OMB همچنین به تشویق نوآوری از طریق هوش مصنوعی می‌پردازد. ایفئوما آجونوا، استاد حقوق در دانشگاه اموری، به گفت که این راهنمایی سیگنالی به آژانس‌ها می‌فرستد که بررسی استفاده از فناوری هوش مصنوعی خوب است.

او گفت: «من فکر می‌کنم این یک کاتالیزور برای آژانس‌هایی خواهد بود که احتمالاً در مورد استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی دچار نگرانی یا تردید شده‌اند.

آجونوا افزود: «من نمی‌خواهم آژانس‌ها این را به عنوان کارت سفید برای استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی در همه موارد در نظر بگیرند. اما من می‌خواهم آن‌ها این را به‌عنوان یک روزنه ببینند، به‌عنوان یک کاتالیزور که می‌توانند در مواقعی که لازم است و زمانی که نرده‌های حفاظتی در جای خود قرار داده شده‌اند، از آن استفاده کنند.»

چندین سازمان دولتی در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، اما یادداشت دولت بایدن راه‌های دیگری را بیان می‌کند که این فناوری می‌تواند تأثیرگذار باشد – از پیش‌بینی رویدادهای شدید آب و هوایی گرفته تا ردیابی شیوع بیماری و مصرف مواد افیونی.