دارتموث پس از یک مکث همه گیر مجدداً به نمرات SAT و ACT نیاز دارد:


یک گروه تور از پردیس کالج دارتموث، در هانوفر، NH، در آوریل 2023 عبور می کند.

چارلز کروپا/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

چارلز کروپا/AP


یک گروه تور از پردیس کالج دارتموث، در هانوفر، NH، در آوریل 2023 عبور می کند.

چارلز کروپا/AP

کالج دارتموث اعلام کرده است که بار دیگر متقاضیان را ملزم می کند تا نمرات آزمون استاندارد شده را از کلاس 2029 ارائه کنند.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که کالج آیوی لیگ، واقع در نیوهمپشایر، تصمیم گرفت تا نمرات آزمون را در سال 2020 اختیاری کند، با استناد به همه‌گیری COVID-19.

مطالعه جدیدی که توسط این کالج انجام شد نشان داد که نمرات آزمون می‌تواند به دانش‌آموزان دارای مزیت کمتر، از جمله دانش‌آموزان نسل اول و دانش‌آموزان خانواده‌های کم‌درآمد کمک کند تا به مدرسه دسترسی پیدا کنند.

استادان دارتموث که این مطالعه را رهبری کردند همچنین دریافتند که نمرات آزمون به جذب دانش‌آموزان از دبیرستان‌هایی که قبلاً سابقه ارسال دانش‌آموزان به دارتموث را نداشتند، کمک کرد.

مطالعه دارتموث این انتقاد طولانی مدت را به چالش می کشد که آزمون های استاندارد، مانند ACT و SAT هیئت مدیره کالج، به دانش آموزانی که از پس زمینه های به حاشیه رانده شده اند، در هنگام پذیرش آسیب می رساند.

مطالعات متعدد رابطه ای بین نمرات بالاتر آزمون و درآمد بالاتر پیدا کرده اند. به گفته مؤسسه بروکینگز، و در کلاس دبیرستان سال 2020، دانش‌آموزان سیاه‌پوست و لاتین تبار در بخش ریاضی SAT امتیاز کمتری نسبت به دانش‌آموزان سفیدپوست و آسیایی کسب کردند.

یک جنبش چند ساله برای خلاص شدن از شر الزامات آزمون، زمانی که همه‌گیری شیوع پیدا کرد و توانایی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات پیچیده شد، شتاب حیاتی پیدا کرد.

هری فدر، مدیر اجرایی FairTest، یک سازمان حمایتی که سیاست‌های اختیاری آزمون را در کالج‌ها دنبال می‌کند، می‌گوید: «موج آزمون اختیاری به نوعی سونامی تبدیل می‌شود.

به گفته FairTest، بیش از 1900 کالج و دانشگاه ایالات متحده در حال حاضر “آزمون اختیاری” هستند، به این معنی که دانش آموزان می توانند تصمیم بگیرند که آیا می خواهند نمرات آزمون استاندارد خود را همراه با درخواست های خود ارسال کنند یا خیر.

یکی از بزرگترین سیستم های عمومی در کشور، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، در سال 2022 تست استاندارد را از شرایط پذیرش خود حذف کرد.