تاریخچه، نمرات مدنی در آزمون ملی دانش آموزان ایالات متحده کاهش می یابد:


بر اساس نتایج اخیر ارزیابی موسوم به “کارت گزارش ملت”، نمرات تاریخ و علوم مدنی ایالات متحده برای دانش آموزان کلاس هشتم در سراسر ایالات متحده کاهش یافته است. نمرات تاریخ امسال کمترین میزان ثبت شده از زمان شروع ارزیابی در سال 1994 است و داده های جدید اولین افت در رشته مدنی را نشان می دهد.

آموزش علوم مدنی به دانش‌آموزان می‌تواند به آنها کمک کند تا رای‌دهندگان مشارکت‌کننده‌تری باشند.
آموزش علوم مدنی به دانش‌آموزان می‌تواند به آنها کمک کند تا رای‌دهندگان مشارکت‌کننده‌تری باشند.

میگل کاردونا، وزیر آموزش ایالات متحده در بیانیه‌ای گفت که نتایج حاصل از ارزیابی ملی پیشرفت آموزشی یا NAEP، بر “تاثیر عمیق همه‌گیری بر یادگیری دانش‌آموزان” تأکید می‌کند.

نتایج به دنبال کاهش اخیر ملی در خواندن و ریاضی در بین دانش‌آموزان کلاس‌های چهارم و هشتم است.

NAEP تاریخچه و مهارت های مدنی را برای دانش آموزان کلاس هشتم در یک نمونه گیری نماینده ملی که هر چهار سال یکبار انجام می شود، ارزیابی می کند. نتایج امروز منتشر شده از امتحانات دانش‌آموزان در سال 2022، اولین سالی است که شامل سال‌های همه‌گیری می‌شود.

آزمون تاریخ دانش آموزان را در مقوله های مختلف از جمله دموکراسی، فرهنگ، فناوری و نقش جهانی ایالات متحده ارزیابی می کند. امسال، در تمام آن حوزه‌های موضوعی کاهش یافت.

نمرات در تاریخ ایالات متحده پنج امتیاز کاهش یافت، از 263 در سال 2018 به 258 در سال 2022، ادامه روند نزولی که در سال 2014 آغاز شد. دانش آموزان همان معیار را داشتند.

کری ساتنر، مدیر ارشد آموزش در مرکز ملی قانون اساسی در فیلادلفیا، گفت که از زمانی که نتایج خواندن و ریاضی در پاییز منتشر شد، برای این نتایج آماده شده است: “وقتی شاهد کاهش نمرات خواندن بودیم، به نوعی احساس می‌کردیم: “خب، این مقدمه ای است برای آنچه که در مدنی و تاریخ خواهید دید.” “

او خاطرنشان می کند که آموزش علوم مدنی و تاریخ به شدت مبتنی بر درک مطلب است، و اگر این پایه محکم نباشد، ایجاد آن دشوار است. متأسفانه، Sautner اضافه کرد، با توجه به کاهش قابل توجهی که اکنون در چندین موضوع وجود دارد، این سوال پیش می‌آید: “چگونه می‌خواهیم این موضوع را کاهش دهیم، در حالی که افت قابل توجهی در همه چیز داریم؟”

محافظه کاران احتمالاً از آخرین نتایج به عنوان شواهد بیشتر برای رویکردهای جدید به مدارس دولتی سنتی، مانند برنامه های کوپن یا مدارس منشور استفاده خواهند کرد.

وزیر کاردونا در عوض از ایالت‌ها خواست تا به مشکلات رسیدگی کنند و به حملات اخیر به مدارس دولتی در جنگ فرهنگی جاری بر سر آموزش اشاره کرد:

وی در بیانیه‌ای گفت: «اکنون زمان آن نیست که سیاستمداران تلاش کنند برای کاهش بودجه آموزش و پرورش دو رقمی تلاش کنند. همچنین زمان محدود کردن آنچه دانش آموزان در کلاس های تاریخ و مدنی ایالات متحده می آموزند فرا نرسیده است.