اشکالات توییتر اولین نامزد ریاست جمهوری دیسانتیس را مختل می کند:


در این تصویر تصویری، ایلان ماسک تاجر و مالک توییتر درباره رویداد فضایی توییتر که با فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس در ۲۴ می ۲۰۲۳ در شیکاگو، ایلینویز میزبانی می‌کند، توییت می‌کند.

اسکات اولسون/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اسکات اولسون/گتی ایماژ


در این تصویر تصویری، ایلان ماسک تاجر و مالک توییتر درباره رویداد فضایی توییتر که با فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس در ۲۴ می ۲۰۲۳ در شیکاگو، ایلینویز میزبانی می‌کند، توییت می‌کند.

اسکات اولسون/گتی ایماژ

قرار بود این یک لحظه تاریخی برای توییتر باشد: ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا به راحتی نامزدی ریاست جمهوری خود را در پلت فرم رسانه های اجتماعی آغاز می کند.

یک مکالمه بدون وقفه بین DeSantis و مدیر عامل توییتر، ایلان ماسک، به صورت زنده در فضای مجازی توییتر پخش می شود تا این رویداد را جشن بگیرد.

اما در عوض، رویداد صوتی زنده با نقص فنی مواجه شد. پس از حدود 20 دقیقه تصادف و پژواک و هرج و مرج، ناگهان به پایان رسید.

زیاد بر توییتر توصیفی یک کلمه ای برای آن داشت: “فاجعه”.

شروع پخش با چند دقیقه تاخیر و سپس دوبار قطع شد. دیوید ساکس، سرمایه گذار فناوری، که قرار بود این رویداد را معرفی کند، شنیده می شد که می گفت: “سرورها در حال ذوب شدن هستند.”

در نقطه ای دیگر، هنگامی که ساکس سعی کرد صحبت کند، پژواک کلمات او را به او بازگرداند. “این فقط مدام خراب می شود، ها؟” در حالی که ماسک و تیمش برای رفع مشکل تلاش می کردند، سخنران ناشناس شنیده شد که می گفت.

چند دقیقه بعد، ماسک Spaces جدیدی را تبلیغ کرد که به نظر می رسید کار می کند، اما به نظر می رسید بسیاری از مخاطبان نتوانستند جهش کنند. به نظر می‌رسد که Spaces اول در اوج خود بیش از 500000 شرکت‌کننده داشت، در حالی که به نظر می‌رسید دومی حدود 150000 نفر بود.

در طول بحث، ساکس ادعا کرد که مخاطبان در Spaces یکی از بزرگ‌ترین مخاطبان این پلتفرم هستند، اما ارنست ویلکینز، یکی از کارمندان سابق توییتر که به تولید Spaces کمک کرد، گفت: “لل این در 150 فضای برتر از نظر اندازه در تاریخ نیست. محصول.”

عملکرد نامناسب این پلتفرم برای کسانی که از زمانی که ماسک آن را به دست گرفت، این سایت رسانه های اجتماعی را مشاهده می کردند، چندان تعجب آور نبود.

از زمان تصاحب توییتر در ماه اکتبر، این شرکت پوسته ای از خود سابق خود است.

به دنبال اخراج گسترده کارکنان و استعفای صدها نفر دیگر، کارکنان آن به حدود 10 درصد از آنچه قبل از خرید ماسک بود کاهش یافته است. خاموشی ها بسیار رایج تر شده اند. اشکال کلی سیستم نیز برای بسیاری از کاربران عادی شده است.

بنابراین شاید این اتفاق خیره کننده ای نباشد که اسپیس درست زمانی که دیسانتیس اخبار بزرگ خود را ارائه می کرد، علی رغم همه اشتیاق ماسک نسبت به این رویداد، آن را کنار زد.

نورا بناویدز با Free Press، یک گروه مدافع حقوق دیجیتال، گفت: “ماسک پرسنل مورد نیاز برای جلوگیری از نقص توییتر را کاهش داده است. مناسب است که شیوه مدیریت بی پروا او او را تحت تاثیر قرار دهد.”

یکی از کاربران رقیب توییتر Bluesky آن را اینگونه بیان کرد: “حتی با وجود اینکه می دانستید اینطور خواهد شد، اما هنوز شگفت انگیز است که اینطور شد.”