آلبوم جدید کشا، “Gag Order” مبارزات شخصی او را به خط مقدم می برد:


کشا در یک نمایشگاه هنری که توسط خودش و برایان روتینگر برگزار شده بود شرکت می‌کند تا انتشار آن را جشن بگیرد سفارش گگ.

رودین اکنروث/گتی ایماژ برای ABA


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

رودین اکنروث/گتی ایماژ برای ABA


کشا در یک نمایشگاه هنری که توسط خودش و برایان روتینگر برگزار شده بود شرکت می‌کند تا انتشار آن را جشن بگیرد سفارش گگ.

رودین اکنروث/گتی ایماژ برای ABA

کشا در میان دعواهای حقوقی پر سر و صدا و علنی، آلبوم جدیدی پر از تنش های سال های اخیر منتشر کرده است.

اون کیه؟ این خواننده و ترانه سرا که قبلاً با نام Ke$ha شناخته می شد، در اوایل دهه 2010 با آهنگ های رقص موفق خود مانند “TiK ToK”، “We R Who We R”، “Die Young”، “Blow” وارد صحنه موسیقی پاپ شد. و بیشتر.

  • او در طول سال‌ها به ورود به 100 برتر بیلبورد ادامه داد و در نمایشگاه‌های جوایز نامزد شد و به یکی از بزرگترین هنرمندان پاپ دهه تبدیل شد.
  • اما در دهه گذشته، کار او تا حد زیادی تحت الشعاع نبرد حقوقی تلخ و طولانی با دکتر لوک تهیه کننده و شرکت ضبط او قرار گرفت.
  • آخرین آلبوم کشا، سفارش گگ، تولید شده توسط ریک روبین، به احساسات و تجربیات این مصیبت هنری می پردازد.

چه چیز بزرگی است؟ وقتی به آلبوم جدید گوش می‌دهید، نمی‌توانید به تمام تجربه‌های کشا فکر نکنید.

  • دکتر لوک با نام قانونی لوکاس گوتوالد در سال 2005 زمانی که او 18 ساله بود با خواننده قرارداد امضا کرد.
  • در اکتبر سال 2014، کشا علیه دکتر لوک شکایت کرد و او را به مصرف مواد مخدر، تجاوز جنسی و آزار عاطفی در طول سال‌های رابطه کاری خود متهم کرد. او همه اتهامات را رد کرد.
  • گوتوالد از کشا به خاطر افترا و نقض قرارداد شکایت کرد و این دو در طول سال‌ها به این طرف و آن طرف رفته‌اند و خواننده می‌خواهد قراردادش را فسخ کند.
  • سفارش گگ با برچسب دکتر لوک منتشر شده است.

آیا می خواهید بیشتر در مورد هنرمندانی که موضع می گیرند؟ Listen to Consider This با دیوید سایمون در زمینه هوش مصنوعی، تلویزیون و اعتصاب WGA صحبت می کند.

این ویدیو حاوی فحاشی است.

https://www.youtube.com/watch?v=ohmpX6XnNdU

Kesha – “Living In My Head” از آلبوم سفارش گگ.

یوتیوب

مردم چه می گویند؟ استفان تامپسون و آن پاورز از موسیقی به آن پیوستند همه چیز در نظر گرفته شده است آری شاپیرو برای بحث درباره آلبوم جدید و مبارزات حقوقی:

آن پاورز، در مورد اولین برداشت هایش:

من واقعاً برای هنرمندانی که برای بیان پیچیدگی‌های احساسات در موسیقی پاپ کار می‌کنند، نه تنها در اشعارشان بلکه از نظر موسیقی نیز ارزش قائل هستم. من فکر می‌کنم این آلبوم به نوعی گوش دادن سنگی است، اما به بهترین شکل. منظورم این است که ما را به درون سر این زنی می برد که خیلی با او سروکار داشته و گاهی هنوز از خودش مطمئن نیست. اما او فقط مصمم است که صادق باشد، و صداقت کلمه ای نیست که من هرگز به راحتی از آن استفاده کنم.

این آلبوم فراتر از مجموعه آثار و حرفه خود کشا بسیار مهم است. منظورم این است که ما سال ها از تبدیل شدن جنبش #MeToo به جریان اصلی فاصله داریم. و به عنوان یک جامعه، ما دوست داریم روی داستان های پیروزی و داستان هایی که به نوعی حل شده اند تمرکز کنیم.

اما برای قربانیان، داستان آنها به ندرت به طور کامل حل می شود. و کشا با این آلبوم به ما هدیه می دهد. او به ما اجازه می دهد تا احساسات اغلب متناقض درون ذهنش را بشنویم و به ما یادآوری می کند که نه تنها شفا یک فرآیند مادام العمر است، بلکه عدالت یک فرآیند مادام العمر است.

استفان تامپسون، در مورد نبرد حقوقی:

این دعواها رفت و آمد داشته اند.

از او به خاطر افترا شکایت می شود. او از او شکایت می‌کند… و من فکر می‌کنم که اثر انباشته آن همه درگیری – که نه تنها بین او و دکتر لوک، بلکه او و این برچسبی که قرار است مراقب حرفه‌اش باشد- است – فکر می‌کنم این ناامیدی است. به گونه ای ساخته و انباشته شده است که نمی تواند آن را در سوابقی که منتشر می کند نادیده بگیرد.

Ann Powers، در مورد جایی که این در چشم انداز وسیع تر موسیقی پاپ قرار می گیرد:

این رکورد فقط مربوط به داستان کشا نیست، بلکه به طور کلی در مورد داستان هنرمندان پاپ است. منظورم این است که بسیاری از ستاره‌های پاپ به نوعی به این نقطه می‌رسند که در یک جعبه قرار می‌گیرند و می‌خواهند اوراق قرضه‌ای را که در آن وجود داشت، رد کنند. و مایلی سایرس اخیراً همین کار را انجام داده است، اما این رکورد حتی فراتر از آنچه مایلی انجام داده است.

این ویدیو حاوی فحاشی است.

https://www.youtube.com/watch?v=FYAg0cgQjmQ

Kesha – “Hate Me Harder” از آلبوم سفارش گگ.

یوتیوب

حالا که چی؟

بیشتر بدانید: