بدون برچسب روی رژیم غذایی خود ، می توانید به سادگی در زمان گرسنگی غذا بخورید و در حالت مستی آن را متوقف کنید. ممکن است ترسناک به نظر برسد که هیچ ساختاری ندارید ، به من اعتماد کنید ، 100 برابر بهتر از محدودیت و احساس گناه و یک رژیم سرقت انرژی است. گاهی اوقات مردم از آزادی زندگی بدون رژیم غذایی می ترسند ، زیرا به خود اعتقاد ندارند که ظلم کنند و دیوانه شوند. وقتی به بدن خود گوش می دهید ، شما به احتمال زیاد نه (و اگر این کار را انجام دهید ، به رژیم غذایی سالم بر می گردید زیرا احساس بهتری نسبت به نوشیدن زیاد دارد ، نه به این دلیل که رژیم غذایی شما را جریمه می کند.) همچنین هنگام انجام کهیر احساس می کنید که در رژیم غذایی خود به چه چیزی بیشتر نیاز دارید (آیا این غذای احساسی است؟ آیا من فقط به کربوهیدراتهای نشاسته ای بیشتری احتیاج دارم و به همین دلیل من هوس شکر می کنم؟ و غیره..) در نهایت این احساس آزادی را خواهید داشت ، اما در ابتدا بدون کمی ناراحتی. زنجیره های رژیم غذایی خود را کنار بگذارید ، حتی اگر بیشتر از آنچه می خواهید طول بکشد ، و این احساس آزادی می تواند متعلق به شما باشد. زندگی شما را عوض خواهد کرد. فقط پس از تلاش شما ظاهر می شود. ارزشش را خواهد داشت.

به خاطر عشق به همه چیزهای خوب دنیا ، دیوانگی را کنار بگذارید و از سطوح و نمودارها و نمودارها دور شوید و برنامه ها و درصدها و شمارش و اعداد و نگرانی ها و قضاوت را دنبال کنید و غذا را به چند قسمت تقسیم کنید. و در عوض ، بیایید آزادی را در عمل ساده خوردن غذای با کیفیت بیابیم.

شما می توان زنجیره را بشکن شما می توان رژیم را متوقف کنید فقط باید مرتکب شدن ترک کردن من می دانم که این اطلاعات جدید برای بسیاری از مردم ، در عمل بسیار طاقت فرسا است و مدتی طول می کشد تا بدانیم صنعت رژیم غذایی و پزشکان در نیم قرن گذشته وارد جامعه شده اند. میفهمم، متوجه هستم، درک میکنم. چندین دهه از بازاریابی آنها وجود دارد [Listen: Why We Stand Against Typical Fear-Based Marketing] این به ما گفته است که چرا ما به اندازه کافی خوب نیستیم ، آنچه مادران و مادربزرگ های ما گفتند و انجام دادند که ما در طول راه انتخاب کردیم و سیاست ها ، کتاب ها و دوستان ما نیز همه آنها را انجام دادند. چطور ما نتوانستیم؟ چیزهای زیادی برای پذیرش وجود دارد.

ولی تو می توانی.

و اگر بعد از خواندن همه چیز هنوز در مورد آن سوال دارید – آیا باید غذا بخورید یا بخورید ، بر نسبت مواد مغذی تمرکز کنید و کالری ها را حساب کنید ، پاسخ منفی است. این کار را زیاد پیچیده نکنید.