بهترین مکمل ها برای ورزش های کراس فیت / مکمل های برتر برای ورزشکاران کراس فیت

تمرینات کراس فیت باعث ضربان بدن می شود. مصرف مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت این می تواند از سفر شما پشتیبانی کند و آن را به سطح بعدی برساند. پیدا کردن کسی در مورد این پدیده دشوار است کراس فیت چیزی نشنیده اند. و جای تعجب نیست – CrossFit® شامل چندین سبک است که از چندین سیستم انرژی استفاده می کنند ، که برای گروه وسیعی بسیار جذاب است. بسیاری از تمرینات برای خسته و مجروح ساختن شرکت کنندگان به حداکثر تلاش نیاز دارند. اگر می خواهید موفقیت و روند بهبودی خود را جدی بگیرید ، آن را جدی بگیرید بهترین مکمل برای تمرینات کراس فیت لازم است.

حتما بخوانید: ورزش کراس فیت چیست؟

هر چه سریعتر و م effectivelyثرتر از این تمرینات وحشیانه بهبود یابید ، احتمال اینکه تمرینات خود را بهبود بخشید بیشتر است. البته ، هیچ چیز مانند رژیم غذایی مناسب به شما در رسیدن به اهداف کمک نمی کند ، اما برخی مکمل ها می توانند این مزیت جزئی را به شما بدهند. در زیر لیستی از م mostثرترین مکمل ها برای حمایت از سفر شما به سطح بعدی آمده است.

بهترین مکمل غذایی برای ورزشکاران به صورت ضربدری

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های تغذیه ورزشی در بین ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد مکمل های برتر برای ورزشکاران متقاطع شکل در حال بررسی است تحقیقات گسترده تأثیر آن بر قدرت عضلات ، بازیابی بین تمرینات و سطح مقطع بافت ماهیچه ای (اندازه) را مستند کرده است. مطالعات اخیر همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند به استقامت قلبی عروقی و استقامت ماهیچه ها کمک کند. این رویای یک ورزشکار متقاطع است.

در صورت لزوم: 3 تا 5 گرم قبل و بعد از تمرین در روزهای تمرین و 3 تا 5 گرم با اولین وعده غذایی در روزهای تمرین مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل عالی برای ورزشکاران متقاطع است

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر عالی برای بافت ماهیچه عمل می کند و به شما امکان می دهد انرژی بیشتری برای تمرین خود استفاده کنید. همچنین می تواند افزایش اسید لاکتیک در ماهیچه ها را به تاخیر اندازد و ورزش را طولانی کند. این نشان می دهد که در ترکیب با کراتین ، تقریباً بر تمام مزایای تناسب اندام تأثیر می گذارد!

در صورت لزوم: 2 تا 3 گرم همراه با خنک کننده قبل از ورزش ، ترجیحاً با کراتین.

پروتئین او

این مکمل پروتئینی با عملکرد سریع جزء اصلی همه علاقمندان به تناسب اندام است و یکی از بهترین مکمل ها برای تمرینات متقابل است. پروتئین آن برای هضم سریع برای کمک به بهبود ماهیچه ها طراحی شده است ، همچنین دارای مشخصات آمینو اسید کامل است که آن را به مکمل کامل قبل و بعد از ورزش تبدیل می کند. تحقیقات اخیر همچنین نشان می دهد که می تواند گرسنگی را برای کسانی که به دنبال استفاده از آن در کاهش وزن هستند کمی کاهش دهد.

در صورت لزوم: عمدتا به عنوان مکمل قبل (20 تا 30 گرم) و بعد از تمرین (30 تا 40 گرم) برای حمایت از ریکاوری بعد از تمرین استفاده می شود. شما به راحتی می توانید پروتئین آنها را در هر جایی از رژیم غذایی خود به عنوان بهترین مکمل برای ورزشکارانی که تناسب خوبی دارند ، قرار دهید. برای کسانی که صبح زود بیرون می روند (20 تا 30 گرم) نه تنها برای راحتی بلکه برای کاهش سطح کورتیزول بعد از بیدار شدن.

مکمل تمرین کراس فیت: ال کارنیتین

کارنیتین (همچنین ال کارنیتین) همچنین می تواند بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند تا بتوانید طولانی تر و سخت تر ورزش کنید. کارنیتین موجود در گوشت گاو ، گوشت گوسفندی ، لبنیات و آووکادو ، در میان سایر غذاها ، می تواند کمک بزرگی در تلاش شما برای رسیدن به سطح بعدی باشد.

در صورت لزوم: 1 تا 2 گرم دو بار در روز در نزدیکی ورزش مصرف کنید!

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی دارای مزایای گوناگونی هستند ، از جمله روی ، که به ترمیم و تجدید بافت و منیزیم کمک می کند ، که به سیستم عصبی کمک می کند تا استراحت بهتری داشته باشد و بعد از آن بخوابد. هر دو بعد از ورزش شدید سریعتر بهبود می یابند و کیفیت استراحت را بهبود می بخشند ، بنابراین این دو مکمل بهترین مکمل ها برای ورزش کراس فیت در نظر گرفته شده است.

در صورت لزوم: برای جذب بهتر و اجتناب از سایر تداخلات بین ویتامین ها و مواد معدنی ، این دو را قبل از خواب با معده خالی مصرف کنید و دوز توصیه شده از سازنده را دنبال کنید.

مولتی ویتامین ها / مواد معدنی مکمل های اصلی ورزشکاران کراس فیت

البته ، مصرف یک ویتامین / مواد معدنی خوب به عنوان احتیاط می تواند به شما “تضمین” دهد که ممکن است به ورزش بسیار قوی نیاز داشته باشید. در این شرایط دشوار آموزشی ، یک مولتی ویتامین / ماده معدنی برای تکمیل مواد مغذی حیاتی بدن لازم است ، تا بتواند به درستی عمل کند و فعالیت های ورزشی روزانه شما را افزایش داده و تمام معایب حذف وعده های غذایی را از بین ببرد. استرس و سایر ناهنجاری هایی را که شما را از حالت عادی دور می کند ، برطرف کنید.

در صورت لزوم: مولتی ویتامین ها / مواد معدنی با کیفیت را به عنوان بهترین مکمل برای تمرین متقابل در پایان روز با آخرین وعده غذایی خود مصرف کنید. به این ترتیب ، هنگام خواب ، بدن شما دارای اجزای سازنده مناسب برای ترمیم ، رشد و آماده شدن برای فصل آینده است!

حتما بخوانید: اطلاعات دقیق در مورد ورزشهای کراس فیت

افزونه های برتر برای ورزشکاران کراس کانتری

پیشنهاد برای افزودن کی و چقدر؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از تمرین و 3-5 گرم با اولین وعده غذایی در روزهای تمرین
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از ورزش
پروتئین او 20-30 گرم قبل از ورزش ، 30-40 گرم پس از ورزش و در هر زمان نمی توانید در یک وعده غذایی عمومی باشید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از ورزش
منیزیم 450 میلی گرم در شب
فلز روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین ها / مواد معدنی محصولی را پیدا کنید که 100٪ مواد مغذی حیاتی بیشتری در شب داشته باشد

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران متقاطع شکل

من خواندم که هنگام استفاده از کراتین ، باید مرحله “شارژ” را انجام دهید. آیا این درست است و اگر چنین است ، چقدر؟

در ابتدا توصیه شد که روزانه 20 گرم کراتین در هفته مصرف کنید و سپس دوز “نگهدارنده” را هفته ها بعد ادامه دهید. با این حال ، مطالعات نشان داده است که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش نتیجه مشابهی در پایان برخی مطالعات دارد. این کار نه تنها در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند بلکه سیستم گوارش شما را نیز تسهیل می کند!

گاهی چند دقیقه پس از مصرف بتا آلانین احساس سوزش روی پوست وجود دارد. چه چیزی باعث این می شود؟

یکی از دلایل ممکن است اتصال بتا آلانین به گیرنده های عصبی باشد که ناخواسته آنها را خاموش کرده و باعث خارش / سوزن سوزن شدن می شود. دلیل احتمالی دیگر (شاید علاوه بر پاسخ عصبی) این است که جریان خون را به لایه سطحی افزایش می دهد و منجر به قرمزی پوست می شود. اینها واکنشهای کاملاً بی خطر هستند که با استفاده طولانی مدت ناپدید می شوند یا ممکن است ناپدید نشوند!

من رژیم غذایی سالمی دارم. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارد؟

در یک کلام بله! حتی برخی از رژیم های متعادل نیاز به “بیمه” کمی در قالب مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی دارند ، در حالی که اکثر روزهای هفته ورزش های سنگین انجام می دهند. همچنین ، تعادل رژیم غذایی همیشه می تواند به دلیل تغییر در برنامه ها ، حجم کار زیاد و / یا تغییرات زندگی و در نتیجه فشار بر رژیم غذایی ، تأثیر منفی داشته باشد!

به عنوان یک ورزشکار متقاطع ، هدف من ساختن بیش از حد عضله نیست. چرا من به پروتئین اضافی به شکل پروتئین نیاز دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها از جمله تولید و مدیریت انرژی نیز کمک می کند ، بافت های مهم دیگر را که در حین ورزش تخلیه شده اند ، احیا می کند و به روند بهبود کلی بین تمرینات کمک می کند. علاوه بر این ، پروتئین آن یک پروتئین سریع هضم است که به بدن اجازه می دهد روند بهبودی را به سرعت آغاز کند.

آیا مکمل ZMA همان مصرف منیزیم و روی به طور جداگانه است؟

آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث ایجاد آرامش می شود و محیط کاملی را برای روی و منیزیم برای انجام کارهای خود تسهیل می کند. اما بله ، خرید محصولات جداگانه نیز به همان خوبی کار می کند. اطمینان حاصل کنید که یک محصول معتبر خریداری کرده اید!

برای مشاهده مقالات مرتبط با این مقاله ، به سایت مراجعه کنید مکمل های ورزشی و برای مشاهده سایر مقالات سایت وبلاگ کیمیاگری دیدن.