آشنایی با رژیم غذایی دانمارکی و تاثیرات آن بر کاهش وزن


شجاع بودن و اضافه وزن نداشتن رویایی است که دستیابی به آن آسان نیست ، اما باید برای آن تلاش کنید. امروز در این مقاله می خواهیم راهی سریع برای کاهش وزن به شما معرفی کنیم که می تواند شما را در 13 روز به هدف برساند.این روش رژیم لاغری به نام رژیم دانمارکی است که به روش سریع معروف است.

معرفی دولت دانمارک

معرفی دولت دانمارک

رژیم دانمارکی ، مانند رژیم غذایی کانادایی ، بیان می کند که اگر قوانین را رعایت کنید ، می توانید 6 تا 8 کیلوگرم در 13 روز کاهش دهید ، که دانشمندان توصیه نمی کنند از این رژیم استفاده کنند ، اما اگر کسانی که می خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند ، می توانند از آنها کمک بگیرند. این رژیم ، این رژیم ، اگرچه می توانید ما را به سرعت به خواسته ما برسانید ، اما باید گفت که کار آسانی نیست.

این رژیم در دانمارک به خوبی شناخته شده است و توسط پزشک دانمارکی توصیه می شود ، اما نقش اصلی این است که رژیم غذایی کالری مصرف کنید که فقط باید مطابق با رژیم غذایی از آن پیروی کنید. این رژیم می تواند گزینه مناسبی برای سم زدایی بدن باشد ، غذای رژیم دانمارکی بسیار متفاوت و خاص است و شما نمی توانید هیچ تغییری در آن ایجاد کنید یا مصرف آنها را افزایش یا کاهش دهید. شما باید از یک لیست 13 روزه از غذاهای ارائه شده در زیر استفاده کنید.

رژیم 13 روزه دانمارکی

در طول مدتی که شما در این رژیم هستید ، فقط 600 کالری در روز وارد بدن می شود که مقدار بسیار کمی برای بدن است ، اما در حالت عادی ، میزان کالری دریافتی روزانه 1500 تا 2500 است که در مقایسه با مقدار زیادی از این رژیم غذایی کالری حمل می کند. با کاهش میزان کالری وارد شده به بدن ما ، بدن از چربی بدن برای تولید انرژی خود استفاده می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

رژیم دانمارکی می تواند برای کسانی که چربی شکم دارند بسیار مفید باشد ، اما بهتر است بدانید که این رژیم یک روش بسیار محدود کننده است و هرگز به شما اجازه نمی دهد قوانین خود را زیر پا بگذارید ، زیرا اگر در حین استفاده از یک رژیم غذایی آب نبات استفاده کرده اید ، باید استفاده از این رژیم را متوقف کنید و آن را متوقف کنید زیرا برای شما موثر نخواهد بود و جالبتر این است که بعد از قطع این رژیم نمی توانید دوباره امتحان کنید. از آن استفاده کنید زیرا 6 ماه طول می کشد تا این رژیم را متوقف کنید تا بتوانید آن را ادامه دهید.

ویژگی های دولت دانمارک

قوانین رژیم دانمارکی در مورد رژیم غذایی

  • اگر این رژیم دانمارکی را برای کاهش وزن انتخاب کرده اید ، باید قوانین این رژیم را رعایت کنید تا به نتایج دلخواه برسید.
  • رژیم دانمارکی فقط 13 روز است ، نه بیشتر و نه کمتر.
  • در این رژیم هیچ میان وعده ای وجود ندارد و فقط وعده های اصلی مانند صبحانه ، ناهار ، شام خورده می شود.
  • در این رژیم زمانی که احساس گرسنگی کردید آب بنوشید زیرا به کاهش گرسنگی کمک می کند
  • غذاهای اصلی باید به موقع خورده شوند. 8 صبح ، 2 بعد از ظهر ، 6 بعد از ظهر. بعد از ساعت 6 بعد از ظهر از غذا استفاده نمی شود.
  • هرگز از غذایی که در منو نیست استفاده نکنید.
  • در صورت احساس تهوع یا سرگیجه از رژیم دانمارکی استفاده نکنید.

همه چیز درباره دولت دانمارک

منوی رژیم غذایی دانمارکی

روز اول

صبحانه. فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی / 400 گرم اسفناج پخته

شام: 200 گرم استیک گوشت کبابی / سالاد سبزیجات برگ سبز / با آب لیمو و کمی روغن

روز دوم

صبحانه. فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار 250 گرم ژامبون با یک کاسه کوچک ماست

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / با آب لیمو و روغن / سالاد سبزیجات با سبزیجات

مقداری گل رز

صبحانه. فنجان قهوه با کمی شکر / یک تکه کوچک نان تست ساده

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ آب پز / 1 قطعه ژامبون / فنجان سالاد

شام ⇐ 1 عدد کرفس پخته / 1 گوجه فرنگی / 1 قطعه میوه

روز چهارم

صبحانه. فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی با یک فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 هویج

روز پنجم

صبحانه ⇐ 1 هویج با مقدار کمی آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل با آب لیمو آب پز شده است

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / با کره و 1 قطعه کرفس

روز ششم

صبحانه. فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ / 1 هویج

شام: 1 عدد سینه مرغ آب پز کوچک / سالاد سبزیجات / با آب لیمو و روغن

وعده درست برای دولت دانمارک

روز هفتم

صبحانه ⇐ فنجان چای

ناهار ⇐ یک لیوان آب

شام: 200 گرم گوشت / سیب کبابی

روز هشتم

صبحانه. فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار ⇐ 400 گرم اسفناج پخته / 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / سالاد سبزیجات سبز / آب لیمو و روغن

روز نهم

صبحانه. فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار ⇐ 200 گرم ژامبون / 1 کاسه کوچک ماست

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / سالاد سبزیجات / آب لیمو و روغن

روز دهم

صبحانه. فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 1 قطعه ژامبون / 1 کاسه کوچک سالاد / 2 تخم مرغ آب پز

شام ⇐ 1 گوجه فرنگی / 1 قطعه کرفس پخته / 1 قطعه میوه

روز یازدهم

صبحانه. فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی / 1 فنجان ماست

شام ⇐ 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 قطعه هویج

روز دوازدهم

صبحانه ⇐ هویج با آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل پخته با آب لیمو

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / با یک تکه کرفس و کره (کم چرب)

روز سیزدهم

صبحانه. فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ با یک تکه هویج

شام ⇐ 1 عدد سینه مرغ آب پز متوسط ​​/ سالاد سبزیجات برگ سبز / آب لیمو و روغن

کاهش سریع وزن با رژیم دانمارکی

تا زمانی که تغذیه مناسب داشته باشید ، عوارض رژیم دانمارکی غیر قابل برگشت است ، اما اگر رژیم غذایی قبلی خود را پس از پایان رژیم دانمارکی ادامه دهید ، سریع وزن خود را کاهش می دهید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید