TOURMERIC TOP 7 ADDITION

** لطفاً برای اطلاعات بیشتر به منابع زیر مراجعه کنید.


1. حافظه ، خلق و خو و سلامت مغز

یک مطالعه 18 ماهه نشان داد افرادی که دارای شکایات خفیف حافظه هستند ، با افزودن کورکومین ، یک ماده فعال در زردچوبه ، بهبود قابل توجهی در حافظه و توجه مشاهده کردند. علاوه بر این ، آنها بهبود روحیه را مشاهده کردند و اسکن PET آنها کاهش تجمع آمیلوئید در آمیگدال و هیپوتالاموس (مسئول حافظه و وظایف احساسی) را نشان داد.

کورکومین همچنین در آزمایش بالینی با پروزاک (داروی ضدافسردگی با لیست طولانی عوارض جانبی) مقایسه شد. محققان با شگفتی دریافتند که کورکومین می تواند به اندازه داروهای تجویزی در درمان افسردگی مثر باشد. * توجه: هیچ کس نباید بدون مشورت با پزشک داروهای گیاهی بدون نسخه را ترک کند.

2. کاهش وزن

کورکومین موجود در زردچوبه مورد مطالعه قرار گرفته است و نشان داده شده است که وزن بدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

آرتروز

محققان دانشگاه استرالیا دریافتند که زردچوبه به طور قابل توجهی موثرتر از دارونما است ، اما گروه زردچوبه ناراحتی زانو را به میزان قابل توجهی گزارش کردند.

4. مشکلات گوارشی


مطالعات نشان داده است که افراد مبتلا به سوزش روده پس از مصرف کنسانتره زردچوبه به مدت هشت هفته ناراحتی شکمی را تجربه می کنند.

5. کورکومین و سرطان

کورکومین ، پلی فنول ساخته شده از زردچوبه ، طی دو دهه گذشته به عنوان یک داروی آنتی اکسیدان ، ضد التهاب و ضد سرطان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مطالعات همچنین اثربخشی کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی یا پرتو درمانی و بهبود کیفیت زندگی بیماران را نشان می دهد.

6. سلامت قلب

محققان دانشگاه کلرادو ، بولدر ، دریافتند که مکمل کورکومین منجر به بهبود سلامت شریان ها ، جریان خون و کاهش استرس اکسیداتیو می شود!

7. بیماری های ایمنی

محققان به فواید کورکومین برای سیستم ایمنی بدن دست یافتند. این می تواند سیگنال های ضد التهابی را کاهش داده و فعال سازی سلول های T ، سلول های B ، نوتروفیل ها ، سلول های کشنده طبیعی و سلول های دندریتیک را تنظیم کند.

2 مشکل احتمالی

مشکل احتمالی شماره 1

تحقیقات نشان می دهد که زردچوبه ضعیف جذب می شود – اما خوشبختانه یک راه حل ساده وجود دارد! فلفل سیاه 2000٪ زردچوبه را افزایش می دهد!

مشکل احتمالی شماره 2

هنگام مکمل زردچوبه ، بسیاری از مردم به کورکومین جدا شده روی می آورند ، که متأسفانه فاقد خواص درمانی زیاد زردچوبه است. در واقع ، زردچوبه در همه انواع غذا ثابت شده است که قوی تر از کورکومین جدا شده است و تقریباً 300 ماده مفید دیگر دارد. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد زردچوبه بدون زردچوبه دارای خواص ضد التهابی نیز هست. بنابراین اگر می خواهید از تمام قدرت زردچوبه استفاده کنید ، به دنبال محصولی باشید که حاوی تمام شکل آن با پیپرین (فلفل سیاه) باشد. اساس تغذیه ای برای سلامت “Curcumin SAP” یک انتخاب خوب است. در داروخانه من موجود است (زیر).

محصولات را از طریق سرویس مجازی ما در Fullscript خریداری کنید.

با ما همراه باشید و 20 درصد در فروش سالانه در روز کارگر صرفه جویی کنید … 🙂

شاخص ها:

حافظه ، روحیه و سلامت مغزhttps://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23832433/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6582779/

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1064748117305110؟via٪3Dihub

کاهش وزن

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

آرتروز

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15673996/

مشکلات گوارشی

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

کورکومین و سرطان

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6835707/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6429287/

سلامت قلب

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5310664/

سلامت سیستم ایمنی

https://link.springer.com/article/10.1007/s10875-006-9066-7

افزایش در دسترس بودن زردچوبه به میزان 2000 درصد

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9619120/