5 مقاله که نگاه شما را به غذایی که می خورید تغییر می دهد


اگر در حال حاضر یک چیز باید درباره من بدانید ، من هستم عشق خواندن. من هستم همیشه خواندن کتاب ها ، مقاله ها ، چت ، نسخه ها ، همه اینها. اگر بتوان نوعی دانش را از آن به دست آورد ، من همیشه آن را یکبار ارائه می دهم … اما چندین چیز وجود دارد که من می دهم طبیعی به بالا نگاه کن مانند آنها ، آنها را می خوانم بارها و بارها و اغلببه

اما چی؟ و چرا؟

من پیشرفت زیادی را به عنوان منبع سلامتی و تناسب اندام انجام می دهم تا در مطالعه وسواس داشته باشم – نه فقط خواندن مطالبی که با آنها موافقم. من می توانم دیدگاه های متفاوتی را در نظر بگیرم ، می توانم درک کنم که شرایط چگونه بر نتایج احتمالی تأثیر می گذارد (فقط فکر کنید – تمام تحقیقات فقر من از گوش دادن به بسیاری از شما ناشی می شود که چقدر سخت است که سالم غذا بخورید) و می توانم موافق باشم. هیچ پاسخ سخت و سریعی در آنچه ما “زندگی سالم” می نامیم وجود ندارد. همانطور که مردم دوست دارند پاسخ سخت و سریع را بگویند ، من همچنین می دانم که – وقتی یک پاسخ سخت و سریع بالاخره شما را ناکام می گذارد – باید یک راه حل منعطف و انعطاف پذیرتر برای کمک به مردم برای رسیدن به جایی که نیاز دارند ، وجود داشته باشد.

از این رو پست امروز.

من می خواهم پنج مقاله مختلف را با شما به اشتراک بگذارم که برای من و درک من از غذا توصیفی و صریحاً زندگی را تغییر داد. در اینجا پیوندهایی را با اطلاعات خواهید داشت که نه تنها توضیحی درباره دلیل اهمیت مقاله برای من ، بلکه گزیده ای است که به شما نشان می دهد واقعاً چقدر آبدار است. مهمتر از همه ، از آنجا که این مقالات همچنین کاتالیزور کتابهای عمیق تر بودند ، در حال دریافت هستید این اطلاعات… رایگان. (همه شما مرا می شناسید – من ارزان هستم و هستم عشق رایگان!)

روی هر پیوند کلیک کنید ، هر مقاله را بخوانید – جهنم ، آنها را چاپ کنید و یک برجسته را شلاق بزنید (من بدنام برای آن) – و سپس با هر س questionsالی که دارید به من ضربه بزنید! (من دوست داشتنی سوالات!)

1) “قند” – ریک کوهن

در آگوست 2013 ، نشنال جئوگرافیک مقاله ای در مورد رابطه عاشقانه آمریکایی ها با شکر و سابقه رابطه ما با این ماده اجتناب ناپذیر منتشر کرد. این کار با انگلیسی ها و فرانسوی ها و وسواس آنها در مصرف قند آغاز شد … وسواسي كه سرانجام آنها را مجبور كرد تا ارزش همه جزایر را برای مردان و زنان برده كنند تا آن را برای آنها درو كنند … و آن داستان را به آنچه در آن می بینیم وصل كنند. امروزه در پزشکی و پزشکی مدرن منعکس شده است ، قند یک بازتاب ارزشمند در مورد داستان درونی یک دوست عزیز و نحوه بازی است میتوانست امروز تغییر کند

به تازگی ، انجمن قلب آمریکا صدای خود را به هشدارها در مورد افزودن بیش از حد قند در رژیم غذایی اضافه کرده است. اما دلیل آن این است که شکر کالری را بدون مواد مغذی تأمین می کند. به گفته جانسون و هم تیمی هایش ، این نکته را از دست خواهد داد. قند زیاد فقط یک کالری خالی نیست ؛ سمی است

روبرت لوستیگ متخصص غدد از دانشگاه کالیفرنیا ، سان فرانسیسکو می گوید: “این هیچ ارتباطی با کالری ندارد.” شکر وقتی در دوزهای زیاد مصرف شود به خودی خود یک سم است.

جانسون حکمت سنتی را اینگونه توصیف کرد: آمریکایی ها چاق هستند زیرا زیاد غذا می خورند و خیلی کم ورزش می کنند. اما آنها بیش از حد غذا می خورند و خیلی کم ورزش می کنند زیرا به قند معتاد هستند ، که نه تنها آنها را چاق می کند ، بلکه بعد از اولین ژله قندی ، انرژی آنها را نیز جمع کرده و آنها را روی نیمکت می نشاند. او گفت: “دلیل تماشای تلویزیون این نیست که تلویزیون بسیار خوب است ،” زیرا انرژی برای ورزش ندارید ، زیرا زیاد قند می خورید. [read the full article here] [read my commentary here]

2) “اگر همه اینها یک دروغ چاق بزرگ بود؟” – گری تاوبز

بیش از یک دهه پیش ، گری تاوبز “نویسنده پرفروش ، فوق العاده” نبود – او روزنامه نگاری بود که در مورد درک مشترک از تغذیه و جایی که ما آن را اشتباه درک کرده بودیم تحقیق کرد. سرانجام او درگیر پرداخت پول می شد: ما هیچ ایده ای نداشتیم وقتی در مورد رژیم صحبت می کردیم ، چه کار می کردیم. (این مقاله سپس تبدیل به کالری خوب ، کالری بد ، اولین کتاب Taubes می شود.

این دانشمندان خاطرنشان می کنند که دلایل زیادی وجود دارد که فرضیه کم چربی و سلامت خوب در واقع در آزمون زمان شکست خورده است. به ویژه اینکه ما در میانه اپیدمی چاقی هستیم که از اوایل دهه هشتاد شروع شد و این به موازات افزایش اعتقادات کم چرب بود. (دیابت نوع 2 ، شایع ترین نوع بیماری نیز در این مدت به شدت افزایش یافت.) آنها می گویند رژیم های کم چرب در آزمایشات بالینی و در واقعیت یک اشتباه غم انگیز بوده است و علاوه بر آن ، محتوای چربی رژیم غذایی آمریکایی به مدت دو دهه کاهش یافته است. سطح کلسترول ما کاهش یافته است و کمتر سیگار کشیده ایم اما هنوز بیماری های قلبی آنطور که انتظار می رود کاهش نیافته است. ویلت گفت: “این بسیار ترسناک است.” وی گفت: [read the full article here] [read my commentary here]

3) “وعده های غذایی ناخوشایند“نوشته مایکل پولان

دوباره وایی ، یک بار قبل از اینکه مایکل پولان تبدیل به “غذا بخور. نه خیلی زیاد. بیشتر گیاهان. “پسر ، او مقاله کوتاهی در NYT درباره وضعیت فعلی صنعت غذا ، تأثیر آن بر نحوه نگرش ما به” غذا “و تأثیر نهایی آن بر مردم نوشت: در تلاش ما برای بهتر شدن ، ما این کار را نکردیم. این نیز در نهایت به Pollans تبدیل می شود برای محافظت از غذا، یکی دیگر از رکوردهای تغذیه کلاسیک.

اما فیل موجود در اتاق – رژیم غذایی غربی چطور؟ ممکن است در بحبوحه سردرگمی تغذیه ای عمیق ، مرور آنچه در مورد رژیم غذایی و سلامتی می دانیم مفید باشد. چیزی که ما می دانیم این است که افرادی که امروز در آمریکا مانند ما غذا می خورند بسیار بیشتر از افرادی که رژیم سنتی تری دارند از سرطان ، بیماری قلبی ، دیابت و چاقی رنج می برند. (چهار نفر از ده قاتل اصلی آمریکا در رژیم هستند) علاوه بر این ، ما می دانیم که به سادگی با مهاجرت به آمریکا ، افرادی از کشورهایی که درصد کمی از این “بیماری های ثروت” دارند ، به زودی آنها را به دست خواهند آورد. متخصص تغذیه به طور گسترده رژیم غذایی غربی را مسلم می داند و سعی می کند با جداسازی مواد مغذی بد موجود در آن – مواردی مانند چربی ، شکر ، نمک – و تشویق عموم مردم و صنایع غذایی برای محدود کردن آنها ، اثرات مضر آن را کاهش دهد. اما پس از دهه ها مشاوره بهداشتی مبتنی بر مواد مغذی ، سرطان و بیماری های قلبی در ایالات متحده اندکی کاهش یافته است (میزان مرگ و میر بیماری های قلبی از دهه 1950 کاهش یافته است ، اما این عمدتا به دلیل بهبود درمان است) و چاقی و دیابت به شدت افزایش یافته است.

هیچ کس دوست ندارد اعتراف کند که تمام تلاش های او برای درک و حل مشکلات در واقع مشکل را بدتر کرده است ، اما این دقیقاً همان چیزی است که در مورد تغذیه اتفاق می افتد. دانشمندانی که با بهترین نیت کار می کنند و از بهترین ابزارهایی که در اختیار دارند استفاده می کنند ، به ما آموخته اند که به مواد غذایی به گونه ای نگاه کنیم که لذت ما را از خوردن آن کاهش داده و درعین حال برای بهبود سلامت خود کم یا هیچ کاری انجام ندهیم. شاید چیزی که ما در حال حاضر به آن نیاز داریم یک دید وسیع تر و کمتر محدود کننده در مورد غذا چیست ، که هم از نظر زیست محیطی و هم از نظر فرهنگی است. به عنوان مثال ، اگر ما در مورد غذا به عنوان یک موضوع کمتر از یک رابطه فکر کنیم ، چه اتفاقی می افتد؟ [read the full article here] [read my commentary here]

4) “علم غیر معمول غذاهای فوری اعتیادآور“- مایکل ماس

اوایل سال 2013 ، بریده ای از آنچه در پیش بود نمک ، شکر ، چربی در مجله نیویورک تایمز منتشر شد ، که دقیقاً همان چیزی را که زیرنویس کتاب وعده داده بود ، شرح داد: نگاهی دقیق به نحوه برخورد غول های صنایع غذایی با ما.

[…] افسانه ای در صنعت غذا به نام هوارد مسکوویتز. مسکوویتز ، که ریاضیات خوانده و دارای مدرک دکتری است. در روانشناسی تجربی از هاروارد ، یک شرکت مشاوره ای را در وایت پلینز اداره می کند ، جایی که بیش از سه دهه است محصولات مختلف را برای سوپ کمپبل ، جنرال فودز ، کرافت و پپسی “بهینه” کرده است. مسکوویتز به من گفت: “من سوپ های خوش بین دارم.” “من پیتزا را بهینه کرده ام. من سس سالاد و ترشی را بهینه کرده ام. در این زمینه من تغییر دهنده بازی هستم. “

در فرآیند بهینه سازی یک محصول ، مهندسان غذا پارامترهای رنگ تغییرات را تنها با هدف یافتن پیشرفته ترین نسخه (یا نسخه) محصول تغییر می دهند. به مصرف کنندگان معمولی پرداخت می شود که در اتاق هایی که آنها را لمس می کنند ، احساس می کنند ، می نوشند ، بو می کنند ، ناپدید می شوند و طعم هر محصول مورد نظر را می گذرانند. دیدگاه های آنها بر روی رایانه نمایش داده می شود و داده ها با استفاده از یک روش آماری به نام تجزیه و تحلیل کامپوزیت غربال و مرتب می شوند ، که مشخص می کند کدام ویژگی ها برای مصرف کنندگان جذاب خواهد بود. مسکوویتز دوست دارد تصور کند کامپیوترش به سیلوهایی تقسیم می شود که در آن هر ویژگی روی هم چیده شده است. اما موضوع فقط مقایسه رنگ 23 با رنگ 24 نیست. در پیچیده ترین وظایف ، رنگ 23 باید با شربت 11 و بسته 6 ترکیب شود و در ترکیبهای بی نهایت روشن و روشن شود. حتی برای مشاغلی که تنها دغدغه آنها سلیقه است و متغیرها به مواد تشکیل دهنده محدود می شوند ، جداول و نمودارهای بی پایان از رایانه مسکوویتز خارج می شوند. او به من گفت: “مدل ریاضی مواد را در یک دید ادراکی که این مواد ایجاد می کنند ترسیم می کند ،” بنابراین می توانم یک محصول جدید بنامم. این یک روش مهندسی است. ”

کار مسکوویتز در مورد سس اسپاگتی پرگو در ارائه ای توسط نویسنده مالکوم گلادول در سال 2004 در کنفرانس TED در مونتری ، کالیفرنیا گرامی داشته شد: “پس از. به به ماه به ماه ، او اطلاعات زیادی در مورد احساس مردم آمریکا در مورد سس اسپاگتی داشت. به به به و البته ، اگر بنشینید و تمام این داده ها را در مورد سس اسپاگتی تجزیه و تحلیل کنید ، متوجه خواهید شد که همه آمریکایی ها در یکی از سه گروه قرار می گیرند. افرادی هستند که سس اسپاگتی خود را دوست دارند. افرادی هستند که سس اسپاگتی را تند می دانند. و افرادی هستند که آن را به طور غیرمعمول بالا می دانند. و از بین این سه حقیقت ، مورد سوم مهم ترین بود ، زیرا در آن زمان ، در اوایل دهه هشتاد ، اگر به سوپر مارکت بروید ، سس اسپاگتی خیلی غلیظ پیدا نمی کنید. و پرگو رو به هاوارد کرد و آنها گفتند: “آیا شما به من می گویید که یک سوم آمریکایی ها هوس سس اسپاگتی بسیار غلیظ می کنند ، اما هیچ کس به نیازهای آنها اهمیت نمی دهد؟ و او گفت: “بله.” و پرگو سپس برگشت و سس اسپاگتی خود را کاملاً بازسازی کرد و با یک تکه تکه اضافی بیرون آمد که بلافاصله و به طور کامل صنعت سس اسپاگتی را در این کشور تصاحب کرد. به به به این هدیه هاوارد به مردم آمریکا است. به به به او به طور اساسی شیوه تولید مواد غذایی با ایده خوشحال کردن شما را تغییر داد. [read the full article here] [read my commentary here]

5) “چگونه تولید کنندگان مواد غذایی به مغز ما رسیدند“- پاپ تارا پارکر

مقاله ای که مرا با کتابی آشنا کرد که زندگی من را تغییر داد ، پایان پرخوری: کنترل اشتهای سیری ناپذیر آمریکایی هابه

در “پایان پرخوری” ، دکتر کسلر برخی از شباهت ها را در صنایع غذایی پیدا می کند که مواد غذایی را به گونه ای ترکیب کرده و ایجاد کرده است که وارد مغز ما می شود و میل ما را به غذاهای بیشتر تحریک می کند.

دکتر کسلر گفت ، وقتی صحبت از تحریک مغز ما می شود ، ترکیبات جداگانه قوی نیستند. اما با ترکیب چربی ، شکر و نمک به طرق بی شماری ، تولیدکنندگان مواد غذایی به طور م enteredثری وارد سیستم پاداش مغز شده و یک حلقه بازخورد ایجاد کرده اند که میل ما به غذا را تحریک می کند و حتی در زمان سیری ما را بیشتر هوس می کند.

دکتر کسلر متقاعد نشده است که تولیدکنندگان مواد غذایی علوم اعصاب نیروهایی را که به راه انداخته اند کاملاً درک می کنند ، اما شرکت های مواد غذایی مطمئناً رفتار ، طعم و میل انسان را درک می کنند. در واقع ، توضیحاتی در مورد نحوه کار رستوران ها و تولیدکنندگان غذا با مواد اولیه برای دستیابی به نام مناسب “نقطه سعادت” ارائه می دهد. غذاهایی که حاوی قند ، چربی یا نمک بسیار کم یا زیاد هستند ، ملایم یا زیاد هستند. اما دانشمندان غذا سخت تلاش می کنند تا به لحظه ای دقیق برسند که بیشترین لذت را از چربی ، قند و نمک ببریم. [read the full article here] [read about my unyielding love for Dr. Kessler]

به نظر شما چه کتابها و مقاله هایی در طول سفر مفید بوده است؟ زیر را به اشتراک بگذارید!



دیدگاهتان را بنویسید