5 قدم برای استفاده از گریت برای تقویت اهداف کاهش وزن بعد از 50 – تمرینات کاهش وزن و تمرینات زندگی بوپر



دکتر آنجلا داک ورث ، نویسنده GRIT: قدرت اشتیاق و پشتکار، حرفه خود را صرف بررسی آنچه برای موفقیت کودکان و بزرگسالان لازم است ، کرده است. او درباره اسطوره شناسی ما در مورد استعداد یا استعداد و تلاش تحقیق کرده است. او علاقه زیادی به کار با دانش آموزان جوان دارد و به آنها یاد می دهد تا از روش های خود برای توسعه شن و ماسه استفاده کنند. کار او برای دانش آموزانی است که با استعداد تلقی می شوند و کسانی که چندان با استعداد محسوب نمی شوند.

او گریت را چنین تعریف می کند: اشتیاق و پشتکار برای اهداف بلند مدت

ما دانش آموزان جوانی نیستیم ، اما کشفیات او به همان اندازه برای ما کاربرد دارد. شما می توانید در هر سنی دانش آموز باشید. پشتکار دارید و می توانید در هر سنی اشتیاق را برطرف کنید.

می توانید به خودتان به عنوان یک استعداد نگاه کنید ، اما بدون تلاش – هیچ تضمینی وجود ندارد که موفق شوید.

تلاش پایدار ، از سوی دیگر – که به صورت متمرکز و مستقیم به کار گرفته می شود – تقریباً همیشه موفقیت را اجتناب ناپذیر می کند.

کلید استفاده از Grit داشتن یک ذهنیت رشد است. تفکر رشد فرض می کند که مغز شما می تواند در هر سنی تکامل یابد و خواهد داشت. می توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید. شما می توانید در آینده به آنچه در گذشته خود به دست نیاورده اید برسید.

اگر حداکثر عضو شوید ، “نمی توان ترفندهای جدیدی را به سگ قدیمی آموزش داد.” من اینجا هستم تا به شما بگویم ، شما در اشتباه هستید.

برای موفقیت با استفاده از Grit به عنوان مناسب برای کاهش وزن و انتخاب شیوه زندگی سالم ، شما با تمایل به تغییر و اعتقاد (هرچند کوچک) به توانایی خود در دستیابی به آن شروع می کنید.

شما نیازی به مدرکی ندارید که قبلاً این کار را انجام داده باشد. حتی لازم نیست بدانید دقیقاً چگونه این کار را انجام دهید. شما با کنجکاوی در زمان حال زندگی می کنید و چشم به آینده خود دارید. تمایل به توسعه اشتیاق به تداوم تلاش های شما کمک می کند.

بسیاری از افراد ، پیر و جوان معتقدند که بالای 60 سالگی به این معنی است که کار تمام شده است. آنها نمی توانند تصور کنند که چرا شما حتی به دنبال یک رویا برای آینده هستید. به همین سادگی می توانید آن را قطع کنید.

من نه.

شرط می بندم نه تو

من می خواهم با بار کامل بیرون بروم! تقویت ، غنی شده و با چیزی برای ارائه.

حتی اگر توانایی های طبیعی ندارم ، می توانم از Grit برای یادگیری از ورزش و پشتکار استفاده کنم. من می دانم که این درست است زیرا من تمام عمر این کار را انجام داده ام. روز به روز سر کار می آمدم. من 4 سال به دانشگاه رفتم. من روز به روز پدر و مادر بودم ، اکنون 29 سال است. من دفاع شخصی و بهداشت روحی را آموختم ، که اکنون روز به روز آن را تمرین می کنم.

گریت یک روان رنجوری جدید در مغز من ایجاد کرده است. گریت شما را به طرف دیگر می برد.

گریت محروم نیست ، اگرچه مواقعی وجود دارد که ممکن است بخواهید در دراز مدت محرومیت از چیزی را انتخاب کنید.

من شما را دعوت می کنم تا در نهایت به پایبندی به شیوه زندگی و رژیم غذایی که انرژی بدن و ذهن را تامین می کند پایبند باشید تا بتوانید زندگی شگفت انگیزی داشته باشید.

من اعتراف می کنم که با افزایش سن ، فکر می کردم دیگر به گریت احتیاج ندارم. راحت تر می شد. شاید می خواستم آن را قطع کنم! مطمئناً بعضی چیزها آسان تر است. دیگران مانند همیشه خواستار.

ایجاد عادات جدید با استفاده از Grit هدیه ای برای همه ما – در هر سنی است.

چگونه می توانم Grit بگیرم و از آن برای کاهش وزن استفاده کنم؟

اگر تعقیب رفاه و چالش های یادگیری مهارت های جدید کاهش وزن بخشی از عشق و علاقه شما به زندگی باشد ، چطور؟ این انگیزه را دارید که زندگی خود را در مراحل کوچک بهبود بخشید و از آن حرفه لذت ببرید اراده برای سلامت مغز مفید است برای ادامه شکست لازم است. این که نتوانید کامل باشید و همچنان عزم راسخ داشته باشید و به سمت سلامتی و رفاه حرکت کنید ، داشتن گریت است.

اگر بر مشکلات خود در زندگی غلبه کرده اید – و چه کسی نتوانسته است. شما بیش از آنچه می دانید Grit دارید. خودتان را کوتاه نفروشید.

آنچه من برای مشتریانم انجام می دهم و اهداف من برای آن است شما در مورد کاهش وزن ، حفظ وزن و کنار گذاشتن کشمکش های احساسی و قضاوت هایی که می توانید در مورد بدن و مغز خود داشته باشید ، وارد خط نهایی می شوید! با بالا رفتن سن بدنم (الحمدلله زیرا انتخاب چیزی نیست که من در حال حاضر می خواهم) من همچنان از همه این ابزارها در زندگی خودم استفاده می کنم.

شماره 1 عادات سلامتی خود را-از جمله کاهش وزن ، ورزش ، رفاه و مراقبت-به عنوان چالش هایی فراتر از مهارت های فعلی خود پرورش دهید.

تغییر در عادات خود را به یک هدف بلند مدت تبدیل کنید ، نه یک راه حل سریع دیگر. تو شکسته نیستی شما در حال یادگیری مهارت های جدید هستید.

شماره 2 لیستی از مهارتهایی که برای افزایش وزن برای آخرین بار نیاز دارید تهیه کنید.

برخی از همراهان مورد نیاز برای رشد:

  • نحوه انتخاب برنامه غذایی و ایجاد رزرو مناسب
  • چگونه خرید و آشپزی را ساده کنیم
  • نحوه استفاده از مجله غذا
  • چگونه برنامه ریزی کنیم
    • آماده سازی و برنامه ریزی هفتگی
    • برنامه ریزی 24 ساعته از قبل
    • برنامه ریزی برای تعطیلات و رویدادهای خاص
  • چگونه می توان احساسات را کنترل کرد و از خوردن احساسی صرف نظر کرد.
  • نحوه ایجاد خودیاری روزانه

شماره 3 برنامه ای برای تمرین هر همراه با تمرکز 100٪ بر بازه زمانی تخمین زده شده تهیه کنید.

تمرکز 100٪ به این معنی است که به خود زمان بدهید تا یاد بگیرید ، تحقیق کنید و تصمیم بگیرید یا بنویسید ، یا آشپزی کنید – هر مهارت که در هر زمان روی آن کار می کنید. برای دریافت بازخورد در مورد پیشرفت خود از یک مربی یا شریک مطالعه که برای کمک به موفقیت اختصاص داده شده است ، کمک بگیرید.

شماره 4 GRIT را با PLAN که شامل موانع و روش ها است توسعه دهید.

هنگام ایجاد برنامه ای برای یادگیری مهارت های جدید ، لیستی از موانع ایجاد کنید که هنگام یادگیری مهارت های جدید با آنها روبرو خواهید شد. از این لیست ، برای اطمینان از موفقیت یک استراتژی ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، اگر از آشپزی متنفر هستید ، این مشکلی است که می خواهید حل کنید. سیاست شما ممکن است ثبت نام برای تحویل غذا و / یا یادگیری نحوه پخت یک دستور العمل ساده باشد. برای تهیه زودپز و آموزش پخت یک پروتئین.

مثال دیگر این است که در مورد یادگیری کنترل احساسات خود صحبت می کنید ، می توانید موقعیت هایی را پیش بینی کنید که همیشه احساسات قوی را برانگیخته و آنها را سازماندهی کرده اند. یا تمرین می کنید که برای یک غذای خاص مشوق ایجاد کنید.

شماره 5 زمانی را برای ارزیابی و بهینه سازی برنامه ورزشی خود برنامه ریزی کنید که مهارت های خود را در هر زمینه افزایش دهید.

یک گزارش ورزشی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد در مورد تمرینات خود بازخورد ایجاد کنید. تصمیم بگیرید که تمرکز 100٪ چگونه به نظر می رسد. چه کار کرد ؛ چه کار نکرد آنچه احساس خوبی دارد و ظاهراً مانعی است که شما از آن آگاه نبودید.

تلاش های هدفمند منجر به یادگیری واقعی می شود. برای تسلط بر این مهارت ها می توانید از Grit استفاده کنید و رسیدن به رویاهایتان اجتناب ناپذیر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دکتر آنجلا داک ورث و آزمایشگاه کاراکتر ، به www.angeladuckworth.com مراجعه کنید. می توانید Grit خود را با مقیاس رتبه بندی خود در اینجا رتبه بندی کنید: http://angeladuckworth.com/grit-scale/

چیزهای بیشتری برای اشتراک گذاری با پادکست خود دارم ، برای کاهش وزن هرگز دیر نیست. می توانید آن را در iTunes ، Stitcher یا هرجایی که به پادکست ها گوش می دهید پیدا کنید.



دیدگاهتان را بنویسید