یک ولورین در کالیفرنیا مشاهده شد. این چیزی است که بعد اتفاق می افتد:


هی تو! تو اونجا!

خدمات پارک ملی


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

خدمات پارک ملی


هی تو! تو اونجا!

خدمات پارک ملی

تصور می شود که او موجودی جوان است که در جستجوی شریک زندگی می کند. قابل ربط!

او کیست؟ در حالی که او نام رسمی داده نشده است، ولورین کالیفرنیا موجودی رمز و راز و دسیسه است.

  • این موجود، که گمان می‌رود یک مرد (و مجرد!) باشد، در اوایل این ماه، پس از مشاهده‌های گزارش شده (اما تایید نشده) متعدد، رسماً شناسایی شد.
  • تنها مشاهده تایید شده دیگر از یک گرگ در حالت طلایی در 100 سال گذشته زمانی بود که محققان یکی از آن ها را در سال 2008، پس از مشاهده آن در نزدیکی دریاچه تاهو و سفر از کوه های راکی، ردیابی کردند.
  • این مشاهده جدید حافظان و دانشمندان و دانشمندان را شوکه و خوشحال کرده است، اتفاقی که دانیل گامونز، زیست شناس حیات وحش در بخش ماهی و حیات وحش کالیفرنیا، آن را “فوق العاده نادر” نامید.
  • هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه این ولورین از کجا آمده است وجود ندارد، اما گامونز می‌گوید که پتانسیلی برای ارتباط بین آخرین سفر ولورین از کوه‌های راکی ​​وجود دارد.
  • به گفته اداره ماهی و حیات وحش کالیفرنیا، این ولوورین در کوه‌های شرقی سیرا نوادا، جنگل ملی اینیو و پارک ملی یوسمیتی مشاهده شد.
  • این ولورین نسبتاً خجالتی از دوربین بوده است. هیو جکمن اما به تازگی عکس جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده است.

چه چیز بزرگی است؟ اون دوستی رو میشناسی که هیچوقت نمیبینی چون همیشه سرش شلوغه؟ تصور کنید آنها به تازگی در مهمانی شما حاضر شده اند. اما 100 سال می گذرد و دوست شما یک پستاندار پشمالو در کوه های کالیفرنیا است و آنها همچنین نمی توانند انگلیسی صحبت کنند یا به مردم نزدیک شوند.

  • در حالی که ولورین ها را می توان در تعدادی از کشورها – و همچنین آلاسکا در ایالات متحده – یافت، آنها در حدود دهه 1920 در ایالت کالیفرنیا منقرض شده بودند. این بدان معناست که اگرچه آنها لزوماً منقرض نشده بودند، اما احتمالاً دیگر در آن منطقه وجود نداشتند.
  • شکار بیش از حد برای پوست ابریشمی آنها در طول قرن 19 و 20 یکی از دلایل آشکارتر است، اما گامونز می گوید هنوز سوالات زیادی در مورد خروج (و بازگشت!) گونه وجود دارد.
  • گامونز گفت: “درک خیلی خوبی از میزان فراوانی ولورین ها در کالیفرنیا وجود ندارد.” بنابراین، در نتیجه، درک واقعاً خوبی از این که چگونه آنها از هر چند فراوانی که احتمالاً حفاری شده بودند، وجود ندارد.»

این دو توله گرگ در باغ وحشی در بلژیک زندگی می کنند.

Benoit Doppagne/BELGA/AFP از طریق Getty Images


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

Benoit Doppagne/BELGA/AFP از طریق Getty Images

در اینجا چیزی است که گامونز در مورد ولورین به ما گفت:

در مورد اینکه آیا ممکن است بیش از یک وجود داشته باشد:

تا آنجا که ما می دانیم به احتمال زیاد یک حیوان وجود دارد. بدیهی است که اثبات منفی بسیار سخت است. بنابراین ممکن است بیش از یک مورد وجود داشته باشد. اما بر اساس نادر بودن مشاهده‌ها در طول 100 سال گذشته، نادر بودن مشاهده‌های تایید شده، اینکه چگونه می‌دانیم که ولورین‌ها قابلیت پراکندگی فوق‌العاده‌ای دارند و می‌توانند مایل‌ها، بسیاری، بسیاری از مایل‌ها را در طول روز حرکت کنند، ما گمان می‌کنیم که فقط وجود دارد. یک حیوان در این زمان ما فرض می کنیم که احتمالاً یک مرد است، اما ما حتی آن را نمی دانیم.

در مورد اینکه چگونه یک حیوان می تواند چنین بازگشتی داشته باشد:

این می تواند از طریق فرآیندهای طبیعی باشد، با حیواناتی که از جمعیت متفاوتی که در حال حاضر وجود دارند پراکنده می شوند و خود به خود می آیند و با ولورین ها مستعمره می شوند، و این برای گونه های مختلف در زمان های مختلف اتفاق می افتد.

کلرادو ممکن است در حال فکر کردن به یک برنامه معرفی مجدد باشد که راه دیگری آشکار است، زیرا می تواند با کمک مردم انجام شود. بنابراین اساساً حیوانات را در مکانی که مازاد قابل برداشت وجود دارد، گرفتن و آوردن آنها به داخل.

در مراحل بعدی با ولورین:

ما به دنبال اسکات هستیم. اگر تشخیصی دریافت کنیم، می دانیم کجاست. این معمولاً تقریباً همیشه در شرایط برفی است که ردیابی را کمی آسان‌تر می‌کند.

بنابراین، اگر بتوانیم آن را ردیابی کنیم، اساساً یک سرنخ داغ در مورد آخرین جایی که دیده شده است، دریافت کنیم، [we can] برخی از مردم را بسیج کنید تا به آنجا بروند و آن را ردیابی کنند … و سپس روش دیگر این است که مکان هایی برای طعمه ایجاد کنیم که در آن سعی می کنیم حیوان را برای بالا رفتن از درخت جذب کنیم و طعمه ای را که برای او تنظیم کرده ایم برداریم. . و در زیر طعمه، برس‌های تمیزکننده اسلحه را قرار می‌دهیم، مانند برس بطری، و این برس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فقط یک مو یا یک مشت مو را از روی حیوان بکشند.

و هنگامی که ما موها را داریم، فولیکول موجود در آن مو می تواند به آزمایشگاه فرستاده شود و آنها می توانند ژنتیک را روی آن انجام دهند و به سؤالاتی مانند این که آیا این مو نر است پاسخ دهند؟ آیا زن است؟ با مقایسه DNA با نمونه‌های جمع‌آوری‌شده در آن مناطق، جمعیت احتمالی منشأ چقدر است. تاثیرش خیلی کمه

بیشتر در مورد محیط زیست می خواهید؟ گوش دادن به این را در نظر بگیرید در مورد چرا آب شدن یخ در قطب جنوب یک مشکل بزرگ برای ساحلی تگزاس است.

حالا که چی؟

  • گامونز نفس خود را حبس نمی کند: “مطمئناً برای گفتن چیزی واقعاً قطعی زود است. مطمئناً این احتمال را افزایش می دهد که [wolverine habitation] ممکن است در اینجا امکان پذیر باشد، اما من فکر می کنم در این مرحله، سوالات بسیار بیشتر از پاسخ های موجود است.”
  • گامونز می گوید این احتمال وجود دارد که دوباره دیده نشود یا ردیابی نشود. چنین سنگ نورد.

بیشتر بخوانید: