مزایای اضافی اسنپ در حال پایان است. این چیزی است که باید بدانید:


میلیون‌ها خانوار در 32 ایالت و ناحیه کلمبیا در این ماه از مزایای SNAP بسیار کمتری دریافت می‌کنند، زیرا کنگره کمک‌های دوران همه‌گیری را باز می‌کند.

براندون بل/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

براندون بل/گتی ایماژ


میلیون‌ها خانوار در 32 ایالت و ناحیه کلمبیا در این ماه از مزایای SNAP بسیار کمتری دریافت می‌کنند، زیرا کنگره کمک‌های دوران همه‌گیری را باز می‌کند.

براندون بل/گتی ایماژ

در این ماه، حدود 16 میلیون خانوار آمریکایی کاهش شدیدی را در اندازه مزایای خود تحت برنامه کمک تغذیه تکمیلی، که به عنوان SNAP نیز شناخته می‌شود، به عنوان بخشی از کمک‌های فدرال در دوران همه‌گیری دریافت کرده‌اند.

به گفته مرکز تحقیقات و اقدام غذا، یک گروه حمایتی که برای پایان دادن به گرسنگی کار می کند، به طور متوسط، شرکت کنندگان در این ماه حدود 82 دلار کمتر از مزایای اسنپ دریافت خواهند کرد. برخی خانوارها شاهد کاهش 250 دلاری یا بیشتر خواهند بود.

برخی از گروه ها، از جمله FRAC، کاهش قابل توجه مزایا را “صخره گرسنگی” می نامند. دریافت کنندگان در 32 ایالت و ناحیه کلمبیا در این ماه تحت تأثیر قرار گرفته اند.

به گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده که این برنامه را اجرا می کند، بیش از 80 درصد از ذینفعان SNAP خانواده های کارگر، افراد دارای معلولیت یا افراد مسن هستند. حدود دو سوم خانوارهای اسنپ شامل کودکان هستند.

لیندا جونز، یکی از بنیانگذاران یک سازمان غیرانتفاعی توزیع مواد غذایی مستقر در آلاباما، یکی از ایالت هایی که در این ماه تحت تاثیر این تغییر قرار گرفت، گفت که پایان دادن به مزایای اضافی – همراه با افزایش هزینه های غذا – برای بسیاری سخت خواهد بود.

او در مصاحبه ای با گفت: “آنها فقط در حال حاضر پایین آمده اند. آنها چیز زیادی برای شروع ندارند.” “و سپس وقتی چیز دیگری از آنها می گیرید و سپس با افزایش قیمت ها، فقط برای آنها سخت می شود.”

میزان مزایایی که دریافت می‌کنید به سطح قبل از همه‌گیری بازمی‌گردد

تخصیص اضطراری به همه خانوارهای واجد شرایط SNAP اجازه می دهد تا 95 دلار اضافی در ماه یا مبلغی دریافت کنند که مجموع سود آنها را به حداکثر سطح برای اندازه خانوارشان برساند، هر کدام بیشتر باشد.

از این ماه، این مقدار اضافی از بین رفته است.

الن وولینگر، مدیر SNAP برای FRAC، گفت: «مردم به طور متوسط ​​82 دلار کمتر در کارت انتقال مزایای الکترونیکی اسنپ خود برای خرج کردن در فروشگاه مواد غذایی در مقایسه با ماه مارس خواهند داشت.

او گفت که تندترین قطرات به طور نامتناسبی به افراد مسن برخورد می کند. سالمندانی که واجد شرایط حداقل مزایای SNAP هستند، شاهد کاهش مبلغ آنها از 281 دلار در ماه به تنها 23 دلار در ماه مارس خواهند بود.

به طور متوسط، افرادی که واجد شرایط اسنپ هستند، اکنون حدود 6 دلار برای هر نفر در روز دریافت می کنند.

وولینگر گفت: «یک چیزی که ما در مورد گرسنگی می دانیم این است که اگر مردم گرسنه باشند، این واقعیت که دولت فدرال قرار است کمتر در مورد آن کار کند، گرسنگی آنها را پایان نمی دهد.

او توضیح داد که در عوض، هزینه‌ها به ایالت‌ها، دولت‌های محلی، خیریه‌ها و درون خود خانواده‌ها منتقل می‌شوند، زیرا دریافت‌کنندگان برای محاسبه مجدد نحوه خرج کردن درآمد محدود خود تلاش می‌کنند.

“آیا اقلام کمتری با تنوع کمتر می خرند؟ آیا مقادیر کمتری در وعده های غذایی سرو می کنند؟ چه کسی در خانواده گرسنه خواهد ماند؟” او گفت.

کدام ایالت ها تحت تأثیر قرار می گیرند؟

مزایای اضافی در این ماه در 32 ایالت به پایان رسید: آلاباما، کالیفرنیا، کلرادو، کانکتیکات، دلاور، هاوایی، ایلینوی، کانزاس، لوئیزیانا، مین، مریلند، ماساچوست، میشیگان، مینه سوتا، نوادا، نیوهمپشایر، نیوجرسی، نیومکزیکو، نیو یورک، کارولینای شمالی، اوهایو، اوکلاهاما، اورگان، پنسیلوانیا، رود آیلند، تگزاس، یوتا، ورمونت، ویرجینیا، واشنگتن، ویرجینیای غربی و ویسکانسین.

همچنین منطقه کلمبیا، گوام و جزایر ویرجین ایالات متحده تحت تأثیر قرار گرفته اند.

همه ایالت های دیگر قبلاً به مزایای اضافی پایان داده بودند.

ماه گذشته، با نزدیک شدن به پایان افزایش مزایا در دوره همه گیر فدرال، نیوجرسی اولین ایالتی شد که قانون اسنپ را در سال 2023 تصویب کرد: همه ذینفعان در آن ایالت اکنون حداقل 95 دلار در هر ماه مزایای دریافت خواهند کرد، و اگر فدرال دولت تعیین می کند که شما واجد شرایط دریافت مبلغ کمتری هستید، یک مکمل دولتی تفاوت را جبران می کند.

طبق تجزیه و تحلیل موسسه خیریه Pew، قانونگذاران در 27 ایالت دیگر تاکنون قانونی را برای تقویت اسنپ در سال جاری معرفی کرده اند.

سطح واجد شرایط بودن SNAP خود را دوباره بررسی کنید

ولینگر پیشنهاد کرد که پایان مزایای اضافی می تواند زمان خوبی برای بررسی مجدد سطح واجد شرایط بودن شما باشد.

واجد شرایط بودن اسنپ مانند مالیات بر درآمد فدرال است که متقاضیان می توانند هزینه های واجد شرایط را از کل درآمد خود کسر کنند تا بفهمند چه مقدار از مزایای اسنپ واجد شرایط هستند.

در میان هزینه‌های قابل کسر، هزینه‌های پزشکی خاص، یا هزینه‌های مراقبت از کودک یا مراقبت از بزرگسالان ناتوان است، اگر کار می‌کنید، به دنبال کار یا در مدرسه یا آموزش هستید. همچنین می‌توانید از پرداخت‌های حقوقی نفقه فرزند کسر کنید.

بسیاری از مردم همچنین می‌توانند برخی از هزینه‌های مسکن را کسر کنند – اسنپ امکان کسر مسکن از اجاره، پرداخت‌های وام مسکن یا سایر هزینه‌های مسکن را فراهم می‌کند که پس از کسورات دیگر از نصف درآمد خالص شما بیشتر می‌شود. برخی از ایالت ها به گیرندگان این امکان را می دهند که هزینه های مربوط به زندگی در یک پناهگاه بی خانمان را کسر کنند.

حتی اگر هنگام درخواست اولیه برای اسنپ همه اینها را در نظر گرفته باشید، اکنون می تواند زمان خوبی برای ارزیابی مجدد این هزینه ها باشد زیرا تورم قیمت بسیاری از خدمات را در دو سال گذشته افزایش داده است.

وولینگر گفت: «این نمی‌تواند کل صخره را جبران کند، اما می‌تواند در اندازه بریدگی که خانوارها تجربه می‌کنند، تفاوت ایجاد کند.

برنامه های دیگر را برای کمک کاوش کنید

علاوه بر اسنپ، دولت ایالات متحده بیش از ده ها برنامه کمک تغذیه دیگر دارد.

کودکان تا سن 5 سالگی و زنان باردار یا پس از زایمان می توانند واجد شرایط WIC، برنامه تغذیه مکمل ویژه برای زنان، نوزادان و کودکان باشند. ببین اینجا واجد شرایط هستی یا نه

افراد کم درآمدی که حداقل 60 سال سن دارند، ممکن است واجد شرایط برنامه هایی باشند که برای سالمندان هدف قرار می گیرد، از جمله برنامه تغذیه بازار کشاورزان سالمند، که کوپن هایی برای محصولات تازه در بازارهای کشاورزان ارائه می دهد.

بسیاری از مدارس در طول همه گیری همه گیر، به همه دانش آموزان وعده های غذایی رایگان ارائه می کردند و در بسیاری از ایالت ها پاییز گذشته به پایان رسید. کودکان خانواده های اسنپ به طور خودکار واجد شرایط ناهار رایگان در مدرسه و اغلب صبحانه نیز هستند. برای اطلاعات بیشتر با مدرسه فرزندتان تماس بگیرید.

سازمان های غیر انتفاعی نیز کمک هایی را ارائه می دهند. به دنبال برنامه هایی مانند Double Up Food Bucks باشید که ارزش پرداخت EBT را هنگام خرید میوه و سبزیجات تازه در 1300 بازار خواربارفروش و کشاورز در 30 ایالت دو برابر می کند.

برخی به گفتند، حتی در حالی که بانک‌های مواد غذایی با افزایش هزینه غذا و کاهش کمک‌های مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، بسیاری برای این تغییر در SNAP آماده شده بودند.

بروک نوبائر، بنیانگذار The Just One Project، یک بانک مواد غذایی مستقر در نوادا، در مصاحبه با گفت: “ما شاهد افزایش بزرگی خواهیم بود. ما انتظار داریم به 15٪ بیشتر مردم خدمات ارائه دهیم.” “و ما با آغوش باز از آنها استقبال می کنیم.”

Feeding America، یک شبکه سراسری از بانک های مواد غذایی و انبارهای مواد غذایی، یک ابزار آنلاین دارد که می تواند به شما در پیدا کردن یک بانک غذای محلی کمک کند. و USDA یک «خط گرسنگی» راه‌اندازی می‌کند که تماس‌گیرندگان را با «ارائه‌دهندگان غذای اضطراری در جامعه، برنامه‌های کمک‌های دولتی و خدمات اجتماعی مختلف» مرتبط می‌کند: انگلیسی‌زبان‌ها باید 1-866-3-HUNGRY را شماره‌گیری کنند، و اسپانیایی‌زبان‌ها می‌توانند 1- را شماره‌گیری کنند. 877-8-HAMBRE.