قضات دیوان عالی، منهای توماس، و آلیتو، گزارش های افشای مالی را ارسال می کنند:


از 9 قاضی دیوان عالی ایالات متحده، تنها قاضی کلارنس توماس (نصب دوم از چپ) و قاضی ساموئل آلیتو (نفر چهارم از چپ) افشای مالی خود را ارائه نکردند. آنها درخواست تمدید کردند – و به آنها اعطا شد.

اولیویه دولیری / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اولیویه دولیری / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


از 9 قاضی دیوان عالی ایالات متحده، تنها قاضی کلارنس توماس (نصب دوم از چپ) و قاضی ساموئل آلیتو (نفر چهارم از چپ) افشای مالی خود را ارائه نکردند. آنها درخواست تمدید کردند – و به آنها اعطا شد.

اولیویه دولیری / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

قضات دیوان عالی ایالات متحده گزارش های افشای مالی خود را برای سال 2022 تحت قانون اخلاق در دولت روز چهارشنبه منتشر کردند، اما قاضی کلارنس توماس و ساموئل آلیتو درخواست تمدید کردند – و با آنها موافقت شد. هفت قاضی دیگر موفق شدند ضرب الاجل را تعیین کنند.

فرم افشای توماس مشتاقانه در پی گزارش‌های خبری مبنی بر مستندی از سفرهای لوکس پیش از این افشا نشده به ارزش صدها هزار دلار توسط مگادانر جمهوری‌خواه، هارلن کرو، و همچنین سایر هدایا و معاملات املاک و مستغلات با کرو، انتظار می‌رفت.

اما هیچ‌کدام از اینها در روز چهارشنبه منتشر نشد، و همچنین هیچ اطلاعات مالی از سوی عدالت آلیتو، که در سال‌های گذشته تنها قاضی صاحب سهام مختلف بود، برخلاف صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک حرفه‌ای، ارائه نشد.

در مورد هفت قاضی که ضرب الاجل را تعیین کردند، همگی از راه هایی استفاده کردند که بر اساس قانون اخلاق در دولت، درآمدهای خارجی را به درآمد خود اضافه کردند. اما تنها یکی، قاضی کتنجی براون جکسون، که ژوئن گذشته به دادگاه پیوست، گزارش داد که هدایایی دریافت کرده است: گل آرایی 1200 دلاری از اپرا وینفری، احتمالاً پس از تأیید جکسون، و یک لباس طراح 6580 دلاری که برای یک لباس به تن کرده بود. ووگ عکاسی مجله

در سال 2022، قاضی ها 274000 دلار در سال درآمد داشتند، به استثنای رئیس دادگاه که 286000 دلار درآمد داشت. اما آنها مجاز به دریافت 30000 دلار برای تدریس هستند. قاضی‌های نیل گورسچ و برت کاوانا این کار را انجام دادند و درآمدی نزدیک به حد نصاب در دانشکده حقوق دانشگاه جورج میسون آنتونین اسکالیا کسب کردند. قاضی امی کونی بارت همین کار را در دانشکده حقوق نوتردام انجام داد.

منشور اخلاقی که در قانون فدرال برای قضات مشخص شده است و قضات متعهد به رعایت آن هستند، همچنین به آنها اجازه می دهد برای کتاب هایی که می نویسند، پول دریافت کنند. قاضی سونیا سوتومایور که از زمان انتصاب به دادگاه در سال 2009 بیش از 3.6 میلیون دلار حق امتیاز کتاب و پیشرفت کسب کرده است، گزارش داد که در سال 2022 مبلغ 149,000 دلار حق امتیاز کتاب به دست آورده است. قاضی گورسوچ که معامله کتاب او پس از پیوستن به دادگاه، در مجموع 910,000 دلار به دست آورده است. 277.51 دلار درآمد نوشتاری در سال 2022 گزارش کرد. جاستیس توماس، که در سال 2003 پیش پرداخت 1.5 میلیون دلاری برای زندگی نامه خود دریافت کرد، از آن زمان تاکنون حق امتیاز یا درآمد دیگری از کتاب را گزارش نکرده است.

برخی از قضات نیز درآمد اجاره ای دارند: قاضی سوتومایور در آپارتمانی که در نیویورک خریده بود و قبل از پیوستن به دادگاه در آن زندگی می کرد. رئیس قاضی رابرتز در خانه های تعطیلات خود در مین و ایرلند و قاضی النا کاگان در یک پارکینگ در واشنگتن دی سی

و پس از آن، البته، درآمد همسر وجود دارد. همسر قاضی رابرتز، جین، که شغل حقوقی خود را برای جلوگیری از تضاد منافع احتمالی زمانی که شوهرش قاضی ارشد شد، رها کرد، به خاطر شغلی که اکنون در استخدام استعدادهای حقوقی انجام می دهد، مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی از منتقدان گفته‌اند که این شغل نیز باعث تعارضات قانونی می‌شود، اگرچه بسیاری از کارشناسان اخلاق با آن مخالف هستند. با این حال، رئیس دادگستری امسال گام دیگری برداشت و در فرم افشای خود توضیح داد که همسرش دارای سهامی در Macrae Inc.، شرکت استخدامی که در آن کار می کند، دارد. رئیس دادگستری نوشت، جین رابرتز وقتی شروع به کار در آن شرکت کرد، سهام شرکت را به دست آورد و در آن زمان ارزش آن بین 100000 تا 250000 دلار بود.

در نهایت، هفت قاضی که روز چهارشنبه فرم‌های افشا را ارسال کردند، هر یک از حدود نیمی از سفرها برای ایراد سخنرانی گزارش کردند که تمام هزینه‌های سفر، گاهی اوقات خارج از کشور، توسط نهاد میزبان پرداخت شده است.