: یک زیردریایی تور تایتانیک در اقیانوس اطلس ناپدید شده است


گارد ساحلی ایالات متحده در بوستون در حال انجام جستجو و نجات برای غواصی گم شده است.

اریک گی / آسوشیتدپرس


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اریک گی / آسوشیتدپرس


گارد ساحلی ایالات متحده در بوستون در حال انجام جستجو و نجات برای غواصی گم شده است.

اریک گی / آسوشیتدپرس

شناور زیردریایی که به دلیل بردن گردشگران به اعماق دریا برای مشاهده لاشه کشتی تایتانیک شناخته شده بود در اقیانوس اطلس ناپدید شد.

گارد ساحلی ایالات متحده در حال همکاری با گارد ساحلی و نیروهای مسلح کانادا برای جستجوی کشتی 21 فوتی است که ارتباط خود را با مرکز کنترل خود قطع کرده است.

گارد ساحلی شمال شرق آمریکا در این باره نوشت: “خدمه 5 نفره صبح یکشنبه غوطه ور شدند و خدمه پرینس قطبی تقریباً 1 ساعت و 45 دقیقه پس از شیرجه کشتی با آنها از دست دادند.” توییتر.

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه، دریاسالار جان ماگر از گارد ساحلی ایالات متحده گفت که تیم های جستجو و نجات از هواپیما برای اسکن اقیانوس و همچنین دستگاه های سونار برای تشخیص صداهای احتمالی زیر آب که از زیردریایی می آید استفاده می کنند.

Mauger هویت افراد حاضر در هواپیما را فاش نکرد اما تأیید کرد که مقامات در حال بررسی خانواده مسافران هستند.

کشتی گم شده متعلق به OceanGate است، شرکتی مستقر در ایالت واشنگتن که سفرهای زیر آب را برای کشف بقایای کشتی غرق شده از بستر دریا ارائه می دهد.

این شرکت در یک گزارش گفت: “ما در حال بررسی و بسیج همه گزینه ها برای بازگرداندن ایمن خدمه هستیم.” بیانیه.

طبق وب‌سایت این شرکت از طریق Wayback Machine، کشتی‌های آن «به برخی از لوازم اولیه پزشکی اورژانس و 96 ساعت پشتیبانی زندگی مجهز هستند». طبق گفته OceanGate بازگشت به سطح از بستر دریا تقریباً 2.5 ساعت طول می کشد.

اداره ملی اقیانوسی و جوی به گفت که از غوطه ور گم شده نیز آگاه است و از نزدیک وضعیت را زیر نظر دارد.

تور اعماق دریا این شرکت حدود هشت روز طول می کشد و برای هر نفر 250000 دلار هزینه دارد. طبق وب سایت این شرکت، کاوشگران از سنت جان در نیوفاندلند، کانادا، 380 مایل دور از ساحل و 2.3 مایل زیر سطح سفر می کنند.

این شرکت در سال‌های اخیر برای سفرهای خود به کشتی تایتانیک محبوبیت پیدا کرد و اخیراً این گروه اولین اسکن دیجیتالی کامل کشتی غرق شده را ایجاد کرد.

اولین باری نیست که یک زیردریایی OceanGate گم می شود

به گفته دیوید پوگ، یکی از خبرنگاران، این اولین بار نیست که یک زیردریایی OceanGate گم می شود. صبح یکشنبه سی بی اس.

پوگ که تابستان گذشته در یک سفر OceanGate برای دیدن کشتی تایتانیک سفر کرد، به یاد می‌آورد که اتاق کنترل به دلیل مشکلات فنی تقریباً به مدت سه ساعت نتوانست به شناور کمک کند تا خط کشتی شکسته را پیدا کند.

پوگ به گفت: «تفاوت امسال این است که به نظر می رسد ارتباط آنها با کشتی قطع شده است. آنها حتی نمی توانند به زیر زمین برسند و این واقعا ترسناک است.

به گفته پوگ، پیمایش در اعماق دریا دشوار است زیرا هیچ سیگنال GPS یا سیگنال های رادیویی در زیر آب وجود ندارد. شناور متکی به جهات ارسال شده توسط مرکز کنترل است.

پوگ می‌گوید: «همه این شناورها به نوعی ژانکی بوده‌اند.

وی افزود: عواملی مانند آب و هوای بد و مسائل مکانیکی می تواند مانع از برگزاری این سفر شود. به گفته پوگ، با وجود قیمت گران، این کشتی‌ها به ندرت به کشتی تایتانیک می‌رسند.