پرواز یونایتد ایرلاینز از هاوایی تا 800 فوتی اقیانوس آرام: NPR


یک تاکسی هواپیمای United Airlines در فرودگاه بین المللی نیوآرک در نیوجرسی در 11 ژانویه.

کنا بتانکور/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

کنا بتانکور/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


یک تاکسی هواپیمای United Airlines در فرودگاه بین المللی نیوآرک در نیوجرسی در 11 ژانویه.

کنا بتانکور/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

یک پرواز خطوط هوایی یونایتد که اواخر سال گذشته از جزیره مائویی هاوایی برخاسته بود، اندکی پس از برخاستن، شیرجه‌ای شیب‌دار انجام داد و قبل از اینکه دوباره ارتفاع را به دست آورد، به 800 فوتی اقیانوس آرام رسید.

این حادثه دلخراش اولین بار روز یکشنبه توسط جریان هوا، سایت خبری هوانوردی.

وب سایت گزارش داد، در 18 دسامبر، پرواز 1722 خطوط هوایی یونایتد فرودگاه کاهولوی را به مقصد سانفرانسیسکو ترک کرد و به ارتفاع 2200 فوتی رسید، قبل از تجربه یک فرود شدید که هواپیما را تنها 775 فوت بالاتر از آب قرار داد.

هواپیما توانست به سرعت ارتفاع را به دست آورد و در نهایت سفر خود را به کالیفرنیا به پایان رساند. این حادثه حدود 45 ثانیه به طول انجامید.

راد ویلیامز دوم مسافر به سی‌بی‌اس نیوز گفت: «تعدادی فریاد در هواپیما شنیده شد. همه می‌دانستند که چیزی غیرعادی است یا حداقل عادی نیست.»

جاش فرید، سخنگوی خطوط هوایی یونایتد، در ایمیلی به NPR گفت که خلبانان پس از فرود در سانفرانسیسکو، گزارش ایمنی را ارسال کردند.

این دو خلبان که با هم تقریباً 25000 ساعت تجربه پرواز دارند، اکنون پس از تحقیقات مربوط به شرکت هواپیمایی، آموزش های بیشتری دریافت می کنند. اداره هوانوردی فدرال و انجمن خلبانان خطوط هوایی، اتحادیه خلبانان. خلبانان معمولاً به حداقل 1500 ساعت پرواز نیاز دارند تا به عنوان افسر اول در خطوط هوایی تجاری گواهینامه بگیرند.

یونایتد اعلام کرد هیچ آسیبی در این حادثه وجود نداشته است. فرید گفت: «ایمنی همچنان بالاترین اولویت ماست.

مشخص نیست چه چیزی باعث این افت شده است. یونایتد گفت جریان هوا که این حادثه به هیچ مشکلی در هواپیما مربوط نمی شود. این نشریه گزارش داد که در آن روز ابر و باران شدید در مائوئی وجود داشت.

FAA در بیانیه ای تایید کرد که خدمه پرواز United Airlines داوطلبانه این حادثه را به آژانس گزارش کرده است. FAA گفت که این حادثه را بررسی کرده و “اقدامات مناسب” را انجام داده است، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرده است.

هیئت ملی ایمنی حمل و نقل، که سوانح هوانوردی غیرنظامی را بررسی می کند، گفت که در حال جمع آوری اطلاعات در مورد این حادثه است اما تحقیقاتی را آغاز نکرده است.