قطع برق در جنوب ایالات متحده ادامه دارد زیرا موج گرما تگزاس را فرا گرفته است:


خیابان فارست، در محله ساوث هایلند، به جز چراغ‌های خیابان در ساعات اولیه روز شنبه، ۱۷ ژوئن ۲۰۲۳، در پی طوفان، در شروپورت، لا، تاریک است.

هنریتا وایلدسمیت/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

هنریتا وایلدسمیت/AP


خیابان فارست، در محله ساوث هایلند، به جز چراغ‌های خیابان در ساعات اولیه روز شنبه، ۱۷ ژوئن ۲۰۲۳، در پی طوفان، در شروپورت، لا، تاریک است.

هنریتا وایلدسمیت/AP

آستین، تگزاس – بیش از 300,000 مشتری در جنوب ایالات متحده روز دوشنبه به دنبال طوفان های مخرب آخر هفته بدون برق ماندند و ساکنان را مجبور به جستجوی امداد کردند زیرا دمای شدید هوا همچنان منطقه را سوزانده است.

مقامات گفتند که حداقل یک نفر در اوکلاهاما به دلیل قطعی طولانی مدت جان خود را از دست داده است.

به گفته سرویس ملی هواشناسی، اکثر قطعی ها در اوکلاهما بود، جایی که طوفان های شدید شنبه شب بادهایی با سرعت 80 مایل در ساعت در اطراف تولسا داشت. امی براون، سخنگوی شرکت خدمات عمومی اوکلاهاما، گفت که حدود 165000 مشتری در سراسر شهر روز دوشنبه هنوز برق نداشتند زیرا خدمه تلاش کردند تا بیش از 700 تیر شکسته و سیم های قطع شده را تعمیر کنند.

GT Bynum شهردار تولسا در یک کنفرانس خبری در شهر گفت: یک نفر که از ماسک تنفسی استفاده می کرد به دلیل قطع برق جان خود را از دست داد.

ارائه دهندگان برق هشدار دادند که برخی از قطعی ها ممکن است تا پایان هفته برطرف نشوند و باینوم از ساکنان خواست تا خانواده و همسایگانی را که به تجهیزات پزشکی الکترونیکی وابسته هستند در نظر داشته باشند.

او گفت: لطفاً آنها را بررسی کنید.

به گزارش PowerOutage.us، در مجموع، اوکلاهاما، تگزاس و لوئیزیانا تا بعد از ظهر دوشنبه بیش از 300000 مشتری بدون برق داشتند.

در لوئیزیانا، مقامات روز دوشنبه نزدیک به دوجین دفاتر ایالتی را به دلیل خطرات آب و هوا تعطیل کردند. علاوه بر این قطعی ها، موج گرما ادامه یافت و دمای خطرناک سه رقمی را به تگزاس رساند و برخی از مناطق این ایالت تحت هشدارهای گرمای بیش از حد قرار گرفتند که قرار بود حداقل تا روز چهارشنبه ادامه داشته باشد.

لی جانسون، یکی از ساکنان مونت ورنون، تگزاس، به ایستگاه تلویزیونی دالاس KXAS گفت: «این غیرقابل تحمل است. حدود سه روز بود که قدرت نداشت.

“این وحشتناک بود زیرا شاخص گرما آنقدر بد بوده است که به معنای واقعی کلمه مجبوریم در حمام های سرد بنشینیم تا خودمان را خنک کنیم. حیوانات ما نیز باید آنها را در وان حمام بچسبانیم تا خودمان را خنک کنیم. آنها را از سکته گرما دور نگه دارید، این خیلی بد بوده است.”

حدود 4000 مشتری همچنان در شهر پریتون تگزاس پس از طوفان ویرانگر در هفته گذشته منتظر بازگشت برق بودند.

به گزارش WLBT-TV، قطع برق به می سی سی پی نیز کشیده شد، جایی که برخی از مردم پس از اینکه برق داروخانه ها و خواربار فروشی ها را مجبور به تعطیلی کرد، در تهیه دارو با مشکل مواجه شدند. در حالی که خدمه در تلاش برای بازگرداندن برق در می سی سی پی بودند، طوفان های متعددی در طول شب تا دوشنبه سراسر این ایالت را درنوردید که یک کشته و نزدیک به ده ها زخمی برجای گذاشت.