«پس فکر می‌کنی می‌توانی برقصی» داور جدید جوجو سیوا را به جای نایجل لیثگو استخدام کرد:


جوجو سیوا، تازه منصوب شده پس فکر میکنی می تونی برقصی داور، در مراسم جوایز موسیقی آمریکا در 21 نوامبر 2021 در لس آنجلس تصویر شده است.

جردن اشتراوس/اینویژن/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جردن اشتراوس/اینویژن/AP


جوجو سیوا، تازه منصوب شده پس فکر میکنی می تونی برقصی داور، در مراسم جوایز موسیقی آمریکا در 21 نوامبر 2021 در لس آنجلس تصویر شده است.

جردن اشتراوس/اینویژن/AP

جوجو سیوا جایگزین نایجل لیثگو به عنوان قاضی در سریال رقص تلویزیونی واقعی خواهد شد پس فکر میکنی می تونی برقصی.

فاکس اعلام کرد که این شخصیت 20 ساله تلویزیونی و رسانه های اجتماعی با پخش فصل 18 در 4 مارس به مجریان مشترک آلیسون هولکر و ماکسیم چمرکوفسکی خواهد پیوست، پس از تصمیم لیثگو برای کناره گیری با دو شکایت تجاوز جنسی.

این تهیه کننده و طراح رقص 74 ساله متهم به تجاوز به مجری معروف خود، شخصیت تلویزیونی، بازیگر و خواننده پائولا عبدل است که در پایان سال گذشته شکایتی را علیه Lythgoe ارائه کرد. دو زن دیگر، شرکت کنندگان سابق در برنامه تلویزیونی واقعیت همه دختر آمریکایی، بلافاصله پس از آن یک شکایت تجاوز جنسی جداگانه علیه Lythgoe راه اندازی کرد.

Lythgoe این اتهامات را رد کرده است.

“من به تهیه کنندگان اطلاع داده ام پس فکر میکنی می تونی برقصی Lythgoe در بیانیه ای که در 6 ژانویه با به اشتراک گذاشته شد، در مورد تصمیم من برای عقب نشینی از شرکت در سریال امسال گفت. و اینجاست که تمرکز آن باید باقی بماند. در این بین، من خودم را وقف پاک کردن نام و احیای آبروی خود می کنم.»

تهیه‌کنندگان نمایش – فاکس، 19 اینترتینمنت و دیک کلارک پروداکشنز – نیز در آن زمان بیانیه‌ای در مورد تصمیم خود برای پیشبرد بدون Lythgoe به اشتراک گذاشتند، “تا اطمینان حاصل شود که نمایش به شرکت‌کنندگان متعهد باقی می‌ماند، که برای فرصت رقابت بسیار سخت کار کرده‌اند. روی صحنه ما.”

سیوا که در اوماها، نب، متولد شد، کار خود را در سریال Lifetime آغاز کرد مادران رقص در سال 2015. او به کار با نیکلودئون ادامه داد و برای ویدیوهای مربوط به زندگی روزمره خود در یوتیوب دنبال کنندگانی ایجاد کرد. سیوا در فصل 30 ظاهر شد رقصیدن با ستاره ها در سال 2021، به عنوان اولین کسی که با یک شریک همجنس رقصید، تیتر اخبار شد.

حضور قبلی سیوا به عنوان داور در آخرین فصل از پس فکر میکنی می تونی برقصی طرفداران این برنامه را در مورد خبر انتصاب او برای فصل آینده تقسیم کرده است.

یکی از افراد در کانال های اینستاگرام فاکس با اعلام شغل جدید سیوا نوشت: “این برنامه را برای من خراب می کند. وقتی او در فصل گذشته بود سعی کردم تماشا کنم. خیلی آزاردهنده و با صدای بلند. اکنون نمی خواهم تماشا کنم.” یکی دیگر نوشت: “از اینکه چقدر او در قضاوت خوب بود شگفت زده شدم. جوجو صدای بلندی دارد، اما او واقعاً چیزهای خود را می داند. و نظرات تکنیکی او در بیشتر موارد درست است. به او استراحت دهید.”