مدیر عامل Peloton در میان اخراج های بیشتر: استعفا می دهد


پلوتون پس از رونق همه گیر خود، در تلاش بود تا بفهمد چگونه فراتر از فروش تجهیزات بدنسازی لوکس رشد کند.

ازرا شاو/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

ازرا شاو/گتی ایماژ


پلوتون پس از رونق همه گیر خود، در تلاش بود تا بفهمد چگونه فراتر از فروش تجهیزات بدنسازی لوکس رشد کند.

ازرا شاو/گتی ایماژ

در Peloton déja vu، این شرکت تجهیزات تناسب اندام 400 شغل را تعدیل می کند و به دنبال یک مدیر عامل جدید است، زیرا در تلاش برای شکل دادن به یک مدل تجاری فراتر از فروش دوچرخه های ثابت گران قیمت است.

تنها دو سال پیش، پلوتن، جان فولی، بنیانگذار خود را در صندلی مدیر عامل، با بری مک کارتی، که قبلاً از نتفلیکس و اسپاتیفای بود، جایگزین کرد. این تغییر شامل اخراج 2800 کارمند یا حدود یک پنجم آنها و به دنبال آن دوره های دیگر کاهش مشاغل بود.

روز پنجشنبه، پلوتن بار دیگر اخراج کارکنان خود را اعلام کرد – این بار 15 درصد از نیروی کار خود، یا حدود 400 موقعیت. به تعطیلی نمایشگاه های فیزیکی ادامه خواهد داد. و حالا نوبت مک کارتی است که کناره گیری کند. جستجوی مدیر عامل دیگری از نو شروع می شود.

مک کارتی روز پنجشنبه نوشت: «من یک بار چرخش را به عنوان یک ورزش تماس کامل توصیف کردم؛ از نظر فکری چالش برانگیز، از نظر عاطفی خسته کننده، از نظر فیزیکی خسته کننده و همه چیز مصرف کننده. از جایی که امروز نشسته‌ام، این تقریباً تجربیات من در این دو سال گذشته را خلاصه می‌کند.»

او درباره این اخراج ها گفت که پلوتن “به سادگی راهی برای تطبیق هزینه های خود با درآمد خود ندارد.”

کاهش هزینه ها زمانی اتفاق می افتد که پلوتن تلاش می کند از دست دادن پول خودداری کند و هویت خود را به عنوان فروشنده تجهیزات بدنسازی لوکس پشت سر بگذارد. در زمان مک کارتی، با تخصص خود در اشتراک، پلتون سعی کرده است بیشتر بر سلامت شرکت تمرکز کند، گزینه عضویت رایگان در برنامه را حذف کرده و با شرکت هایی مانند هتل های Lululemon و Hyatt معامله کرده است.

مک کارتی گفت پلوتن توانست معیار مالی کلیدی جریان نقدی آزاد را بهبود بخشد. اما انقلاب اشتراک اتفاق نیفتاد.

ارزش سهام پلوتون از زمان رونق دوران همه‌گیری، زمانی که قرنطینه باعث شد مردم دوچرخه‌های ثابت 2000 دلاری پلوتن را به‌علاوه یک هزینه ماهانه برای کلاس‌های پخش ویدئویی هدر دهند، بیش از 90 درصد کاهش یافته است. هنگامی که مردم به سالن های بدنسازی و استودیوهای تناسب اندام خود بازگشتند، تجهیزات Peloton گرد و غبار جمع شد.

سپس یک سری بحران های ایمنی پیش آمد. پلوتون با مقامات فدرال بر سر فراخوان نهایی تردمیل ها درگیر شد. آنها باعث ده ها حادثه از جمله مرگ یک کودک 6 ساله شده بودند. رسیدگی پلتون به همه اینها منجر به جریمه 19 میلیون دلاری شد. سال گذشته، این شرکت نزدیک به 2.2 میلیون دوچرخه را نیز فراخوان کرد.

فروش Peloton همچنان در سرتاسر نوسانات ادامه داشت. اکنون، این شرکت به ضرب الاجل برای بازپرداخت بیش از یک میلیارد دلار بدهی نزدیک شده است. مدیران اجرایی روی طرح تجدید ساختار جدید حساب می کنند تا هزینه ها را تا پایان سال مالی 2025 بیش از 200 میلیون دلار کاهش دهد.

مک کارتی تا پایان سال مشاور پلتون خواهد بود.