هر اسلم دانک مک‌کلانگ NBA را تماشا کنید، که به گفته شاک مسابقه را نجات داد: NPR


مک مک‌کلانگ در طول مسابقه اسلم دانک AT&T به عنوان بخشی از آخر هفته ستاره‌های NBA 2023 در روز شنبه، توپ را غرق می‌کند.

ایوان یو/NBAE از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

ایوان یو/NBAE از طریق گتی ایماژ


مک مک‌کلانگ در طول مسابقه اسلم دانک AT&T به عنوان بخشی از آخر هفته ستاره‌های NBA 2023 در روز شنبه، توپ را غرق می‌کند.

ایوان یو/NBAE از طریق گتی ایماژ

به یک سری جدید NPR خوش آمدید که در آن افراد و چیزهایی را که سرفصل خبرها هستند – و داستان های پشت سر آنها را مورد توجه قرار می دهیم.

در یک نقطه معین از شنبه شب، نمی توانید احساس بدی نسبت به Trey Murphy III نداشته باشید.

فوروارد کوچک نیواورلئان حرکات بسیار چشمگیری در آستین خود برای بازی ستاره های NBA در روز شنبه انجام داد – اما مک مک کلانگ آنقدر سخت بود که نمی توان آن را دنبال کرد.

پوینت گارد تازه نفس 76ers (که همین هفته از لیگ G دعوت شد) ستاره بی چون و چرای شب بود. در هر دور مسابقه دانک در سالت لیک سیتی، مک‌کلانگ فریم 6’2 اینچی خود را با شکوفایی به تور رساند.

اکنون صحبت هایی وجود دارد که او رقابتی را که در حال از بین رفتن بود، نجات داده است.

او کیست؟ انبوهی از افراد مشهور بسکتبال به سرعت به خدمه تبلیغاتی او در حاشیه تبدیل شدند و با تلفن های حمایت شده از او فیلم گرفتند و تقریباً چند بار بچه های خود را رها کردند. برای طرفدارانی که از قبل تثبیت شده بود، مسابقه دانک به دنیا چیزی را که سال‌ها می‌دانستند، گفت.

  • مک‌کلانگ یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های یوتیوب است که تا پایان دوره‌های برجسته دبیرستان برمی‌گردد. “میکس تیپ سال آخر” او بیش از سه میلیون بازدید دارد.
  • او برای ادای احترام به زادگاهش گیت سیتی، ویرجینیا (و طرفدارانی که از آن زمان به او علاقه داشتند)، پیراهن دبیرستان خود را برای دانک آخر به تن کرد.
  • او در کالج به مدت دو سال برای جورج تاون بازی کرد و سپس به تگزاس تک منتقل شد.
  • او در سال 2021 بدون درافت رفت و به لیگ تابستانی لیکرز پیوست و پس از آن با این تیم قرارداد امضا کرد.
  • او سال بعد برای یک قرارداد کوتاه به شیکاگو بولز نقل مکان کرد و در نهایت در لیگ NBA G با شعبه بولز، شهر ویندی، به پایان رسید. هنگامی که امسال به مسابقه دانک دعوت شد، او در فصل 2022-23 بخشی از کت آبی دلاور بود و او را به اولین بازیکن لیگ جی تبدیل کرد که در آن شرکت کرد.

چه چیز بزرگی است؟ این یک تقویت بسیار مورد نیاز برای مک‌کلانگ است که در دو سال فقط دو بازی NBA انجام داده است – یکی برای بولز و دیگری برای لیکرز – و در مجموع سه سبد به ثمر رسانده است.

  • همچنین این یک لحظه بزرگ برای خود مسابقه است، که بسیاری از طرفداران می گویند که از مد افتاده است زیرا بزرگترین ستاره های NBA دیگر در آن شرکت نکردند.
  • جدا از وضعیت بنچوارمرتر، شاهکارهای واقعی مک‌کلانگ که او در روز شنبه انجام داد، معاملات بزرگی بودند.
  • او دو دوست را بلند کرد، روی هر دوی آنها اوج گرفت تا توپ را بگیرد، ضربه ای به تخته پشتی زد و سپس به سمت عقب فرو رفت. سپس یک جهش تمیز روی سر یک مرد بالغ با کلاچ کامل. و با دانک 540 درجه ای تقریبا غیرممکن که یک و نیم چرخش در هوا است به پایان رسید.
  • هیچ کس نمی تواند مرا متقاعد کند که این مرد درس باله نخوانده است. اگر دوشنبه نبود، یک جناس می‌کردم.
  • خوب، من آن را انجام می دهم: مک کلانگ واقعاً سطح را بالا برد.
  • 19 از 20 امتیاز داور 50 کامل بود.

https://www.youtube.com/watch?v=er9AXm8zwlM

تجلیل از “شخصیت اصلی” به هر کسی که به Shaq Cam فکر کرد تعلق می گیرد

یوتیوب

مردم چه می گویند؟

  • “انسان یک پدیده ویروسی در دبیرستان HOH بود، هنوز هم راه خود را به لیگ ادامه می دهد، اما اجازه دهید سریع آن جایزه مسابقه دانک را دریافت کنید و آن را به زندگی برگردانید!!! #macmclung غیرواقعی.” – استف کوری
  • او توجه جامعه بسکتبالی را به خود جلب کرد که در حال از دست دادن ایمانشان بود که مسابقات دانک های قدیمی – مانند سال های وینس کارتر و نمایش های زک لاوین – هرگز باز خواهند گشت. در مورد کیفیت رو به نزول مسابقه دانک، با مردم تعجب می کنند که آیا NBA شروع به درخواست ستاره های برتر برای شرکت خواهد کرد یا خیر. – کوین رینولد، تریبون دریاچه نمک
  • او قطعا مسابقه دانک را نجات داد. – شکیل اونیل

مک‌کلانگ واکنش‌های بزرگی را در دادگاه به دست آورد.

جو مورفی/NBAE از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جو مورفی/NBAE از طریق گتی ایماژ

حالا که چی؟ یک شب این جوان 24 ساله را از یک ستاره یوتیوب به یک نام آشنا تبدیل کرد. اینترنت هنوز در حال نقاهت از این نمایش و “مک مک کلور کیست؟” نوشتن تا حداقل چند روز ادامه خواهد داشت.

  • برنده شدن در مسابقه دانک مدتهاست که به عنوان یک مهمانی مقدماتی برای استعدادهای کمتر شناخته شده و آینده دار عمل کرده است. همه از کوبی برایانت گرفته تا وینس کارتر، بلیک گریفین، جاش اسمیت و اندرو ایگودالا مدعی این جایزه شده اند.
  • اسپاد وب، قهرمان سابق دانک و در حال حاضر رئیس عملیات بسکتبال تیم لیگ NBA G تگزاس لجندز، به NPR گفت که این هیاهو در کل برای بازیکنان G League واقعا هیجان انگیز است و او آینده ای برای McClung می بیند. وب به NPR گفت: “خوشحالم که او برنده شد. من در لیگ G کار می کنم، این موضوع خیلی روی ما تاثیر می گذارد.” “اما من به شما می گویم، مرد، پسر می تواند بازی کند. سطح انرژی او – فکر می کنم جایی برای او وجود دارد.”
  • زمان نشان خواهد داد که آیا این درها را برای زمان بازی واقعی تر باز کرده است. اما در حال حاضر، دعوت به مسابقه دانک 2024 یک چیز مطمئن به نظر می رسد.

بیشتر بدانید: