بوتیجیگ خواستار قوانین ایمنی قوی تر راه آهن پس از فاجعه فلسطین شرقی است: NPR


وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، در 31 ژانویه در شهر نیویورک تصویر شده است. او از کنگره می خواهد که به DOT ​​توانایی بیشتری برای عمل بدهد.

مایکل ام سانتیاگو/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مایکل ام سانتیاگو/گتی ایماژ


وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، در 31 ژانویه در شهر نیویورک تصویر شده است. او از کنگره می خواهد که به DOT ​​توانایی بیشتری برای عمل بدهد.

مایکل ام سانتیاگو/گتی ایماژ

پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل می گوید که در حال انجام اقداماتی برای اعمال مقررات قوی تر برای قطارهای باری که مواد شیمیایی سمی را حمل می کنند، مانند قطاری که در اوایل ماه جاری در نزدیکی شرق فلسطین، اوهایو از ریل خارج شد و در شعله های آتش منفجر شد و هزاران نفر را مجبور به تخلیه خانه های خود کرد و محیط زیست را افزایش داد. و نگرانی های سلامتی

او همچنین از کنگره می‌خواهد که دست‌های آژانس را در رابطه با قوانینی که توانایی وزارت حمل‌ونقل برای اجرای برخی قوانین ایمنی و پاسخگویی را تضعیف می‌کند، «باز کند».

بوتیجیگ صنعت ریلی را به استفاده از “مقاومت شدید” در برابر افزایش اقدامات ایمنی متهم کرد که به گفته او تلاش‌ها برای تقویت واگن‌های مخزن و الزام سیستم ترمز بهتر در قطارهایی که سوخت‌های فرار، مواد شیمیایی و سایر مواد سمی را حمل می‌کنند، ناکام گذاشته است.

بوتیگیگ روز دوشنبه گفت: «سود و مصلحت هرگز نباید از امنیت مردم آمریکا بیشتر باشد». ما در USDOT هر کاری که در توان داریم برای بهبود ایمنی ریلی انجام می دهیم، و اصرار داریم که صنعت ریلی نیز همین کار را انجام دهد – در حالی که از کنگره دعوت می کنیم تا با ما همکاری کند تا سطح را بالا ببریم.

حامیان ایمنی می گویند که بوتیجیگ در واکنش به فاجعه راه آهن کند بوده است و DOT در دو سالی که او در دفتر کار کرده است در اتخاذ مقررات جدید ایمنی راه آهن کند بوده است. Buttigieg سعی کرد تقصیر را به گردن صنعت بیندازد و پیشنهاد کرد که لابی سنگین آن باعث شد کنگره توانایی DOT را برای عمل محدود کند.

جمهوری خواهان، به ویژه، واکنش بوتیگیگ به این فاجعه را بی مورد خوانده اند.

Buttigieg خودروهای تانک جدیدتر، ترمزهای بهتر و جریمه های بالاتر می خواهد

این عکس که با هواپیمای بدون سرنشین گرفته شده است، بخش‌هایی از قطار باری نورفولک جنوبی را نشان می‌دهد که در تاریخ 3 فوریه در شرق فلسطین، اوهایو از ریل خارج شد، همچنان در 4 فوریه در آتش بودند.

Gene J. Puskar/AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

Gene J. Puskar/AP


این عکس که با هواپیمای بدون سرنشین گرفته شده است، بخش‌هایی از قطار باری نورفولک جنوبی را نشان می‌دهد که در تاریخ 3 فوریه در شرق فلسطین، اوهایو از ریل خارج شد، همچنان در 4 فوریه در آتش بودند.

Gene J. Puskar/AP

بوتیجیگ که به دلیل عدم بازدید از محل سقوط با انتقادهایی مواجه شده است، می گوید که دور مانده است تا به هیئت ملی ایمنی حمل و نقل اجازه دهد تا در تحقیقات علت و مدیریت اضطراری روی واکنش فوری تمرکز کند. او می گوید که امیدوار است در آینده از این سایت بازدید کند، اما هیچ تاریخی مشخص نشده است.

بوتیگیگ عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت که از شرکت‌های ریلی می‌خواهد تا به ورود خودروهای تانک محکم‌تر و مقاوم‌تر در برابر سوراخ شدن که مواد فرار یا سمی حمل می‌کنند سرعت ببخشند. DOT موظف کرد که تانک‌های جدید در حال استفاده باشند و تانک‌های قدیمی‌تر و ضعیف‌تر تا سال 2025 کنار گذاشته شوند. اما کنگره این ضرب‌الاجل تانک جدید را تا سال 2029 به تعویق انداخت.

Buttigieg همچنین از کنگره می‌خواهد حداکثر مبلغی را که DOT ​​می‌تواند راه‌آهن‌ها را به دلیل نقض ایمنی جریمه کند، افزایش دهد. او می‌گوید جریمه‌ها در حال حاضر آنقدر کم است که نگران است شرکت‌های بزرگ راه‌آهن آن‌ها را صرفاً به‌عنوان هزینه کسب‌وکار حذف کنند.

او گفت: «حداکثر جریمه‌ای که می‌توانیم صادر کنیم، حتی برای تخلفات فاحش شامل مواد خطرناک که منجر به تلفات جانی می‌شود، کمی بیش از 225000 دلار است. برای یک شرکت راه آهن چند میلیارد دلاری که هر سال سود میلیاردی دارد، فقط کافی نیست که اثر بازدارندگی کافی داشته باشد.

Buttigieg افزود که DOT ​​در حال بررسی تجدید نظر در نحوه طبقه بندی برخی مواد شیمیایی سمی و فرار است. در حالی که قطار خارج شده از ریل نورفولک جنوبی به عنوان قطاری حامل مواد خطرناک در نظر گرفته می شد، اما به عنوان “قطار قابل اشتعال با خطر بالا” یا HHFT در نظر گرفته نمی شد که نیاز به رعایت پروتکل های ایمنی خاصی دارد.

و او می‌گوید که می‌خواهد به قطارهایی که چنین مواد خطرناکی را حمل می‌کنند مجهز به سیستم ترمز سطح بالاتر و الکترونیکی کنترل‌شده باشد، ادامه دهد. در سال 2015، DOT قانونی را وضع کرد که بر اساس آن باید ترمزهای پنوماتیکی کنترل شده الکترونیکی در قطارهایی با بیش از 20 واگن HHFT انجام شود، اما کنگره دستور داد تا قبل از اجرایی شدن آن، تجزیه و تحلیل سود و هزینه انجام شود و سپس در سال 2017، دولت ترامپ این قانون را لغو کرد.

بوتیگیگ گفت: «ما نمی‌توانیم با این فجایع به‌عنوان یک هزینه اجتناب‌ناپذیر یا به‌عنوان هزینه‌ای برای کسب‌وکار رفتار کنیم». اکنون پس از اتفاقی که در فلسطین شرقی رخ داد، پنجره‌ای برای کنگره وجود دارد که من فکر نمی‌کنم قبلاً وجود داشته باشد، و ما قصد داریم از این پنجره فرصت برای بالا بردن سطح امنیت استفاده کنیم.