منشی سابق که از صدور مجوز ازدواج همجنس گرا امتناع کرد باید 260000 دلار بپردازد:


لکسینگتون، کیم – کارمند سابق منطقه، کیم دیویس، که از صدور مجوز ازدواج در کنتاکی برای زوج های همجنس خودداری کرد، طبق حکم یک قاضی فدرال، باید در مجموع 260104 دلار هزینه و هزینه به وکلایی که وکالت یک زوج را بر عهده داشتند، بپردازد.

این علاوه بر 100000 دلار غرامت است که هیئت منصفه گفت که منشی سابق شهرستان روآن باید به زوجی که شکایت کرده بودند پرداخت کند.

به گزارش Lexington Herald-Leader، وکلای دیویس استدلال کرده بودند که هزینه ها و هزینه های درخواست شده توسط وکلا بیش از حد است، اما قاضی ناحیه ایالات متحده، دیوید ال. بانینگ، مخالفت کرد و گفت که دیویس باید پرداخت کند زیرا این افراد در دعوای خود پیروز شدند.

انتظار می رفت وکلای دیویس به این حکم اعتراض کنند.

دیویس زمانی که در سال 2015 برای مدت کوتاهی به دلیل امتناع خود از زندان برای مدت کوتاهی زندانی شد، توجه بین المللی را به خود جلب کرد، زیرا او بر این باور بود که ازدواج فقط باید بین زن و مرد باشد.

دیویس تنها زمانی آزاد شد که کارکنانش مجوزها را از طرف او صادر کردند اما نام او را از فرم حذف کردند. قانونگذار ایالتی کنتاکی بعداً قانونی را تصویب کرد که نام همه کارمندان شهرستان را از مجوزهای ازدواج ایالتی حذف کرد.