گزارش جولی کی براون جفری اپستین را افشا کرد. او به اسناد جدید پاسخ می دهد:


گزارشگر جولی کی براون پس از جلسه وثیقه جفری اپستین در جولای 2019 از دادگاه فدرال خارج شد.

درو انگرر/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

درو انگرر/گتی ایماژ


گزارشگر جولی کی براون پس از جلسه وثیقه جفری اپستین در جولای 2019 از دادگاه فدرال خارج شد.

درو انگرر/گتی ایماژ

بیل کلینتون آنها را جوان دوست دارد.

این تنها یکی از اتهامات متعددی است که در چند صد صفحه از اسناد دادگاه اخیراً منتشر شده در پرونده ای علیه جفری اپستین، قاچاقچی جنسی و سرمایه گذار خصوصی وجود دارد.

یکی از قربانیان اپستین می گوید که این سخنان را در مورد رئیس جمهور سابق به او گفته است.

این اسناد اواخر روز چهارشنبه در دادخواستی که یکی از آن قربانیان مطرح کرده بود، باز شد.

علاوه بر رئیس جمهور سابق کلینتون – که به هیچ چیز متهم نشده است و اطلاع از فعالیت های غیرقانونی اپستین را انکار می کند – این اسناد شامل نام ده ها مرد قدرتمند است که ادعا می شود با اپستین ارتباط دارند.

دونالد ترامپ، دیوید کاپرفیلد شعبده باز، شاهزاده اندرو و ایهود باراک نخست وزیر سابق اسرائیل نیز نام برده می شود.

بسیاری از کسانی که به طور علنی نام برده شده اند – که بسیاری از آنها قبلاً با اپستین ارتباط دارند – هرگونه تخلف یا اطلاع از فعالیت های جنایتکارانه اپستین را انکار کرده اند. و اینکه نام افراد در این اسناد ذکر شده است به این معنی نیست که هیچ یک از آنها با اتهامات یا شواهدی مبنی بر تخلف روبرو هستند. آنها با جفری اپستین که در سال 2019 در زندان در اثر خودکشی درگذشت، ارتباط اجتماعی دارند.

گزارش روزنامه نگار تحقیقی جولی کی براون برای میامی هرالد در سال‌های 2017 و 2018 منجر به اتهامات بیشتر برای اپستین شد و تقریباً 80 نفر از قربانیان او شناسایی شدند. او با همه چیز در نظر گرفته شد میزبان Juana Summers درباره اینکه چرا مهم است بدانیم چه چیزی در این اسناد وجود دارد.

این مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.

نکات برجسته مصاحبه

جوانا سامرز: آیا با هیچ یک از قربانیان اپشتین در تماس بوده اید؟ و آیا اصلاً می دانید که آنها در این لحظه با این آخرین نسخه چه احساسی دارند؟

جولی کی براون: خوب، من می دانم که آنها می خواهند حقیقت آشکار شود. آنها احساس می کنند که این برای مدت طولانی پنهان شده است. و مطمئناً بخشی از سازوکار در سیستم ما که بسیاری از اتفاقات را پنهان کرده است، سیستم دادگاه ما است.

تابستان ها: منظورم این است که افرادی هستند، جولی، که احتمالاً می گویند: “ما قبلاً این را می دانیم، اینجا چیز جدیدی وجود ندارد.” اما من جمع‌آوری می‌کنم که شما استدلال می‌کنید که مهم است که این اسناد عمومی باشند، اینکه مردم ببینند چه چیزی در آن است. چرا اینطور است؟

رنگ قهوه ای: “جدید” را خوب تعریف کنید. نه، در اینجا چیزی وجود ندارد که بگوید “فلانی مرتکب جرم شده است” یا “فلانی در واقع با فلان شخص رابطه جنسی داشته است.” اما اینها افرادی هستند که به وضوح می‌دانستند جفری اپستین چه می‌کند. آنها یا از نظر اجتماعی با او در ارتباط بودند – در چند مورد، ما افرادی را می‌شناسیم که حتی آشکارا درباره این واقعیت صحبت می‌کردند که می‌دانستند اپشتین در حال استخدام دختران است. حالا آیا این بدان معناست که آنها مقصر بودند؟ نه. اما من فکر می کنم که این را رد کنیم زیرا هیچ چیز توهین آمیز یا جنایتکارانه ای در آن وجود ندارد، واقعاً کوته فکرانه است.

گوش دادن به همه چیز در نظر گرفته شد هر روز اینجا یا در ایستگاه عضو محلی خود برای مصاحبه های بیشتر مانند این.

تابستان ها: من نمی خواهم این واقعیت را فراموش کنم که این پرونده و محکومیت اپستین از قربانی کردن دختران جوان، کودکان ناشی شده است، اما جنایات او و این اسناد همچنین در مورد روابط بین افراد ثروتمند و قدرتمند در جامعه ما است. آیا می توانید توضیح دهید که چگونه همین روابط ممکن است به او کمک کرده باشد قربانیانش را طعمه خود کند؟

رنگ قهوه ای: او کمی لاف زن بود. منظورم این است که ما گمان می‌کنیم که او ممکن است برخی از افرادی را که به این دخترانی که می‌شناسد ادعا کرده است، نمی‌شناسد. او می گفت، برای مثال، “من همین الان با مایکل جکسون تلفن زدم” – یا هر کسی، فقط از آن به عنوان مثال استفاده می کنم – به این دخترها می گفت. و مطمئناً در عمارت‌های او بودند و عکس‌هایی از او در کنار رهبران جهان و افراد مشهور می‌دیدند. بنابراین او از آن استفاده کرد تا، اگر هیچ چیز دیگری، این دختران را بترساند.

این تصویر در 28 مارس 2017 ارائه شده توسط اداره ثبت مجرمان جنسی ایالت نیویورک جفری اپستین را نشان می دهد.

رجیستری مجرمان جنسی ایالت نیویورک از طریق AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

رجیستری مجرمان جنسی ایالت نیویورک از طریق AP


این تصویر در 28 مارس 2017 ارائه شده توسط اداره ثبت مجرمان جنسی ایالت نیویورک جفری اپستین را نشان می دهد.

رجیستری مجرمان جنسی ایالت نیویورک از طریق AP

و اینگونه از موقعیت خود استفاده کرد. و هرکسی که با او معاشرت می‌کرد و با او شام می‌خورد یا از جزایرش دیدن می‌کرد یا با هواپیمایش می‌رفت، باید او را با برخی از این دختران و زنان جوان می‌دید و باید نحوه عمل او را می‌دید.

تابستان ها: ما انتشار این اسناد جدید را دنبال کرده ایم و هنوز موارد بیشتری در راه است. جولی، می‌توانی به ما کمک کنی تا به آینده‌ای که ممکن است در آینده منتشر شود نگاه کنیم؟

رنگ قهوه ای: همه اینها حتی برای ما نیز یک راز است، زیرا آنها برای مدت طولانی مهر و موم شده اند. بنابراین ما واقعاً نمی دانیم. اما چیزی که از آنچه تاکنون منتشر شده است می دانیم این است که این اسناد یک داستان را روایت می کنند. آنها داستان مردی را روایت می کنند که نفوذ داشت، قدرت داشت، پول داشت. و او توانست از همه آن چیزها برای آزار صدها دختر استفاده کند. و ما باید واقعا بررسی کنیم که چگونه این اتفاق افتاد و چرا اتفاق افتاد. زیرا تا زمانی که ما این کار را نکنیم، این نوع موارد، قاچاق جنسی که در اینجا اتفاق افتاده، ادامه خواهد داشت.

تابستان ها: همانطور که اشاره کردیم شما سال هاست که به این داستان می پردازید. به نظر شما میراث داستان جفری اپستاین چیست؟

رنگ قهوه ای: امیدوارم میراث این باشد که مردم این نوع عدالت را در آمریکا نپذیرند. اینکه افراد ثروتمند، افراد قدرتمند، افراد ثروتمند نباید رفتار خاصی داشته باشند. می دانید، افرادی که آسیب پذیر هستند و صدایی در سیستم ما ندارند، اغلب به طور کامل تر و شدیدتر از افرادی که قدرت و پول دارند تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند. و این واقعاً چیزی است که این داستان نمونه ای از آن است. و من فکر می کنم که همه ما باید بپرسیم که چگونه این اتفاق می افتد و چرا اتفاق می افتد و سیستم ما باید تغییر کند.