جسد یک نوجوان که در سال 2015 در نزدیکی املاک مورداگ پیدا شد، نبش قبر خواهد شد:


خانواده نوجوانی که هشت سال پیش جسدش را در جاده‌ای در نزدیکی املاک شکار الکس مرداگ، وکیل کارولینای جنوبی پیدا کردند، می‌گویند که جسد او را برای کالبد شکافی مستقل نبش قبر خواهند کرد.

مرگ استیون اسمیت در ابتدا به عنوان یک ضربه و فرار حل نشده اعلام شد، اما مادرش این پیشنهاد را رد کرده و می‌گوید امیدوار است کالبد شکافی جدید به پاسخگویی به سؤالات درباره آنچه واقعاً برای پسرش افتاده است کمک کند.

سندی اسمیت در صفحه GoFundMe که بیش از 60000 دلار برای پرداخت هزینه نبش قبر جمع آوری کرده بود، نوشت: “خانواده ما از همه شما که برای کمک به ما در مبارزه برای عدالت برای استفن گرد هم آمدید بسیار سپاسگزار است.”

او افزود: «از اینکه اجازه ندادید داستان استفن زیر فرش کشیده شود، متشکرم. “این سال استفان است.”

در اوایل این ماه، الکس مرداگ به دلیل تیراندازی در سال 2021 به همسر و پسرش، مگی و پل، مجرم شناخته شد و به دو حبس ابد متوالی در زندان ایالتی محکوم شد. مرداو اعتراف کرد که در طول تحقیقات به پلیس دروغ گفته است، اما معتقد است که او این زوج را نکشته است.

در جریان تحقیقات در مورد قتل مگی و پل مرداگ دو سال پیش، بخش اجرای قانون ایالت کارولینای جنوبی اعلام کرد که تحقیقات خود را در مورد مرگ اسمیت نیز آغاز کرده است. آگوستا کرونیکل گزارش شده است.

یک سخنگوی در آن زمان گفت که آژانس “بر اساس اطلاعات جمع آوری شده در جریان تحقیقات قتل مضاعف پل و مگی مرداگ”، مرگ اسمیت را بررسی خواهد کرد.

خانواده اسمیت مدت‌هاست که این تصور را که او در یک ضربه و فرار کشته شده است را رد کرده‌اند، و گفته‌اند که جراحات وی با یک ضربه و فرار مطابقت ندارد و هیچ آواری در امتداد جاده روستایی که جسد او پیدا شده وجود ندارد. حدود 15 مایل از املاک مرداگ فاصله دارد.

سندی اسمیت گفته است پسرش که آشکارا همجنسگرا بود، پس از تمام شدن بنزین ماشینش کشته شد.

ان‌بی‌سی گزارش داد که پسر بزرگ اسمیت و مرداگ، باستر، در سال 2014 از یک دبیرستان کانتی همپتون فارغ‌التحصیل شدند.

اگرچه او به خاطر این دو قتل محکوم شده است، اما مردا هنوز با تعداد زیادی از اتهامات جنایی مرتبط با جرایم مالی ادعایی روبرو است، که برخی از آنها را وکیل سابق در دادگاه خود در جایگاه اعتراف کرد.