تجمع سهام ترامپ رسانه پس از یک دوره بدبختی:


سهام شرکت رسانه های اجتماعی رئیس جمهور سابق ترامپ پس از چند هفته کاهش در دو جلسه معاملاتی گذشته افزایش یافت.

جو رادل/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جو رادل/گتی ایماژ


سهام شرکت رسانه های اجتماعی رئیس جمهور سابق ترامپ پس از چند هفته کاهش در دو جلسه معاملاتی گذشته افزایش یافت.

جو رادل/گتی ایماژ

سهام گروه رسانه و فناوری ترامپ روز پنجشنبه 26 درصد افزایش یافت و دومین روز متوالی با رشد قوی بود.

رالی در دو روز گذشته نشان دهنده یک مهلت نادر برای شرکت پشت برنامه Truth Social است که تحت نماد سهام DJT معامله می شود. سهام در روز چهارشنبه بیش از 15 درصد افزایش یافت.

سهام ترامپ مدیا از زمان عرضه دیدنی خود در بازار سهام در اواخر مارس همچنان به شدت کاهش یافته است. این کاهش ارزش میلیاردها دلار از جمله برای رئیس جمهور سابق ترامپ را از بین برده است.

با این وجود، بهبود سهام در دو روز گذشته توسط اعضای Truth Social که خود را سهامداران کوچک معرفی کردند، تشویق شد.

@snowblazer بعدازظهر چهارشنبه گفت: “در چند سال دیگر واقعاً ثروتمند یا واقعاً شکسته خواهم شد. تصمیم گرفتم باور کنم که آزادی بیان و حقیقت در پایان پیروز خواهد شد.” “من هیچ برنامه ای برای فروش به این زودی ندارم. این یک ترن هوایی دردناک بود اما اعتقاد من هنوز قوی است!”

هشدار کارشناسان نسبت به سهام

این شرکت روز چهارشنبه همچنین دستورالعمل هایی را در مورد چگونگی دشوارتر کردن فروش کوتاه سهام ترامپ مدیا به سهامداران خرد ارائه کرد.

فروش کوتاه زمانی است که سرمایه گذاران شرط می بندند که یک سهم سقوط کند، و بسیاری از سهامداران کوچک این شرط ها را عامل عملکرد ضعیف شرکت از زمان شروع معاملات آن می دانند.

علیرغم آخرین افزایش سهم، سرمایه گذاران حرفه ای هشدار دادند که چشم انداز برای ترامپ رسانه خوب نیست و برخی از سرمایه گذاران کوچک را که سهام را نگه می دارند در معرض خطر قرار می دهد.

جولیان کلیموچکو، مدیرعامل Accelerate Financial Technologies می‌گوید: «فقط مسئله زمان است که آنها ناامید می‌شوند.

ترامپ مدیا اخیراً گفته است که سهام بیشتری منتشر خواهد کرد. این شرکت همچنین گفت که پخش زنده ویدیویی را راه اندازی خواهد کرد، که سرمایه گذاران آن را یک شرط خطرناک و گران قیمت می دانند.