: سهام Truth Social ترامپ دوباره در حال سقوط است


سهام گروه رسانه و فناوری ترامپ، شرکتی که پشت پلت فرم رسانه‌های اجتماعی Truth Social قرار دارد، روز دوشنبه برای دومین روز متوالی سقوط کرد.

اسکات اولسون/گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اسکات اولسون/گتی ایماژ


سهام گروه رسانه و فناوری ترامپ، شرکتی که پشت پلت فرم رسانه های اجتماعی Truth Social قرار دارد، روز دوشنبه برای دومین روز متوالی سقوط کرد.

اسکات اولسون/گتی ایماژ

حدود دو هفته پس از اولین شهاب‌سنگ آن، سهام Truth Social در حال سقوط است و میلیاردها دلار از ارزش سهام ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را از بین می‌برد.

سهام گروه رسانه و فناوری ترامپ – شرکتی که پشت تروث سوشال قرار دارد – پس از از دست دادن ۱۲ درصد در روز جمعه، روز دوشنبه ۸ درصد کاهش یافت.

در حال حاضر در پایین ترین سطح خود از زمان آغاز به کار شرکت در 26 مارس معامله می شود. معاملات از زمان آغاز به کار به طور قابل توجهی نوسان داشته است، با برخی نوسانات بزرگ.

کاهش شدید طی دو روز گذشته سهم بزرگی از دستاوردهای کاغذی ترامپ خواهد گرفت.

رئیس جمهور سابق اکثریت سهام این شرکت را در اختیار دارد و ارزش سهام او در روز دوشنبه حدود 2.9 میلیارد دلار بود که در مقایسه با اوج بیش از 6 میلیارد دلاری پس از اولین عرضه در اولین معاملاتش، کاهش داشت.

با توجه به اینکه ترامپ مدیا در سال گذشته 58 میلیون دلار از دست داده و درآمدی کمی بیش از 4 میلیون دلار داشته است، هنوز هم ارزش سهام رئیس‌جمهور پیشین را افزایش می‌دهد.

بر اساس توافق فعلی، ترامپ تا ماه سپتامبر مجاز به فروش سهام خود نیست، اما می تواند از هیئت مدیره ترامپ مدیا برای تخلیه بخشی از سهام خود زودتر مجوز بگیرد.

این هیئت متشکل از افرادی است که ترامپ به خوبی می شناسد، از جمله پسرش دونالد جی ترامپ جونیور و مقامات سابق دولت.

تحلیلگران هشدار داده بودند که سهام ترامپ مدیا کاملاً از وضعیت مالی واقعی خود جدا شده است.

اما سهام توسط هزاران سرمایه گذار انفرادی حفظ می شود، بسیاری از آنها معتقدند که حامیان قدرتمند ترامپ هستند.