میوه های چربی سوخته چیست؟


وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد ، خوردن آنچه برای کاهش وزن به آن نیاز دارید به اندازه عدم خوردن غذاهای اشتباه اهمیت دارد. خوردن میوه می تواند راهی عالی برای کاهش وزن باشد. از آنجا که میوه ها کالری کمی دارند و مواد زیادی دارند ، همچنین باعث می شوند تا مدت ها احساس خوبی داشته باشید. حالا سعی کنید از این میوه برای صبحانه ، ناهار ، شام یا میان وعده استفاده کنید. شما می توانید از خوردن میوه های خوشمزه در هر زمان و هر مکان لذت ببرید. در این مقاله ، ما ده قطعه میوه چربی سوز برای شما آورده ایم تا در انتهای مقاله با ما همراه شوید.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که خوردن برخی میوه ها می تواند به شما در سوزاندن چربی و سرعت بخشیدن به هدف شما برای افزایش وزن کمک کند. خوب حالا اگر قصد کاهش وزن دارید باید بدانید که میوه های چربی سوز چگونه می توانند به کاهش وزن شما کمک کنند.

میوه های موثر چربی سوز

با بهترین میوه های چربی سوز آشنا شوید

اکثر میوه ها حاوی مقدار زیادی شکر طبیعی هستند که در صورت افزایش متابولیسم در بدن به سرعت تبدیل به چربی می شود. برخی از میوه ها در چربی سوزی بسیار مثر هستند. این میوه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا بتوانید وزن خود را کاهش دهید. اگرچه میوه ها دارای خواص درمانی هستند ، اما شکر گاهی اوقات برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند مشکل ساز می شود ، اما برخی میوه ها در واقع می توانند به شما در سوزاندن چربی بدن کمک کنند. در این مقاله شما را با ده بهترین میوه چربی سوز آشنا می کنیم.

آووکادو

آووکادو چربی بالایی دارد اما میوه چربی سوز زیادی نیز دارد. در این قسمت علت را بررسی می کنیم. از آنجا که این میوه دارای سطوح بالای اسیدهای چرب امگا 9 ، چربی های اشباع نشده است ، برای بدن مناسب است. آووکادو تبدیل چربی ها به انرژی را افزایش داده و در نتیجه متابولیسم را افزایش می دهد. همچنین به افزایش هورمون های خاصی کمک می کند که برای کاهش وزن در مردان و زنان موثر است. این میوه چربی سوز این پیام را می رساند که معده پر است ، بنابراین به جلوگیری از غذاهای ناسالم کمک می کند.

میوه آووکادو چربی سوز

سیب

وقتی صحبت از میوه های چربی سوز می شود ، نمی توانیم در مورد شگفتی های میوه سیب صحبت کنیم. وقتی می خواهید وزن کم کنید سیب می تواند به شما کمک زیادی کند. سیب سرشار از ویتامین و کم کالری است. بنابراین می توان این میوه را یک میان وعده عالی دانست. خوردن این میوه باعث می شود احساس کنید در حال خوردن هستید و نمی خورید. این میوه چربی سوز همچنین سرشار از ویتامین B ، C ، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی است و در حفظ انرژی بدن موثر است.

میوه هایی که چربی سوزی می کنند

بلوبری

همه انواع توت ها برای بدن مفید هستند ، اما زغال اخته بهترین توت است. بلوبری حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که باعث چربی سوزی می شود. مواد مغذی موجود در این میوه ها متابولیسم بدن را افزایش داده و توانایی بدن در سوزاندن کالری را تقویت می کند. همچنین دارای کمی علامت قند خون است ، به این معنی که طعم شیرینی دارد بدون افزودن قند به بدن شما. مطالعات نشان داده است افرادی که روزانه زغال اخته مصرف می کنند بهتر از سایر افراد چربی سوزی می کنند.

Blubber همچنین پوششی است که چربی را در خود نگه می دارد

گریپالدین

به گفته برخی متخصصان تغذیه ، اگر روزانه گریپ فروت بخورید ، می توانید بدون نیاز به ایجاد تغییرات اساسی در رژیم غذایی خود سریع وزن خود را کاهش دهید. آب زیاد گریپ فروت به پاکسازی سیستم بدن کمک می کند و بدن را هیدراته و سیر نگه می دارد. علاوه بر این ، آنزیم های چربی سوز در این میوه ها غذای عالی برای کاهش وزن هستند. از آنجا که این میوه برای هضم به انرژی زیادی احتیاج دارد ، به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید.

گریپ فروت چربی سوز

نارگیل

نارگیل یک میان وعده کامل و شیرین است که خوردن آن بین وعده های غذایی بسیار عالی است. نارگیل به پر شدن معده و همچنین کاهش کالری کمک می کند. دارای زنجیره تری گلیسیرید است و متابولیسم بدن را بسیار افزایش می دهد.

انار

بر اساس تحقیقات انجام شده ، آنتی اکسیدان های پلی فنول موجود در این میوه ها به افزایش متابولیسم بدن کمک می کنند. یکی دیگر از خواص انار این است که به دفع سموم از بدن کمک می کند. انار اشتها را کاهش می دهد. بنابراین ، باید یک صبح یک لیوان آب انار بنوشید یا قبل از ناهار به کاسه سالاد اضافه کنید. بنابراین با استفاده از این میوه بو داده میوه طعم شیرینی دارد و از گرسنگی زودرس جلوگیری می کند.

پرا

گلابی یکی دیگر از میوه های چربی سوز است که اغلب به عنوان پای سیب شناخته می شود با این تفاوت که فواید و خواص گلابی بسیار بیشتر است ، یکی از آنها کمک به کاهش وزن است. گلابی مانند سیب ، حاوی پکتین است و سرشار از فیبر است که می تواند به عنوان یک میان وعده برای عصر یا صبح در نظر گرفته شود. اگر در خانه لامپ دارید ، وقت آن است که شروع کنید. می توانید از آنها برای پخت و پز استفاده کنید یا از آنها به عنوان میان وعده استفاده کنید.

kantalúpa

طالبی یکی دیگر از میوه های چربی سوز و غذای عالی برای کاهش وزن است.از خواص طالبی این است که سرشار از فیبر و ترکیبات چربی سوز بتاکاروتن است. این شیرین است اما کالری کمی دارد و بنابراین یک داروی کامل محسوب می شود. پزشکان توصیه کرده اند که از ادم به تنهایی استفاده شود. اگر طالبی را با غذاهای دیگر بخورید ، هضم آن دشوار است و اغلب می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

میوه طالبی چربی می سوزاند

موز

یکی دیگر از میوه های چربی سوز موز است موز حاوی فیبر محلول است که هضم غذا را سرعت می بخشد و بدن را برای مدت بیشتری سیر نگه می دارد. اگر همراه صبحانه موز می خورید ، می توانید برای ناهار نیز موز بخورید. اگر غالباً یک میان وعده می خورید ، یک موز متوسط ​​می تواند یک میان وعده عالی برای شما باشد زیرا حاوی 110 کالری به تنهایی است. استفاده از رژیم غذایی با رژیم موز همچنین بر کاهش وزن تأثیر می گذارد و چربی بدن را آب می کند.

نارنجی

اکثر میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین C هستند ، اما مرکبات منبع غنی از این ویتامین هستند. دریافت مقدار کافی ویتامین C برای از بین بردن چربی مهم است و نقش مهمی در سوزاندن چربی هنگام ورزش دارد. مقدار کمی ویتامین C در حین ورزش هوازی می تواند چربی را که بدن روزانه می سوزاند تا 25 درصد کاهش دهد. تغییر ویتامین C می تواند چربی سوزی را در حین ورزش تسریع کند. مصرف یک پرتقال بزرگ حدود 163 درصد از نیاز روزانه ما به ویتامین C را تامین می کند.

انواع میوه های چربی سوخته

اگر می خواهید چربی شکم را کم کرده و وزن خود را کاهش دهید ، استفاده از میوه های چربی سوز و مواد طبیعی یکی از بهترین راه ها برای کاهش چربی بدن و کاهش وزن به روش سالم و طبیعی است. می توانید از رژیم های مختلف میوه ای مانند رژیم سیب و رژیم موز استفاده کنید تا از میوه های چربی سوز حداکثر استفاده را ببرید.

منبع: آرگا

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید