“رژیم غذایی با گیاهان”؟ آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست … – Raina Dawn Lutz



رژیم گیاهخواری “معنای واقعی خود را به نام فروش شرکت هایی که بخشی از یک حرکت غذایی واقعی نیستند و احتمالاً به سلامتی شما اهمیت می دهند تغییر داده است. این واقعا یک معنی واحد ندارد و می تواند توسط افراد مختلف تفسیر متفاوتی شود.” این بدان معنا نیست که خوردن غذاهای ناخواسته و گیاهی به معنای خوردن فقط آووکادو و اسموتی تا پایان عمر نیست.

هنوز هم می توانید گوشت بخورید یا جمعه شب را به روال معمول پیتزا و فیلم اختصاص دهید و همچنین بیشتر از قلمرو گیاهان بخورید. در واقع ، به نظر من ، این ایده اصلی رژیم غذایی گیاهی است: بر خوردن تأکید می کند به طور عمده گیاهان

درست همانطور که مایکل پولان به ما آموخت. غذای واقعی بخورید. نه خیلی زیاد. بیشتر گیاهان.

خوردن بیشتر گیاهان مزایای زیادی برای سلامتی شما و محیط زیست دارد ، همانطور که می توانید برخی از آنها را در اینجا بخوانید [5 Reasons You Need Whole Foods] و امروز من می خواهم “گیاهان” را برای شما آسان تر تجزیه کنم.

اما ، چند گیاه بر اساس گیاهان است؟

این جایی است که مبهم می شود و رسمی نیست و باعث ناراحتی افراد بدون داشتن دستورالعمل های دقیق یا برنامه رژیم غذایی می شود. از آنجا که هیچ تعریف رسمی در مورد اینکه غذای گیاهی دقیقاً چیست وجود ندارد ، به همین دلیل این غذا گیج شد و امروزه مردم گیج شده اند. بیایید زیاد به آن فکر نکنیم ، یا چه؟

متخصصان تغذیه معتقدند که اکثر مردم از رژیم غذایی که شامل غذاهای گیاهی بیشتری نسبت به غذای حیوانات است ، سود زیادی خواهند برد. و بیشتر مجموعه دستورالعمل های رژیم غذایی در سراسر جهان رژیم غذایی گیاهی را تبلیغ می کنند که بر میوه ها ، سبزیجات ، غلات کامل ، حبوبات ، آجیل و دانه ها تمرکز دارد. گوشت و محصولات لبنی اغلب در مقادیر کمتری نسبت به محصول گیاهی تشویق می شوند. تجملات کشور اول جهان ما به نوعی آن را پس گرفته است. اما در مورد خوردن گیاهان می توانید انعطاف پذیر باشید. این بدان معنا نیست که شما فقط باید گیاه بخورید. یعنی بیشتر.

دیدگاهتان را بنویسید