رفت و برگشت- نحوه بازگشت به مسیر اصلی


برف به معنای واقعی کل کشور را به یک زامبی تشنه از کربوهیدرات تبدیل کرده است که می خواهد در خانه بماند و هرگز از کاناپه بلند نشود … یا شاید فقط من هستم.

و این را در نظر می گیریم که برف اکنون آب شده است و امروز حدود 10 درجه است. پس چرا برای تابستان روز شماری نمی کنیم …؟

خوب ، من فقط می توانم برای خودم صحبت کنم اما کار کمی دیوانه کننده بوده است ، که برای من معمولاً به معنی خواب کمتر یا اختلال در الگوهای خواب است. این به نوبه خود باعث می شود مغز ضعیف ما هوس قند کند زیرا سطح کورتیزول ما در هنگام بی خوابی افزایش می یابد و ما به دنبال چیزهای بد هستیم.

بنابراین ، ما می پرسیم ، چه کاری می توانیم انجام دهیم تا علم تغییر کند؟

خوب ، ما می توانیم با نظارت بر مراحل خود ، چه در تلفن و چه در FitBit ، شروع کنیم و سعی کنیم روزانه حدود 10000 مورد هدف قرار دهیم. من در یک دفتر کار می کنم و معمولاً تلفن من کمی در حدود 8k گیر می کند ، اما من تلفن خود را زیر نظر دارم و همیشه آن را با خود ندارم! هرچند مرا از بالا رفتن از پله ها بیشتر آگاه کرده است

دوم ، برای کاهش این الگوی خواب بسیار ضعیف ، سعی کنید یک مکمل منیزیم خوب قبل از خواب ، حدود 1 ساعت قبل از ضربه زدن به کیسه ، مصرف کنید. بهتر است با نمک های منیزیم حمام کنید و تا جایی که می توانید خیس کنید!

در مرحله بعد ، آیا می خواهید مطمئن شوید که فردی را آب بدن خود را مهار کرده اید – مه مغز؟! – و به طور منظم غذا بخورید تا در نهایت بیدار نمانید نوشیدنی های شیرین یا کافئین دریافت نکنید.

روز خود را با یک صبحانه پرچرب و پر پروتئین شروع کنید تا هوس های خود را تحت کنترل درآورید و سعی کنید کروم را برای 1-2 هفته (تقریباً هنگام خونریزی و علائم PMS) برای کمک به حفظ قند خون خود اضافه کنید. در تعادل سطوح

به خود اجازه دهید آخر هفته ها نیز سرگرم شوید ، در غیر اینصورت مغز حاشیه ای شما دچار زوال عقل می شود ، اما فقط در صورتی که متخصص مراقبت های بهداشتی شما آن را توصیه کند. برخی از افرادی که به دلیل دیابت یا چاقی در برنامه چربی سوزی هستند ممکن است نیاز داشته باشند که قند را به طور کامل محدود کنند تا به درصد چربی سالم برسد. در چنین مواردی همیشه با پزشک عمومی خود مشورت کنید.

سعی کنید از خوردن بیش از حد اجتناب کنید- من در این مورد وحشتناک هستم و اشتهای زیادی دارم بنابراین نمی توان تشخیص داد که چه چیزی در غذای شما وجود دارد و گاهی اوقات زمانی که به اندازه کافی کافی باشد- بسیار سخت است!

سعی کنید هر روز حداقل 20 دقیقه بیرون از خانه باشید تا ورزش کنید ، فعال باشید و ویتامین D خود را دریافت کنید. وقتی سیستم دفاعی بدن ما پایین می آید ، بیشتر به دنبال قند هستیم ، که منجر به التهاب بیشتر می شود و ما را بیشتر در معرض بیماری قرار می دهد. چرا مغز چرا!

سرانجام ، من همچنین احساس می کنم ، اگر بودجه اجازه می دهد ، رزرو یک تعطیلات آفتابی مختصر به همه ما چیزی برای تشویق می دهد. نیازی به هزینه خورشید برای ماه و ستاره ها نیست! من در اواسط آوریل چند روز برای آموزش و خوردن غذاهای دریایی خوب ویلامورا در پرتغال رزرو کردم و محل اقامت به مدت چهار روز فقط 120 یورو (بین دو نفر بود) پروازهای حدود 140 یورو هر كدام به همین راحتی روزهای موجهی را برای من توجیه می كردند

بهانه ای هست؟

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید