اولین پرواز و معروف! – پیشگیری از RD

مدت زیادی است که آپدیتی برای Family Family ارسال نکرده ام! هر دو دختر از سال شروع به تحصیل کرده اند – یکی قبلاً قرنطینه شده است. بیشتر در مورد آن در یک لحظه. فرزند من اکنون 5 ساله است ، ما دو تولد آنها را با یک مهمانی مشترک جشن گرفتیم ، مارک یک سال بزرگتر بود (41!) ، دختران اولین پرواز خود را با هواپیما انجام دادند و شی هفته آینده 7 ساله خواهد شد! مشغول بوده است!

چند هفته پیش ، دوست عزیز ما جس ، پرستار بچه چند سال پیش ، دختران را به “جشن پاییزی” ما در مرکز شهر برد. آنها همیشه یک باغ وحش و چیزهای سرگرم کننده برای بچه ها دارند – این یکی از رویدادهای پاییزی مورد علاقه من در نزدیکی ما است و برای اینکه بدانم جشن تولد آنها را در همان روز رزرو کرده ام ، ناراحت شدم! بنابراین ، جس عزیز دختران را به جشنواره پاییز برد ، همه با لباس تولدش تزئین شده بودند ، بنابراین من می توانم مهمانی را ترتیب دهم و مارک می تواند یک کولر بسته بندی کند و برای چیدن پیتزا دوید. جس پیام داد و گفت که روزنامه درخواست کرد از دختری که به خرگوش نوازش می کند عکس بگیرد و ببیند ، آنها عکس باشکوهی از آنها در روزنامه داشتند ، که همچنین به عنوان صفحه اول صفحه فیس بوک آنها (در زیر) به پایان رسید. آنها برای این مناسبت بسیار لباس پوشیده به نظر می رسند ، اما زیبا بود! من و مارک یک نسخه از صفحه کاغذ را از دوستان و همکاران به خاطر می آوریم.

دختران از روز تولدشان اسباب بازی های جدید زیادی تهیه کردند و از بازی با آنها بسیار لذت بردند. همانطور که من و جینا در پادکست “چیزهایی که ما گفتیم هرگز انجام نمی دهیم” صحبت کردیم ، من در مورد اینکه چگونه برای دخترانمان هدیه نمی خریم صحبت می کنم و بعد از کریسمس آنها 9 ماه کامل فرصت دارند تا از آنچه بدست آورده اند لذت ببرند. هدایایی را در آتلانتا از سوی پسرعموی خود باز کردند و اسکیت سوار شدند … می سوزد! و PJ تک شاخ خود را رنگ آمیزی کنید. مارک تقویم ظهور آبجو (# حسادت) دریافت کرد.

پایپر اولین تصادف خود را یک شبه … همیشه … چند هفته پیش داشت. وقتی صبح از او در مورد آن سوال کردم ، او گفت: “متاسفم. من فقط در خواب دیدم که با پری دریایی شنا می کنم و می دانم که اشکالی ندارد در آب … »من از ته دل خندیدم و نمی توانستم بگویم که او اشتباه کرده است!

من در مورد مدرسه از هر دو دختر TON نمی شنوم. مدام س questionsال می کنم و کمی در مورد ناهار و تعطیلات هیجان زده می شوم. گاهی موسیقی یا هنر یا تناسب اندام. ما روال جدیدی را برای خواندن کتابهای کتابخانه ای که آنها از مرکز مرکز در مدرسه به آنها نگاه می کنند آغاز کرده ایم ، قبل از اینکه تلویزیون در شب روشن شود. ما سعی می کنیم به آن پایبند باشیم – این برای همه ما خوب است!

در روز تولد مارک ، شنبه گذشته ، بیست و پنجمþ، بیرون زیبا بود ما هیچ برنامه واقعی نداشتیم ، بنابراین او تصمیم گرفت که بتوانیم به تپه های شنی که در حدود 10 دقیقه جنوب ما قرار دارند برویم و قدم بزنیم. پایپر بزرگترین موج ماسه را انتخاب کرد و وقتی من یکبار بلند شدم دو بار از آن بالا رفت. اگرچه او ورزشهای زیادی را قبول نمی کند ، اما دختران عاشق ، دوست دارند ، دوست دارند از تپه های شنی بالا بروند. همه ما مسخ شده بودیم ، در یکی از دره ها نشسته بودیم و پایپر تپه های شنی بیشتری را بالا و پایین می دوید. روز بعد از کلیسا ، پایپر می خواست برای بیشتر به تپه های شنی برگردد! مارک آنها را گرفت و من یک تن در خانه گرفتم. این لحظه سکوت چیزی جز خوشبختی نمی تواند باشد!

آخر هفته ما به آتلانتا رفتیم تا خواهر مارک و همسرش را در خانه جدید زیباشان ملاقات کنیم. آنها خانه دارهای دوست داشتنی هستند و ما در سوئیت آنها ماندیم. بسیار زیبا! خانه بسیار زیبا و زیبا تزئین شده است! من فکر می کنم اگر من بچه ای نداشتم خانه من به همان اندازه مرتب ، شفاف و زیبا تزئین می شد ، اما احتمالاً اینطور نیست 🙂 ما امروز در راه آکواریوم هستیم و آخر هفته مفرحی در انتظارم است ، مطمئنم.

و حداقل ما اینجا هستیم. وقتی ساعت دوشنبه سه شنبه از مدیر دختران تماس گرفتم و گفتم که پایپر در روز جمعه (بدون نقاب) در معرض ویروس کرونا قرار گرفته است و برای دریافت آن باید به آنجا بیایم ، قلبم متلاشی شد. همه ما برای این حرکت بسیار هیجان زده بودیم و هیچ چیزی برای مدیریت کار و وای به دلیل COVID وجود نداشت. من بلافاصله پایپر را برای یک مسابقه (منفی ، روز 4 پس از قرار گرفتن در معرض) گرفتم و به من گفتند که برای بازگرداندن او در روز دوشنبه ، او در روز 5 به آزمایش منفی نیاز دارد و اگر بخواهم او زودتر برگردد ، به یک روز نیاز دارد. مسابقه وزارت بهداشت به من اطلاع داد که آزمون 24 ساعته خوب بود ، اما مدرسه یک روز می خواست. خوب ، سایتهای آزمایش شده تا ساعت 9:30 در نزدیکی ما باز نیستند و نتایج در برخی نقاط تا 1 ساعت طول می کشد. نیازی به گفتن نیست که چهارشنبه و پنجشنبه سرگرمی های اولیه بود ، یکی از بچه ها که سوار اتوبوس شد ، از خانه با پایپر کار کرد و سپس امتحان COVID را شروع کرد و ساعت 11 صبح کار خود را شروع کرد؟ چه آشفتگی! من روز سه شنبه وقتی برای اولین بار پایپر را مصرف کردم ، تلاش کردم زیرا احساس کردم که این کار درست است ، به ویژه در مورد سفر ، و از بعد از ظهر دیروز مارک اظهار داشت که احساس می کند خیلی خسته است و بنابراین او امتحان هم داد همچنین منفی. وای این اولین بار بود که به غیر از من کسی دیگر آزمایش می شد و من از پاییز گذشته که یک بار در معرض دیدم قرار گرفتم و حتی احساس گرما هم نکردم ، مورد آزمایش قرار نگرفتم. مثل بقیه ، من از این همه گیری خسته شده ام.

دختران در اولین پرواز کار فوق العاده ای انجام دادند. ما تصمیم گرفتیم از فرودگاه کوچک (گران) نزدیک خود پرواز کنیم و سفر به شیکاگو اوهار را نجات دهیم. ما در 4.5 ساعت از درب به خانه رفتیم که مطمئناً دختران احساس می کردند به اندازه کافی طولانی است ، اما در واقع نسیم بود. آنها نشستن در هواپیما را انتخاب کردند ، که یک جت کوچک دو و دو ردیفه بود و تنها 13 ردیف داشت. هر دو دختر فکر می کردند این میان وعده عالی است و هر دو مجبور بودند با وجود استفاده از امکانات دو بار قبل از برخاستن ، به مدت 1 ساعت و 25 دقیقه حمام را تماشا کنند. رول چشم. آنها در هنگام برخاستن بسیار عصبی به نظر می رسیدند و هر دو بازوهای خود را محکم گرفتند اما کارشان عالی بود. حتی شکایتی در مورد گوشگیرها دریافت نکردم. شی دوست دارد به شما بگوید که وقتی بچه بود در هواپیما ادرار می کرد (درست است ، او فقط 1 سال داشت) و زمانی که پایپر در شکم من بود هواپیما بود (درست است). اما به هر حال ، این اولین پرواز واقعی آنها بود. آنها همچنین از پله های جادویی (پله برقی) و تراموا در فرودگاه آتلانتا خوششان می آید. اتفاقات بزرگ و بزرگی در این زندگی کوچک در حال رخ دادن است!

شی روز چهارشنبه تولد دارد و کلاس درس او به مهره ، لبنیات و گلوتن نیاز دارد. باید در فروشگاه خریداری شود. کمک !!! در دنیا چه چیزی را ارسال می کنیم؟! او به ما اطلاع داده است که در قوطی شام با پودر پنیر mac-n می خواهد. هیچ برنامه واقعی دیگری وجود ندارد زیرا ما اساساً از زمانی که پایپر ما را در 8 سپتامبر اخراج کرد ، تولد را بدون وقفه جشن می گیریم.þبه

من کمی سازماندهی کرده ام تا با دوست خوبم در شیکاگو هفته آینده در خانه جدید او (فعلا) که خانه ابدی او در حال ساخت است ملاقات کنم. پسرش نیز در ماه سپتامبر تولد خود را جشن گرفت تا من بتوانم سرانجام چند جعبه از ورودی جلویی خارج کنم.

ما قصد داریم از آتلانتا لذت ببریم – جمعه برای همه مبارک و آخر هفته فوق العاده ای داشته باشید!