آیا این اشتباهات را در کاهش وزن مرتکب می شوید؟ – زنان نخست


این یک مرثیه رایج برای زنان است ، به ویژه آنهایی که در دوران یائسگی هستند ، وقتی به ترازو می رسند عصبانی می شوند. آنها فکر می کنند همه چیز را “درست” انجام می دهند اما به نظر نمی رسد وزن خود را کاهش دهند. اگر احساس می کنید که به نشانه موافقت سر تکان می دهید ، ممکن است یکی از این ده اشتباه را بدون آنکه بدانید انجام دهید. بیاموزید که آنها چیست و چگونه آنها را برطرف کنید تا به مسیر اصلی خود بازگردید و بهترین شخصیت خود باشید.

10 اشتباه در کاهش وزن

انگیزه معیوب

الکسیس کاناسون ، روانشناس بالینی ، متخصص اختلالات خوردن و نویسنده کتاب The Revolution-free dietet ، می گوید: “وقتی مشتریان به من می گویند که می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، اولین سوال من این است که” اهداف شما چیست؟ “اگر وزن شما کاهش یابد بهتر است. این که آنها شادتر ، لاغرتر ، مطلوب تر یا فرصت های بهتری خواهند داشت. اما این یک کلاهبرداری است که فرهنگ رژیم غذایی آن را ترویج می کند. فرهنگ غذایی از مردم می خواهد فکر کنند که این یک مشکل (با وزن فعلی آنها) است و به اندازه کافی خوب نیست. سپس آنها به شما راه حل های جادویی می فروشند تا مشکلی را که ایجاد کرده اند حل کنند. البته این راه حل ها جواب نمی دهد. “

رژیم غذایی

یک نوشیدنی در هر بشقاب - یک اشتباه در کاهش وزن

معمولاً وقتی خانم ها می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، رژیم می گیرند. ایده رژیم گرفتن به این معناست که در برخی از مواقع رژیم را متوقف می کنید و بنابراین رژیم کار نمی کند. کانسون می گوید: “فرهنگ غذایی به ما می گوید که می توانیم با محدود کردن آنچه می خوریم و هنگام خوردن و برخی غذاها” بد “هستند ، وزن خود را کاهش دهیم. اما این درست نیست. “Conason می گوید بدن ما می داند که به چه چیزی نیاز دارد و مردم باید به آنچه بدن آنها می گوید گوش دهند ، عادتی که” غذای آگاهانه “نامیده می شود.

ما غذای آگاهانه را درک نمی کنیم

خوردن آگاهانه (یا شهودی) به معنای خوردن هر چیزی نیست که صرف نظر از ارزش غذایی آن باشد. این در واقع گوش دادن به آنچه بدن شما به شما می گوید است. آرلن انگلندر ، روانشناس و نویسنده کتاب «پرخوری احساسی را رها کن و غذایت را دوست داشته باش» می گوید: «خوردن آگاهانه این است که متوجه شوید گرسنه هستید یا سیر هستید. هنگامی که خوشحال هستید ، می خواهید از خوردن دست بکشید. کونسون می افزاید: “بدن ما به طور طبیعی برای خوردن غذاها و مواد مغذی مختلف هوس می کند تا وزن مناسب ما را کنترل کند.

برای از بین بردن همه گروه های غذایی

مگر اینکه حساسیت یا عدم تحمل داشته باشید ، دلیلی وجود ندارد که هر گروه غذایی را به طور کلی حذف کنید. کانسون می گوید: “ما بیش از حد مشغول غذاهای خوب و بد هستیم ، مخصوصاً به این دلیل که دستورالعمل ها دائما در حال تغییر هستند. یادتان هست چه موقع چربی بد بود؟ بعد کربوهیدرات؟ ما باید شیطان سازی غذا را متوقف کنیم. “

بدون نان ، بدون کربوهیدرات ، رژیم گرفتن

خودداری از خوردن برخی غذاها ، زمینه پرورش غذاهای ناسالم است. یک انگلیسی توضیح می دهد: “اگر با خود می گویید” من هرگز نمی توانم پیتزا بخورم “و شما عاشق پیتزا هستید ، پس در مورد پیتزا یک زمینه پرورش پرخوری ایجاد می کنید. اگر خود را انکار نکنید ، به احتمال زیاد یک دوز معقول دریافت می کنید و احساس رضایت می کنید.

رژیم غذایی خوردن

انگلستان می گوید: “اگر شما 10 بسته رژیم 100 کالری مصرف می کنید ، 1000 کالری مصرف کرده اید.” و این 1000 کالری احتمالاً به اندازه یک قطعه خانگی راضی کننده نیست. بهتر است غذای ممنوعه نداشته باشید و آنچه را که دوست دارید میل کنید. یک انگلیسی پیشنهاد می کند که اگر هوس چیز شیرینی می کنید ، مقدار کمی شکلات با کیفیت خوب بخورید یا یک نوع خوب بپزید و از آن لذت ببرید.

اجازه دهید مقیاس بر احساسات مسلط شود

انگلندر می گوید: “استفاده از ترازو برای کوچک شمردن خود سالم نیست.” “مسئولیت پذیری به استرس منجر می شود که می تواند منجر به خوردن احساسی شود.” مقیاس زمانی می تواند یک ابزار مفید باشد که به طور مثبت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عادات غذایی خود استفاده کنید. یک انگلیسی توضیح می دهد: “باید به خاطر داشته باشید که عدد روی ترازو فرار است ، بنابراین به وزن خاصی پایبند نباشید. اگر چند کیلو وزن اضافه کرده اید ، می توانید از خود بپرسید که آیا در چند روز گذشته استرس داشته اید یا به اندازه کافی نخوابیده اید.

به اندازه کافی آب ندهید

یک لیوان آب با لیمو و نعناع

انگلستان می گوید: “بسیاری از مردم فکر می کنند گرسنه هستند اما واقعاً تشنه هستند.”

به عنوان تنبیه تمرین کنند

ورزش مهم است. اما اگر از دویدن متنفر هستید نیازی به دویدن ندارید و اگر خود را مجبور به انجام ورزش می کنید ، این چیزی است که شما از آن اجتناب می کنید تا کاری که منتظر انجام آن هستید. به جای اینکه فکر می کنید بهترین کالری سوزی است ، سالنی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید.

خوردن احساسات ، نه غذا

استرس با خوردن غذاهای ناخواسته ، خوردن احساسات شما

یک انگلیسی می گوید: «بسیاری از ما برای خوردن غذا می نشینیم و آرام نمی گیریم. استرس را از میز به میز منتقل می کنیم. ما به جای غذا خوردن برای تغذیه یا لذت بردن و لذت بردن از غذای خود ، احساسات خود را می خوریم و از غذا به عنوان راهی برای منحرف کردن خودمان از مشکلاتمان استفاده می کنیم.

اهداف غیرواقعی

کوناسون می گوید: “بدن ما با افزایش سن افزایش وزن پیدا می کند و این لزوما چیز بدی نیست.” اگر هدف شما سنجش کارهایی است که در بیست سالگی انجام داده اید ، احتمالاً واقع بینانه یا سالم نیست. به جای تمرکز بر یک عدد خاص در مقیاس ، بر عزت نفس خود تمرکز کنید و رابطه سالم با غذا برقرار کنید.

اگر متوجه شدید که این اشتباهات در کاهش وزن را مرتکب شده اید ، هرگز برای بازگشت به مسیر دیر نیست. برای سالم و شاد بودن در زندگی روزمره و همچنین عادات غذایی کار کنید.

بعد بخوانید:

4 دقیقه تمرین … کمپرسی AKA نیتریک اکسید

دستورالعمل های شما برای رژیم غذایی طولانی مدت

7 رژیم غذایی بسیار ناسالم

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقالات فوق العاده ای مانند این را برای شما ارسال می کنیم. در اینجا به صورت رایگان مشترک شوید.



دیدگاهتان را بنویسید