یک افسر پلیس لوئیزیانا متهم به قتل آلونزو باگلی است: NPR


این عکس که توسط پلیس ایالت لوئیزیانا ارائه شده است، ویدیوی دوربین بدن پلیس افسر پلیس شریوپورت، الکساندر تایلر را پس از تیراندازی به آلونزو باگلی در 3 فوریه، در شریوپورت، لا، نشان می دهد.

پلیس ایالت لوئیزیانا از طریق AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

پلیس ایالت لوئیزیانا از طریق AP


این عکس که توسط پلیس ایالت لوئیزیانا ارائه شده است، ویدیوی دوربین بدن پلیس افسر پلیس شریوپورت، الکساندر تایلر را پس از تیراندازی به آلونزو باگلی در 3 فوریه، در شریوپورت، لا، نشان می دهد.

پلیس ایالت لوئیزیانا از طریق AP

باتون روژ، لا. – مقامات گفتند که یک افسر پلیس سفیدپوست لوئیزیانا روز پنجشنبه به دلیل تیراندازی مرگبار به یک مرد سیاهپوست غیرمسلح که سعی داشت از پلیس فرار کند، دستگیر شد.

پس از بررسی شواهد و فیلم های دوربین های پوشیده شده توسط افسران، نیروهای ایالتی، افسر پلیس شریوپورت، الکساندر تایلر، 23 ساله را به قتل از روی سهل انگاری در قتل آلونزو باگلی، 43 ساله متهم کردند.

پلیس ایالت لوئیزیانا روز پنجشنبه فیلم دوربین بدنه این برخورد مرگبار و همچنین صدای ضبط شده 911 را منتشر کرد که اختلال اولیه را گزارش می کرد.

افسران حوالی ساعت 10:50 بعد از ظهر روز 3 فوریه در شروپورت، شهری در شمال غربی لوئیزیانا، به این اغتشاش پاسخ دادند. در تماس 911، فردی که خود را همسر باگلی معرفی کرد، گفت که شوهرش “چیزی را بار کرده” و او و دخترش را تهدید می کند.

تایلر و یک افسر ناشناس دیگر به آپارتمان رسیدند، جایی که بگلی در حالی که یک بطری شیشه ای با مایع قهوه ای در دست داشت در را باز کرد. باگلی گفت که مجبور شد سگش را کنار بگذارد، به پشت آپارتمان روی بالکن رفت، بیرون پرید روی زمین و دوید. سپس مأموران شروع به تعقیب او کردند.

سرهنگ لامار دیویس، ناظر پلیس ایالت لوئیزیانا در یک خبر گفت: “افسر تایلر با دور زدن گوشه ای از ساختمان، آقای باگلی را مشاهده کرد و یک گلوله از سلاح خدماتی او شلیک کرد که به سینه آقای باگلی اصابت کرد.” کنفرانس اوایل این ماه

در این ویدئو صدای بگلی شنیده می‌شود که می‌گوید: “اوه خدا، تو به من شلیک کردی” در حالی که روی زمین افتاده است.

افسران بلافاصله کمک کردند به عنوان یکی از مردان – معلوم نیست چه کسی – گفت: “نه. نه. قربان. هی. هی. هی. نه. نه.”

بر اساس اسناد دادگاه پلیس ایالت، پس از تیراندازی، تایلر “اظهارات متعددی را بیان کرد که مدعی شد مظنون به سمت او آمده و او نمی تواند دستانش را ببیند.” بازرسان هیچ سلاحی در نزد باگلی پیدا نکردند.

وین اسمیت، رئیس پلیس شریوپورت، پنجشنبه گفت تایلر که از ماه می 2021 در اداره پلیس بوده است، در حال حاضر در مرخصی اداری با حقوق به سر می برد. اسمیت گفت تایلر تا جایی که می‌دانست، در یک نقض خط‌مشی که در آن «خشونت به مظنون» صورت گرفته بود، دست داشته است، اما توضیح بیشتری نداد.

هنوز مشخص نیست که آیا تایلر وکیلی را استخدام کرده است که بتواند از طرف او اظهار نظر کند یا خیر، اما از بعدازظهر پنجشنبه او با وثیقه 25000 دلاری آزاد شد. در لوئیزیانا، یک اتهام قتل از روی سهل انگاری پس از محکومیت تا پنج سال حبس دارد.

بستگان باگلی 10 میلیون دلار علیه تایلر شکایت کردند

اعضای خانواده باگلی 10 میلیون دلار علیه تایلر شکایت کرده اند.

در این دادخواست که توسط همسر باگلی ارائه شده، آمده است: «نیروی کشنده ای که علیه آقای باگلی استفاده شد، غیرقابل توجیه، غیرمنطقی، بیش از حد، و نقض حقوق آقای باگلی بر اساس قانون اساسی ایالات متحده و قوانین ایالت لوئیزیانا بود. مادر و دخترخوانده

این خانواده یک وکیل لوئیزیانا، رونالد هیلی را استخدام کرده است، که وکالت سایر مشتریان برجسته از جمله خانواده رونالد گرین، یک راننده سیاهپوست را دارد که مرگ او در سال 2019 در بازداشت پلیس ایالتی در شمال لوئیزیانا باعث شکایت و اتهامات جنایی علیه افسران اجرای قانون شد.

هیلی در یک کنفرانس مطبوعاتی بعدازظهر پنجشنبه با برخی از بستگان بگلی گفت که فرار باگلی از دست پلیس نباید معادل “حکم اعدام” باشد.

هیلی گفت: «پرواز به معنای شلیک برای کشتن نیست. “پرواز به این معنی نیست که شما قاضی، هیئت منصفه و جلاد هستید، و این همان چیزی است که اتفاق افتاد. این اتفاقی بود که در این مورد رخ داد … و این حادثه ای است که ما اغلب در ایالت می بینیم. این حادثه ای است که می بینیم. اغلب در سراسر این کشور.”

در طول کنفرانس خبری، خاویر سادز گفت که امیدوار است مرگ برادرش “معنی” داشته باشد. لوئیزیانا چندین تیراندازی مرگبار توسط افسران داشته است – از جمله تیراندازی هایی که شامل گرین و آلتون استرلینگ، یک مرد سیاهپوست است که پس از کشتی گرفتن روی زمین توسط یک افسر در بیرون فروشگاهی در باتون روژ به ضرب گلوله کشته شد.

سادز گفت: “من از تسلیت ها و دعاهای همه قدردانی می کنم، اما هیچ کدام از آن ها با دردی که من احساس می کنم، دردی که مادرم احساس می کند، قابل مقایسه نیست… این برای مدتی، برای مدت طولانی باقی خواهد ماند.”